Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:19

lydiaaaaaaaa jij de breedte in???!!! jij hebt niks om te klagen Tong uitsteken nee maar iedereen heeft wel iets waar die niet tevreden over is!

jaaaa hardlopen op vlieland... euhh not haha we rijden elke dag al, dat is genoeg... maar we kunnen wel even over het strandwandelen en uitwaaien is wel lekker!

het was in totaal 100 euro... maar als het goed is wordt er morgen wat geleverd... ben benieuwd...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:21

Oh ik ben eeeecht wel de breedte in gegaan!! Heb je me vroeger wel es gezien??? Echt dun! Nu lijk ik nog steeds dun omdat ik heel groot ben, maar ik ben echt al wel maatje 38 - 40 hoor Tong uitsteken Maar ik klaag niet hoor Tong uitsteken Ik ben wel tevreden.. Wilde soms alleen wat kleiner zijn, maarja .. wat doe je daar aan Tong uitsteken

Haha.. gewoon heel veel rijden ja Haha! En zeker weten uitwaaien!!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:24

Nou ja je wordt ook ouder toch? Tong uitsteken Ik was vroeger ook slanker, nu niet meer Boos! haha

ooowww ik moet een opdracht maken maar het WIL NIET!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:27

Tong uitsteken achja... ben al een beppe joh Tong uitsteken Maar tis ook niet erg Lachen
Ik moet ook opdr maken.... buuh.. zo saaai!! Ik wil Lost zien!!! Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:28

Jaaaaa lost!!! vrijdag weer! Alleen dan moet ik het missen want moet ik oppassen... maarja de eerst 5 afleveringen va het nieuwe seizoen ken ik al, maar tis toch leuker om ze op de tv te zien!

Mmmm vanavond lekker buritos maken!! In de oven met kaas erover wat rijst erbij mmmm heb nu al honger!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:31

Whaaaaa ik ben de mais vergeten!!!! Frusty en ik wil niet terug naar de winkel!!!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:46

woot Tong uitsteken Ik heb mn nieuwe hoofdstel! Hij is donkerbruin met zwart onderlegt en blauw/witte diamantjes. Zitten teugels bij, morgen testen Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:47

Heb je ook foto's? Klinkt erg mooi! Alleen blauw/witte diamantjes is niet echt mijn stijl maar het staat aranka vast geweldig!!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:48

Echt leer trouwens Tong uitsteken Onder kalfsleer, erg zacht, en dan daarop buffel leer (?)

Ach, ik ga niet klagen bij een gratis nieuw hoofdstel Knipoog Ze zijn trouwens wel allemaal 1 kleur, maar niet echt wit en ook niet echt blauw. Nog geen foto's, zit nu op mn werk en kreeg m in mn handen gedrukt door de buurman (zijn bedrijfje). Zal vanavond de boel invetten en dan morgen foto's online zetten voor jullie (inc aranka Knipoog)
Laatst bijgewerkt door Caeruleus op 05-03-07 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:51

Nee inderdaad dan ga je zeker niet klagen! Lachen Klinkt erg mooi! Alleen als ik een zou kopen bedoelde ik meer dan zou ik voor zonder diamantjes gaan!

Mijn nieuwe hoofdstel komt deze week Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:51

Ah zo! Nee, ik vind die diamantjes erg mooi Haha! Lekker bling bling.
Laatst bijgewerkt door Caeruleus op 05-03-07 15:52, in het totaal 2 keer bewerkt

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:52

Jaaaa leuk! Weet je ook in welke prijsklasse ze zitten?

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:53

Laag/middel, hij wist de prijs nog niet precies maar waarschijnlijk rond de 30 euro (inc teugels). Ik moet nu dus testen hoe goed ze zijn zodat hij weet welke prijs hij kan vragen (of de verf er niet na een week of twee al af is, etc)

Aranka heeft toch geen voorpluk, kan die frontriem mooi de aandacht afleiden Clown

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:55

Ik heb m ook al voorgesteld een paar kennisen te vragen om te helpen testen, vond hij prima dus ik zal een lijstje maken voor als hij de nieuwe lading heeft Knipoog

Naam + maat graag Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:00

Mooi hierbij geef ik me op! Knipoog

Black Diamond en ik (Julia Jorna ) maat Cob

Voorkeur voor bruin Tong uitsteken

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:01

Kan niet garanderen dat hij Cob heeft trouwens, denk het wel, maar hij had het nu steeds over Full.

Ze zijn wel allemaal blingbling trouwens, dus je zal het met diamantjes moeten doen Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:02

Ooow okee, nou full is denk ik de groot... Black is een e-pony en heeft niet zon heel groot hoofd...

Maar leuk dat je zo gratis een hoofdstel kunt krijgen, en dat testen is ook wel leuk! En diamantjes neem ik dan voor lief hoor Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:15

Ik heb ook hongeeeer!!! Maar mag van mezelf niet snoepen Tong uitsteken Is echt te slecht!

Ik ben benieuwd naar het hoofdstel Judith! Klinkt in ieder geval mooi!! En staat Aranka vast super!!! Haha!

@Juul: Ik heb lekker alle lost gedownload!! Zo verslaaavend Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:16

Alle??? leg even uit hoe dat moet, ik snap dat niet en doe het via een slome site!!!! dan duurt 1 film soms 3 dagen.... Huilen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:27

Je moet een programma downloaden, dat heet Bitcomet. Dan kan je daarna naar http://www.mininova.org gaan en een film of serie oid zoeken die je wilt downloaden. Dan kan je daarop klikken en dan opent dat bestandje (een torrent) zich in het programma Bitcomet en dan begint ie met downloaden. Die series van Lost duren hooguit 2 uurtjes bij mij. Een serie is ongeveer 350 MB een film ongeveer 700.

Heb alle greys anatomy, men in trees, prison break, Lost... en nu ga ik nog even ANTM downloaden Tong uitsteken

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:33

Heb je het 3e seizen van GA? Dat kon ik nergens in zn geheel vinden :'(

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:36

Nee i know, ik heb het derde seizoen per aflevering gedownload. Dat ging heel snel. Hele goede bestanden op mininova. org zijn als er dit staat in de titel: HDTV XViD-NoTV [eztv] (vooral als er [eztv] staat weet je dat het goed en snel is *LOL* )

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:39

Hmm ik download nu een film en die durt 14 uur... das langgg!!!!!!! maar ik heb het wel door nu! Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:41

Haha.. het ligt er ook maar net aan welke film en door hoeveel hij wordt gedownload. Als er veel seeds zijn, gaat het ook sneller. Maar dat is dus meestal bij bekende films en series, die wil iedereen hebben Lachen Maar een film duurt inderdaad wel vaak een hele dag hoor Lachen

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:48

Zou je ms die van seizoen 3 op een CD ofzo kunnen zetten voor mij? Schijnheilig Mag je in ruil een stukje hobbelen op Aranka Tong uitsteken