Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Ik weet ook niet wie nr 8 is, heb nog even terug gezocht, maar kwam alleen het lijstje tegen van 6 personen.

xan schreef:Leuk programma hè ?
Ik heb het ook aan staan.

xan schreef:MarianIk ben even kwijt met welke smurfen we nu allemaal zijn???????
Liquita, Ate, Winnitou, Sanne, Smuidra, Incognito, Xan en ??????![]()
Wie helpt mij
.
. 
xan schreef:ATE schreef:miscien kunnen ze sponseren ???????? tja en sorry maar de smink heb ik al gekocht![]()
Wellicht is het handig om even kort te sluiten wie wat koopt.![]()
Want Ate je hebt schmink en schmink, ik wil inderdaad ook wel iets goeds op me gezicht, anders heb ik de hele week daarna pukkels![]()
Maar zullen we later (als we geoefend hebben) afspreken wie wat gaat kopen ???
winnitou schreef:Zal mijn schminck doos ook weer eens zoeken op zolder. Heb schminck wat ook voor kinderen gebruikt wordt misschien zit daar ook nog blauw bijxan schreef:Wellicht is het handig om even kort te sluiten wie wat koopt.![]()
Want Ate je hebt schmink en schmink, ik wil inderdaad ook wel iets goeds op me gezicht, anders heb ik de hele week daarna pukkels![]()
Maar zullen we later (als we geoefend hebben) afspreken wie wat gaat kopen ???
laag vaseline of nivea er onder doet ook wonderen tegen de pukkels, jeuk en goed voor het afschmincken
smuidra schreef:Moet ik nog even bedenken wanneer ik weer op de manege ben. Maar je mag hier ook komen hoor.
LIQUITA schreef:
Voor ANKE
Hartelijk gefeliciteerd en een hele fijne dag!
LIQUITA schreef:Word haasten voor mij maar ik ga het proberenxan schreef:Ja zeker, ik ben er!!!!Oproep voor alle smurfen
Na overleg met de directie van Manege Veldtmag er zondagavond geoefend worden.
En wel van 19.00 tot 20.00 uur zodat de bewoners op dit adres (Lees paarden en mensen)
ook nog een rustige zondagavond kunnen beleven
En het is smurfin gelukt op haar werk de proeven uit te draaien die Brilsmurf (Incognito) zo mooi gemaakt heeft. Dus die liggen vanaf morgen op de manege.
Zijn we er allemaal a.s. zondag ????????
Zijn je starttijden al bekend?

winnitou schreef:Hahaha, bewaar je het toch tot je weer op de camping zit. of heb je daar ook geen tijd? Wat ik trouwens nog vergeten was; Je "moet" eerst de confettie in kleurenheb je ook iemand die komt knippen, heb nu al bijna geen tijd meer over en draai nog niet eens op volle kracht.
vanavond werd de grote wilg voor het huis gesnoeid. alleen de dikke takken zouden er volgens floris uitgehaald worden en die zouden als haardformaat gezaagd worden. hij was alleen vergeten dat aan dikke wilgentakken ook dunne uiteinden zitten.
En niets daarover afgesproken, dus ik heb hier voor het huis en ikn het weiland een flinke berg met takken liggen. Dat we terug kwamen (waren uit eten geweest) ben ik met Marit aan de gang gegaan met de takkenhakselaar. Hebben al flink wat weggewerkt maar er ligt nog 4x zoveel. Dus geen tijd om eigen confetti te knippen, sorry, vind het wel onwijs leuk
.
. 
mag er zondagavond geoefend worden.
)