PAPILLON IN HAT!

BERICHTJE MAG AL TE GRAAAG
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

! Astor schreef:Ik zit zondag op Onyx
Nou ik weet niet of ik dan wel mee doe.
Het is echt niet mijn paardje en ik heb er nog nooit mee gesprongen!!
! Manon_S schreef:Ik zit liever op Dunja .
Als je haar lekker voorwaarts rijd, springt ze héérlijk!

fallenangel3 schreef:Ik heb slechte ervaringen met Dunja! Ik heb echte zware springangsten gehad dankzij haar........
Maaikeee schreef:Woepss, ben helemaal vergeten om te stemmen voor 'Paard van het jaar'
zal je net zien dat Nick net een stem te kort komt
Maaikeee schreef:Woepss, ben helemaal vergeten om te stemmen voor 'Paard van het jaar'
!
.. fallenangel3 schreef:Maaikeee schreef:Woepss, ben helemaal vergeten om te stemmen voor 'Paard van het jaar'
Schandaligzal je net zien dat Nick net een stem te kort komt

Manon_S schreef:fallenangel3 schreef:Ik heb slechte ervaringen met Dunja! Ik heb echte zware springangsten gehad dankzij haar........
Serieus?
Ze heeft bij mij weleens geweigerd maar ben nooit gevallen ofzo !

) dus die vrijdag op Dunja gesprongen. Weer een paar weigeringen gehad maar neit gevallen... dus met het voornemen 'als het inrijden niet goed gaat dan ga ik het parcour niet rijden' besloten er toch voor te gaan. Toen ben ik zaterdagavond laat erachtergekomen dat de lijst veranderd was en dat ik gelukkig niet op Dunja zat
Maaikeee schreef:fallenangel3 schreef:
Schandaligzal je net zien dat Nick net een stem te kort komt
Haha![]()
Nog een ding die ik me afvraag: kan een paard meeredere keren paard van het jaar worden?
Aangezien nick vorig jaar het al was![]()
En weet niet Samanth of dat invloed heeft, denk het niet eigenlijk..of wel haha
. Manon_S schreef:Maaikeee schreef:Woepss, ben helemaal vergeten om te stemmen voor 'Paard van het jaar'
Ik ook, wist trouwens niet eens op wie ik ging stemmen!
Zal vast Worlino wel worden ofzo..
Maaikeee schreef:Denk ook niet dat het worlino wordt,
Maar geen ideeeeee wie dan wel
.
fallenangel3 schreef:Dit jaar is volgens mij de eerste keer dat ik niet op Jozele heb gestemd