Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We zien der wel koninginnedag achtig uit vind ik
)Citaat:Annemijn en Bianz wat kunnen jullie kletsen over niets zeg!
Hihi, t ging wel degelijk ergens over hè Bianz 
Citaat:Tsja het is hier echt rustig, ik denk dat we Annemijn missen! Voor als je het leest als je terug bent Anne: heb je het overleefd zonder internet?
(tuurlijk lees ik dat Bianz! Altijd even bijlezen, vóór je wat post!) Nouja, bijna dan... Heb nu een beetje last van auwie spiertjes hier en daar, zijn vast de afkick verschijnselen!
(tja, dat heb je als je zomaar verdwaalt in t grote, heuvelachtige bos.. Loop je tog ietsje meer dan gepland, maargoed ook dat hebben we overleefd. En t was daar egt heel erg mooi, dusja stukje meer lopen is ook nie zo'n ramp) En gelukkig heerlijk weer gehad de hele week (behalve maandag de reisdag, maarja je kan niet alles hebben) Lekkr smorgens voor de hitte wandelen, smiddags ff zonnen en savonds weer lekkr wandelen. Citaat:Hopelijk gaat het met jullie goed, ik ga nu even lekker in het zonnetje zitten
Blijft gwoon lekkr in t warme sonnetje zitten. Plaats je wel wat leuke foto's van Venetie? ben wel benieuwd nl!
) Citaat:*gaat nu heel snel wie is de mol opzoeken.....
*zucht* nouja dan wachten we gwoon tot volgende week!

Heel goed!
Alleen tja, dat vroege opstaan is een minpuntje... Heb je tog nog wel ongeveer genoeg geslapen?
)
Vond hij niet zo'n grappig grapje!
Maar ik moest zeggen, dat hij heel hard gezocht had (tuurlijk joh, wat jij wil), maar dat hij je egt niet kon vinden...
) Zijn ook zeer belangrijke dingen aan bod gweest gloof ik 
Tja, dat hebje alsje een boeiend gesprek aan t voeren bent (met iemand met vrouwen-deo
) Maargoed was ik wel meteen die vieze, irri gast kwijt! *bah*
) Hij en zn maat moesten nog met de taxi, of wij niet mee moesten rijden (vlissingen was al een endje in de goeie richting
) Nou liever niet
Heb maar ff verteld, dat mijntaxi chauffeur vast nie blij is als ik 2 veel oudere jongens mee neem naar huis
(bleek hij later 20, dus t viel nog mee.. maartog) *snap nog steeds nie hoe hij nou ineens wist dat t mn pa was Mariek? Heb daar tog egt nix over gezegd!?*
LuMy schreef:Hihi, Thirz je werd ook nog gemist hoor in de Nationaal. Een bepaald persoon vroeg waar je was: "in het doosje in onze broekzak, hoezo?"Vond hij niet zo'n grappig grapje! Maar ik moest zeggen, dat hij heel hard gezocht had (tuurlijk joh, wat jij wil), maar dat hij je egt niet kon vinden...
Nu ga ik even eten maken!
Tja tis maar hoe je t bekijkt!Thirz schreef:Whahaha, ik vind het wel grappig!!
Je had zn gezicht moeten zien
Haha, en weer had hij het idee dat hij afgekraakt werd.. wanneer dringt t tot hem door?!Citaat:wie weet de volgende keer weer eens tot het einde blijven.
Maargoed uiteindelijk heerlijk met zn 2-en in t totaal verlaten bos lekkr droog gereden. Zelfs nog even een spannend moment gehad!
Hihi, in t bos stond ineens om de bocht een verlaten winkelkarretje en das ff schrikken!
Vol op de rem! beetje miepen en uiteindelijk ik er langs.. t andere paardje na veel twijfelen tog maar met een grote sprong langs t karretje gesjoeft, bovenop Bravour. Die maar ff moest gaan bokken om beau weg te jagen. Stelletje mutsen
Maar wel weer eens lekkr, zo naar buiten!
Hopen dat je rug t ook goed blijft vinden, vast wel tog?
!
En straks in Denemarken kan dat niet meer!
) en hele gave foto's gemaakt. Alleen toen we terugkwamen had Nous lekker op dr banadages gepoept, fijn!! Maar je moet nog maar een paar foto's plaatsen Kim

) Jammer dat ie een beetje schuin vanaf dr kont is genomen, want verder is de foto erg mooi!
(let vooral nog op de vingertjes waarmee Thirz nèt nog de teugels vasthoud
)

Het zat in ieder geval echt heeerijk!! Volgende keer doe ik wel ff matchende kleren aan, ik steek maar een beetje af met dat roze!
Mooooi! Blijft een super gaaf setje dat blauw! (alleen je sokken hè thirz
Nouja t valt iig wel op zo! En je sokken matchen bij je schoenen, is al heel wat tog?
) En die neusriem!
Toppie!
Thirz schreef:We hadden dr bandages omgedaan (lekker warm met dit weer )

Tja dat heb je soms... (vertelt er maar niet bij dat we Dinsdag met de hele klas een uurtje of twee op een terasje hebben gezeten in t zonnige Rotterdam
Tja je moet wat in je tussenuren
)
) en vandaag van het zonnetje genieten zat er niet echt in geloof ik! Arme jullie. Ik geniet er volop van hoor, tijdens mn werk, tijdens het paardrijden en gewoon thuis in de tuin! Alleen bruin ben ik nog niet echt, duurt altijd even......