manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:52

He Cis!! Tof dat je een leuke vakantie hebt gehad! Tsja en je bruine kleurtje wil ik echt niet zien hoor... je bent vast superbruin hahaha! Venetië is zo gaaf he! Ben je ook nog op Murano geweest?
Hahaha Annemijn en ik hadden gewoon een nutteloze kletsmiddag; is gezellig hoor!
Gelukkig dat Shaar toch verhuisd is Bar! En ach, ze zal het vast wel zonder je redden van het weekend nu ze zo lekker op wei staat.
Echt fijn dat het alweer beter gaat met je rug Nel; volhouden met op tijd stoppen en uitrusten he! Want als het goed gaat moet je het ook zo houden!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 20:38

HIhi egt super foto's Thirz We zien der wel koninginnedag achtig uit vind ik Missie geslaagd! *hihi dat afsteken is ook wel gelukt gloof ik hè
Leuke ava Bar & fijn dat Shaar zo'n makkelijk paardje is (Achjoh, maakt t uit, hier of daar... Hier hebben ze ook heerlijk gras! )
Citaat:
Annemijn en Bianz wat kunnen jullie kletsen over niets zeg!

Over niets Hihi, t ging wel degelijk ergens over hè Bianz
Citaat:
Tsja het is hier echt rustig, ik denk dat we Annemijn missen! Voor als je het leest als je terug bent Anne: heb je het overleefd zonder internet?

Jups, overleeft (tuurlijk lees ik dat Bianz! Altijd even bijlezen, vóór je wat post!) Nouja, bijna dan... Heb nu een beetje last van auwie spiertjes hier en daar, zijn vast de afkick verschijnselen! (tja, dat heb je als je zomaar verdwaalt in t grote, heuvelachtige bos.. Loop je tog ietsje meer dan gepland, maargoed ook dat hebben we overleefd. En t was daar egt heel erg mooi, dusja stukje meer lopen is ook nie zo'n ramp) En gelukkig heerlijk weer gehad de hele week (behalve maandag de reisdag, maarja je kan niet alles hebben) Lekkr smorgens voor de hitte wandelen, smiddags ff zonnen en savonds weer lekkr wandelen.
Citaat:
Hopelijk gaat het met jullie goed, ik ga nu even lekker in het zonnetje zitten

haha, wat dacht je.. ben nog lang nie bruin genoeg Blijft gwoon lekkr in t warme sonnetje zitten. Plaats je wel wat leuke foto's van Venetie? ben wel benieuwd nl!
*gaat nu heel snel wie is de mol opzoeken.....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 14:01

Tjee tis weer lekkr rustig hiero! (en ik ben nog wel weer thuis )

Zeg marieke heb je t eten nog overleefd? was t nog een beetje gezellie?
Citaat:
*gaat nu heel snel wie is de mol opzoeken.....

Blijft rot. Kunnen we nog een week wachten tot we te horen krijgen wie de mol is. Dat doen ze nou altijd zo'n *spanning-opbouw-aflevering* *zucht* nouja dan wachten we gwoon tot volgende week!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 14:16

Hahaha Annemijn is weer terug! Meteen hele verhalen op bokt; perfect! Zo blijft ons topic alive!
Zeg, wie gaat er nog meer mee vanavond naar de stad? Cis en Nel toevallig ook zin en tijd en ... om te gaan??

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 14:20

haha, jaja ik ben der weer
maar ik vind dat jullie de afgelopen week ook wel redelijk wat gepost hebben hoor! Heel goed!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:06

Jeej, iedereen is er weer! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad Cis en Annemijn!! En Bar is nu lekker aan het genieten van een weekendje weg.... Ben dr ook wel erg aan toe, vakantie, maar nog ff wachten!! Ondertussen doe ik gewoon net alsof het op mn werk ook vakantie is, beetje stadten, ijsjes eten en morgen gaan we naar t strand, lekker baantje heb ik toch he

