mick ik kom denk maar jou wone ik wil dat ook mijn paardje aaan huis
@ tisje: je mag mijn mannen paard ook lenen hoor hihi je hebt gezien dat hij heel braaf is met een man op zijn rug hahaha jus die zit nu steeds e zeuren waarnir hij weer mag hahahahaha
ohhh en ik ben aant oppassen op een baby heeft hij net mijn hele broek onder gekotst grrrrrrrrrr bahhhhhhh
@ nikje: wat leuk dat hij t zo leuk vond! hij kon het trouwens best goed vond ik! (het lichtrijden had ie al aardig onder de knie!) heb jeje broek alweer schoon? cker net nadat je m eten had gegeven?! heb ik ook een keer gehad, opzich vond ik het niet echt vies want het zat er toen nog geen 5 minuten in (dus het was nog "vers")
chels was weer ff opstandig vandaag, steeds als ik haar wat teugel gaf om te ontspannen trok ze ze uit mn handen :S maar toen kwam kim kijken en gedroeg ze zich ineens heel goed... rare pony
goh er komt nog een hele wachtlijst voor de mannenpaarden ik weet niet eens of sander nog wel durft want orlando is wel errug groot
Volgens mij weet salinero niet eens hoe hij moet rennen. En een paard kan alleen echt hard gaan met zn kop laag, en hier heeft hij zn hoofd heel hoog..
shenna gaat trouwens steeds beter! ze zijn aan het minderen met morfine om haar weer uit coma te halen. Ook de CT-scan was goed; alleen het voorste deel van haar hersenen zijn iets beschadigd, maar dit kan over worden genomen door de rest van de hersenen. Ze heeft uit zichzelf haar armen en benen bewogen.
mooi dat het goed is gegaan met die ct-scan! hoe zat het nou met haar reuk?
niet zo fijn dat het in het voorste deel van haar hersenen is: "De frontale kwab is het voorste deel van de hersenen en beslaat circa 30% van de hersenen. De frontale kwab is onder andere betrokken bij het reguleren van gedrag, bewegen en stemming, en is verantwoordelijk voor cognitieve functies zoals geheugen en taal."
lijkt me zo'n raar idee, dat je gewoon 1 week lang van de wereld bent geweest. dat je er zelf niets van meemaakt maar dat iedereen om je heen het er steeds over heeft...
Echt fijn om te horen dat het weer beter gaat met Shenna. Hopelijk word ze snel wakker.
@ Nikki; volgende week sta ik weer op stal. Dus als je wil kunnen we een keer samen gaan, op een zondag is het lekker rustig op de weg Alleen moet je wel even wachten tot Lara weer op ijzers staan