op mijn rug tussen mijn schouderbladen. Wilde m eigenlijk net boven mijn borst, maar omdat wij heel veel borstkanker in de familie hebben, leek me dat niet zo;n goed plan.
d-arts heeft gister allemaal spuiten in de poonie gezet... het erge is alleen dat het nu veel erger wordt, maar daarna moet het wel veeel minder worden. heel misschien gaat hij 's nachts in een stal en misschien trekken we hem een tshirt aan over zn nek... wij zijn altijd in voor goedkope oplossingen hahaha
zozo clien is ook weer eens vroeg op... ik zat vanmorgen om 8.00 al op de pony. ik heb een ritje over de hei gemaakt samen met mn mam. het was voor beauty alleen erg moeilijk op in stap de grote passen van merlijn bij te houden, maar in draf ging hij er weer zo voorbij... het voelt alleen niet zo lekker als je 0,0% controle hebt over je pony. dat beest kan hard!!!!!! morgen avond ga ik waarschijnlijk rond 7 uur ofzo even richting manege. (in stap!!!) ik moet dan denk ik alleen gaan ben ik bang en dat wordt de 1e keer dus ik ben benieuwd of ik wel heelhuids en met pony onder me aan kom...