stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 21:23

En ben je ook een klein beetje blij met mijn kleine kadootjes dan Shir...? Bloos Haha! Haha!

Balen Bren.. Bo heeft natuurlijk niet express jouw rug uitgekozen.. Dus een 'gerichte'schop was het natuurlijk niet. Wel dat jij op dat moment op de verkeerde plek stond.. Maar net wat je zei, Bo is nog jong en een beetje onbehouden. Kwam het door het weer? of het onweer? of die andere paarden, die om jullie heen aan het frutten waren..?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 21:26

Dabo schreef:
En ben je ook een klein beetje blij met mijn kleine kadootjes dan Shir...? Bloos Haha! Haha!

Hyper! Ja echt wel. Die gaat vd week op bij mijn blauwe setje. Maar heb vandaag ook eervol jouw roze frontriempje geshowd of niet dan????

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 21:27

het is hier weer noodweer, al is t minder erg dan vanmiddag met die mega hagelstenen. Maar t knalt behoorlijk hoor. Ben gelukkig al met de hond uit geweest dus kan heerlijk binnen blijven.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 21:32

ShirleyA schreef:
Hyper! Ja echt wel. Die gaat vd week op bij mijn blauwe setje. Maar heb vandaag ook eervol jouw roze frontriempje geshowd of niet dan????
Jaaaaaaahhh! Haha! Haha!
En dan ook nog met zoveel publiek hahahaha Haha!
Ik heb echt lekker gereden evengoed, dat het zo druk was. En dan word ik blij! Haha!

Morgen het paard van Naadje ophalen he, eens even kijken hoe manege Veldt er tegenwoordig bij ligt.. Helaas gaat Willemijn niet mee. Die moet groente verkopen! Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:06

Ja ja ja Naadje wordt een echt Taams-meisje!!! Leuk Naad dat je komt, vast welkom bij onze gezellige stal. Doei! Go jij! Go jij!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:09

Jingens sorry vind jullie echt te saai hier op dit moment Haha! Ik ga dus maar slapen Slapen Truste Doei, doei

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:59

Ik ga ook slapen zo... Slapen truste! Doei!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 23:03

ShirleyA schreef:
Het mooie knalroze dekje heb ik van Daan, Anky, Bren en Nancy. En ze hebben me er heel blij mee gemaakt!
Ja ik vind die mensen met Lona ook wel wat gevaarlijk, maar het is wel zo dat iedereen ooit n beginner was... alleen zouden ze niet zo moeten gelopperen als t zo druk is in de bak, beter zouden ze een rustig tijdstip kunnen kiezen en dan in een les op de galop oefenen. het is dat Lona zo'n lief beest is....

Ja, dat had ik ook toen ik hem met Lona in de bak zag komen... Het is al zo druk en hectisch en straks gaat hij ook nog galopperen... Ik heb een aantal weken geleden al bijna een keer een botsing met hem gehad toen ik op Volmer reed. Iedereen moet het inderdaad leren, maar misschien beter eerst aan de longeerlijn. Begrijp me niet verkeerd hoor, het zijn aardige mensen, maar ik wil niet het risico lopen dat mijn paard straks zijn schouder uit de kom heeft door een botsing...

Het viertal rijden hebben we overgeslagen. Het was erg druk in de bak en Giel was heel erg moe. Die had vanmorgen al een half uur les gehad en is natuurlijk nog niet helemaal op conditie. 's Middags was maar 15 minuten om het geleerde nog even te oefenen. Volgens mij is hij ook niet helemaal fit. Hij had een beetje geel snot uit zijn neus. Ik had hem na het rijden getemperatuurd, maar toen was het nogal hoog. Logisch want tegen de avond en na het rijden is de temperatuur altijd hoger. Morgenochtend temperatuurt Luc Giel nog even voor me. Als hij dan nog verhoging heeft bel ik Jurgen even voor een antibiotica kuurtje.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 23:06

Trusten allemaal Doei!

Klote dat Bo je getrapt heeft Bren! Zal wel pijn doen.

