Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ghehe Emmaa_ schreef:Dat deden we toen ook met Nous. Alleen die mensen gingen van ons verwachten dat we spullen gingen kopen voor dat paard, en dat had ik toch liever net. Ik ga niet 200 euro aan een simpel veelzijdigheidszadel uitgeven, en dan ook nog eens met toebehoren, omdat ik dan in de zomer op dat paard mag hobbelen. En wat gaat er dan gebeuren in de winter?, dan kan je er niet eens op, vraag maar aan Amber. Dan heeft ze aldoor kwaaltjes. Ze mag niet op het weiland want dan loopt ze het kapot, ze heeft geen bak, ze is, omdat ze niet op het weiland mag, heel druk buiten het hek, ze denkt alleen maar aan gras eten, dus kom je het hek niet uit, en ga zo maar door. Onzin trouwens hé?, dat ze niet op het weiland mag omdat die man zo dol is op zijn weiland?
Pebbs schreef:nee oke, in de winter zou ik me paard ook niet op het land zetten.
maar in de zomer wel
Pebbs schreef:jaa precies !:)
maar bij dat paard mag ie zelfs in de zomer amper buiten komen, omdat ie het land kapot maakt, dat vind ik wel een beetje onzin
) Dus maar we zijn er nu een weekje intensiever mee bezig en hij pakt het steeds beter op
Voor de rest liep hij zoiezo lekker gister.. mooi actief en fijn in mn hand
Jup ik zat er met een goed gevoel op gister..
toppie ! 
Pebbs schreef:ooh wat goed !!toppie !
ik heb er ook wel zin in !
alleen het paard waar ik op mee doe, heb ik nog niet op gereden

Flevolander schreef:Duda zegt me niet zoveel ? staat die op LB?
Ik doe lekker met Boefje mee ! Zit alleen te twijfelen of ik iemand met een rijbewijs zou sjarteren of dat ik te paard er heen rijd
Emmaa_ schreef:Flevolander schreef:Duda zegt me niet zoveel ? staat die op LB?
Ik doe lekker met Boefje mee ! Zit alleen te twijfelen of ik iemand met een rijbewijs zou sjarteren of dat ik te paard er heen rijd
Ligt eraan, hoe is Boef in het verkeer?
Pebbs schreef:ik moet nog een trailer jatten van iemand

.