ShirleyA schreef:Het mooie knalroze dekje heb ik van Daan, Anky, Bren en Nancy. En ze hebben me er heel blij mee gemaakt!
Ja ik vind die mensen met Lona ook wel wat gevaarlijk, maar het is wel zo dat iedereen ooit n beginner was... alleen zouden ze niet zo moeten gelopperen als t zo druk is in de bak, beter zouden ze een rustig tijdstip kunnen kiezen en dan in een les op de galop oefenen. het is dat Lona zo'n lief beest is....
Ja, dat had ik ook toen ik hem met Lona in de bak zag komen... Het is al zo druk en hectisch en straks gaat hij ook nog galopperen... Ik heb een aantal weken geleden al bijna een keer een botsing met hem gehad toen ik op Volmer reed. Iedereen moet het inderdaad leren, maar misschien beter eerst aan de longeerlijn. Begrijp me niet verkeerd hoor, het zijn aardige mensen, maar ik wil niet het risico lopen dat mijn paard straks zijn schouder uit de kom heeft door een botsing...
Het viertal rijden hebben we overgeslagen. Het was erg druk in de bak en Giel was heel erg moe. Die had vanmorgen al een half uur les gehad en is natuurlijk nog niet helemaal op conditie. 's Middags was maar 15 minuten om het geleerde nog even te oefenen. Volgens mij is hij ook niet helemaal fit. Hij had een beetje geel snot uit zijn neus. Ik had hem na het rijden getemperatuurd, maar toen was het nogal hoog. Logisch want tegen de avond en na het rijden is de temperatuur altijd hoger. Morgenochtend temperatuurt Luc Giel nog even voor me. Als hij dan nog verhoging heeft bel ik Jurgen even voor een antibiotica kuurtje.