Fijn dat je zo blij met met je rose dekje Shir. Il was nu echt een pennypoownie *LOL* Zag er wel zoet uit Tong uitsteken

Naadje succes morgen met de verhuizing en zie je vanaf morgen op stal!

Nou trusten!

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 06:40

goedemorge mensen
wat een poedersuiker weer en ik moet zo naar de
bushalte lopen:( en ik heb het kapot koud:S

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 06:55

mogguh mensen

willie is weer half ziek wakker Verdrietig ik wordt er gek van en ik moet zo nog werken ook
bren kan jij orissa in de molen zetten als je wilt?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 08:02

Mogguh Gaaaap

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:00

Mogguh! Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:20

moguh Gaaaap

Wat een rot weer! ben blij dat de paarden binnen staan.
Ik was ook al bang dat gister zo een beetje laatste dagje zou zijn.

Ellen; ik heb een foto van Shir gemaakt met mijn telefoon, kan ze alleen niet op internet zetten, dus ik stuur m wel een keer naar je.

Shir; fijn dat je er blij mee was!

Willie; beterschap!

naadje; suc6 met de verhuizing vandaag!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:33

Ik heb je mijn email adres gestuurd Daan... kom maar op met die foto!

ik ga nu naar stal, ff Bell en Raisa buiten zetten (molen of paddock, helaas geen land!) en dan naar Purmerend, waar ik met Naadje afgesproken heb.
Tot laterz!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:12

Leuk Daan , dat je foto hebt gemaakt.... denk ik hahahaha. Je kan m ook naar mij sturen dan zet ik m hier wel op Bokt.

Hoe is t met je rug Bren?

En met Giel, Esther, weet je al wat meer?

Hahahaha had voor bij mijn klant brownies gemaakt en nog wat kaashapjes bij de banketbakker gehaald, maar toen ik terug kwam vd hond uitlaten hadden de katten zich al te goed gedaan aan de kaashapjes: schurken! Gelukkig had ik nog die brownies gemaakt.....

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:24

haha. Wat een boefjes zijn het ook shir!
Ik kan die foto niet op de computer krijgen, dus ik moet m eerst versturen naar 1 van jullie via bluetooth.

Wij gaan er weer vandoor.
Ga nu eerst naar t ziekenhuis, en daarna weg met mayo!
doeii Doei!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:26

Lekker zwemmen Daan? hahahaahahha veel plezier dan he! En zet m op in ziekenhuis.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:36

Succes in het ziekenhuis Daan! Balen van je kaashapjes Shir Haha! De boefjes Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:21

Ach ja ze hebben gelukkig de taart v gister niet op gegeten! HAhahahahah Is t mijn hond niet die de boel opvreet zijn t de katten wel lekkere puinhoop bij mij thuis he hahahah.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:48

Ja inderdaad lekker zooitje bij jou thuis shir!

ShirleyA schreef:
Lekker zwemmen Daan? hahahaahahha veel plezier dan he! En zet m op in ziekenhuis.

Hoe raad je t zo! Haha!

Esther; hoe is t met Gillis?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:34

wat is t rustig hier? iedereen al weg.. of druk bezig?
Laatst bijgewerkt door danifur op 02-10-06 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 15:34

Dabo schreef:

Balen Bren.. Bo heeft natuurlijk niet express jouw rug uitgekozen.. Dus een 'gerichte'schop was het natuurlijk niet. Wel dat jij op dat moment op de verkeerde plek stond.. Maar net wat je zei, Bo is nog jong en een beetje onbehouden. Kwam het door het weer? of het onweer? of die andere paarden, die om jullie heen aan het frutten waren..?

nee meneer was boldadig Boos! Tong uitsteken en me pa zij ook dat het wel gericht was hoor.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 15:41

me rug gaat trouwens erg rot kan amper bukken en elke beweging voel ik wel
als ik diep adem haal doet het wel pijn.
heb 2 flinke blauwe plekken op me rug zitten van die rotzak

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:45

lekker dan Bren. Ik heb een bult op mijn voorhoofd van Ilion die met zijn kop tegen mijn hoofd botste, de lekkere schat.... Paardrijden is gevaarlijk maar niet rijden is net zo link.....