Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jolien87 schreef:Jootje aan het inpakken:
Ik ga naar Terschelling en neem mee:
-de grootste tas die ik kon vinden op zolder
-tandeborstel / -pasta
-douchespullen: shampoo? Check! Cremespoeling? Check! Douchegel? oliebol, nog maar even naar de spar wandelen.
-Zonnebrand creme, ja ik weet, het weer is er niet naar, maar we blijven optimistisch
-anti muggen stinkspul
-Borstel / kam
-stuk of 25 elastiekjes (stel je voor dat ze alle 24 knappen, dan heb ik er tenminste nog 1)
-de rest van mn verzameling aan haarspullen, je weet maar nooit wanneer je je haren 5 keer op een dag anders moet doen!
-het nodige aan make-up en bijbehorende reinigingstroep. Het is altijd weer een hele klus om de juiste spullen te filteren en voor het eerst in jaren drong het pas echt tot me door dat je echt niet een complete beautycase nodig hebt voor 5 dagen vakantie...
-bodylotion
-mn killer epileermonster
-de nodige opladers en batterijen
-fotocamera (jaa mensen, er komen foto's)
-laat ik mn telefoon niet vergeten!!!
-ohja en ik hoop dat er nog ergens een plaatsje is voor mn portemonnee
En dan nu....de kleding:
-Voor 1,5 week aan ondergoed (wat nu als we insneeuwen
-4 lange broeken (je weet niet welke monsterplassen je tegenkomt)
-3 zomerjurkjes (ik blijf hopen op die hittegolf)
-een dozijn aan shirtjes: shirtjes met lange mouwen, shirtjes met korte mouwen, shirtjes zonder mouwen en shirtjes die op shirtjes lijken, maar meer in de buurt van truien komen
-2 heerlijk grote, warme truien
-kleren voor het hardlopen: korte broek, trainingsbroek, hardloopschoenen, nog weer n extra shirt om in te rennen, naast die andere partij met shirts
-bikini (heeeel belangrijk!)
-regenpak (want wat moet je nu als het regent op de fiets)
-2 paar gewone schoenen + 2 paar slippers (het moet er wel goed uitzien he)
-2 riemen, vraag me niet waarom, maar ik neem altijd de dubbele aanbevolen hoeveelheid mee
-genoeg leesvoer om een volle wachtkamer bij de dokter mee te vermaken
-videocamera van mn zus, er komt bewijsmateriaal dat ik me altijd keurig weet te gedragen. En al helemaal nu, aangezien er een ontzettend lieve schat in Utrecht met hangende pootjes zit te wachten, tot ik vrijdag weer terugkom. Hou van je mop!
-telefoon (jaaa hij zit in de tas, maar wordt er waarschijnlijk nog minstens 50 uitgehaald
-een volgestouwde Ipod
-extra oordopjes (stel je voor!!! )
-zonnebril, kom maar zon!!!
-dvd-speler jaaa mensen, we moeten de nieuwe caravan n beetje opleuken en hadden nog ergens n "oude" dvd-speler liggen, MEE DUS!!!
-Paspoort
-Ov-kaart (Ze hebben bussen op Terschelling!)
-sloffen (we maken het ons erg comfortabel)
-en niet te vergeten: mn vrolijke humeur...
-en daarnaast waarschijnlijk alle andere spullen die ik nog niet heb genoemd of nog moet inpakken.
Daarnaast zijn er nog een paar dingen die ik moet doen, voordat ik eindelijk mn stresskop kan afzetten en af kan druipen naar het Curacao van de Wadden:
-plantjes in tuin plukken, zodat de buurvrouw dat niet hoeft te doen volgende week
-stofzuigen
-wasje draaien, drogen en vouwen
-de leuke dvd's filteren
-muziek op mn Ipod zetten
-mezelf afvragen hoe ik dit allemaal voor 5 uur ga redden:S
mensen, allemaal een fijne week gewenst en ik spreek jullie volgende week weer!!!!!
Amethyst_ schreef:hoe laat moest je rijden? ik ben rond 6 uur vrij... als het niet te veel haasten is kan ik miss nog even komen kijken
Amethyst_ schreef:ehm nee sorry red ik niet meerHeb net pas gegeten, moet nog douchen en alles... jammer! Kom wel een andere keer kijken
Buiten schoolvakanties hoef ik niet te werken doordeweeks...