Balkjes rond leggen ja met uhm een ruime stap ertussen in het midden van de balken (denk ik
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
O, maar ik kan nog wel lopen, al doet het pijn als ik het te lang in de zelfde houding houd. Dus als ik zit te zeuren na het afstijgen. Je weet waarom

)
. Ik zal even een foto van Fenna met bolle/holle (wat was het ook alweer
) rug opzoeken en uploaden
. Ik heb toch de tijd...

. Ik zie soms vlekjes... (of dat moet aan iets anders liggen...)
. Het is nog best moeilijk een goede foto te maken bij het springen.... Gaat zo snel
.
. Hier kon die nog wel eens overheen stappen als ie het te zwaar vindt om te springen...
, hier gaat Fenna vast nog wel foto's van plaatsen
.
. Hopelijk kan ik alweer snel rijden kan niet wachten!!!
, maar moet dr ook nog op komen.... En dan moet ik me ook opheisen aan mijn rechterarm... Dat wordt beetje moeilijk maar ik hoop het volgende week toch wel te kunnen
.
, dan lig ik dr weer naast en ik vindt 1 keer wel genoeg
.
, niet zulke geweldige ervaringen mee
. En als ik al een zeer armpje heb schiet dat ook niet op
.
, maar bij Smit hebben ze allemaal wel iets
. Misschien Jack die doet niks
, maar die is weer niet handig met opstijgen want dan gaat ie me straks een hap geven als het te lang duurt....
, Fox heb ik ook rare dingen met mee gemaakt.... Xandra is ook al weggevlogen bij mij... Paco schiet ook nog wel eens weg, Omar misschien (al heb ik daar ook al vliegles van gehad), Nynke schijnt ook wel rustig te zijn... Dus die zou ook wel kunnen, verder zou ik het echt niet weten....
. Als je bij bakker, Jonker of Mandy's hoeve kijkt zeg je ook gelijk ja dat is een manege paard.... Gewoon zo'n paard waar je elke ruiter op kan zetten en die dan nog geen stap verkeerd doet en zijn rondje wel loopt... (eigenlijk hele saaie paarden dus waar geen reet aan is....)