Ja Fen, het is erg origineel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is bij Koos ook zo, als je je teugels heel strak en kort houdt gaat hij ook zakken, maar dan moet je niet kijken hoe verrot gespannen hij loopt, vind ik niet kunnen 

)

(Moet nog even kijken hoe laat ik naar huis kan donderdag) Myrthe gaat inderdaad ook donderdag rijden op Pablo
, maar het uur na mij. Ik ga van vier tot vijf, in haar les reed er al iemand op nynke. Ik had nog de neiging om te zeggen: 'dan ga ik wel op een ander' maar wat is anders het nut van zo'n les?
Is gewoon een hele les proefjes oefenen en omdat de lessen te vol zijn kun je niet eens een hele rijden

Aad gaat eerst een half uur losrijden en dan komt hij erachter dat 12 proefjes is meer tijd in beslag nemen dan hij dacht
Maar misschien heb jij een rustig lesje.
Dat gaat zekers weten lukken! Is Iris er wel? 
(in de trant van de sint zullen wij even rijmen)
Maar jouw groep was zowiezo al niet zo vol toch?
Ze had vandaag last van tempowisselingen. En met het oefenen van het proefje vond aad dat we het wel even met galop konden doen, niet geschikt met djolly, vooral omdat Kanjer half naast haar kwam galopperen en bijna over haar heensprong (oké ik overdrijf graag) Djol vind veel goed maar dit ging haar iets te ver....