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 11:38

doe je idd goed Thirz Alleen tja, dat vroege opstaan is een minpuntje... Heb je tog nog wel ongeveer genoeg geslapen?
En Bianz heeft jou knie t avondje stappen (zonder kruk) nog overleefd? (die arme, arme kruk, had vorige week de tijd van der leven, wordt ze dit weekend zomaar ineens thuis gelaten! Nou heeft ze vast liefdesverdriet naar Willem )
Hihi, Thirz je werd ook nog gemist hoor in de Nationaal. Een bepaald persoon vroeg waar je was: "in het doosje in onze broekzak, hoezo?" Vond hij niet zo'n grappig grapje! Maar ik moest zeggen, dat hij heel hard gezocht had (tuurlijk joh, wat jij wil), maar dat hij je egt niet kon vinden...
Mariekje heeft Ruud nog ff gesproken (wat een afgrijselijk T-shirt had die gast aan ) Zijn ook zeer belangrijke dingen aan bod gweest gloof ik
OP t laatst nog ff door de uitsmijter (mariekes Grote vriend) letterlijk de deur uitgeschopt Tja, dat hebje alsje een boeiend gesprek aan t voeren bent (met iemand met vrouwen-deo ) Maargoed was ik wel meteen die vieze, irri gast kwijt! *bah*
Buiten heeft marieke nog geprobeert een gesprekje je voeren met Klaas (Hij bleef maar roepen "ja als ik 1 keer een gezicht zie, vergeet ik die Noooit meer.. Ja vast, mij kende die dus mooi niet ) Hij en zn maat moesten nog met de taxi, of wij niet mee moesten rijden (vlissingen was al een endje in de goeie richting ) Nou liever niet Heb maar ff verteld, dat mijntaxi chauffeur vast nie blij is als ik 2 veel oudere jongens mee neem naar huis (bleek hij later 20, dus t viel nog mee.. maartog) *snap nog steeds nie hoe hij nou ineens wist dat t mn pa was Mariek? Heb daar tog egt nix over gezegd!?*

Owja, Bianz had jij nog een drankcontrole of nie? Wij kwamen hier aan rijden en net voor de tankstations, waren ze aan t blazen...
Nou ga mn spullen maar eens pakken en richting de paardjes! Tot vanmiddag/ aaf!

Thirz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:30

LuMy schreef:
Hihi, Thirz je werd ook nog gemist hoor in de Nationaal. Een bepaald persoon vroeg waar je was: "in het doosje in onze broekzak, hoezo?" Vond hij niet zo'n grappig grapje! Maar ik moest zeggen, dat hij heel hard gezocht had (tuurlijk joh, wat jij wil), maar dat hij je egt niet kon vinden...

Whahaha, ik vind het wel grappig!! Gelukkig heb ik die niet gemist!

Heb de dag overleefd hoor, met zo'n 5 uur slaap. Haal het vannacht wel weer in! Het weer zat niet echt mee vandaag, maar toch nog naar het strand geweest. Niet om bruin te worden, maar om lekker te rennen en te vliegen, zodat de kids (en ik) lekker moe waren! Kunnen we heerlijk slapen straks Nu ga ik even eten maken!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:48

Wat een belevenissen weer in het uurtje dat wij naar huis waren! Heb het prima overleefd hoor; wie weet de volgende keer weer eens tot het einde blijven.
Hahaha moet wel lachen om Thirz d'r maat hoor; het is wel een volhoudertje hoor! Jammer dat hij hetzelfde grapje terug dan niet zo leuk vind! Ow en Mariekje, zullen we een fanclub oprichten voor onze grote vrienden? Dan kan mijn maat van De Dop er bij
Ik had ook alcoholcontrole, aan het begin van nwe vlissingseweg. Zegt die man toen ik geblazen had; goh het is goed! Ik zo, nou da's mooi, doeii!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 19:37

haha ook egt zo met zo'n ongeloofwaardige ondertoon hè, ja dat was bij mn pa ook.. "Uhm ja het is goed" (met een gezicht erbij alsof ie t zelf niet eens kon geloven! Misschien kwam dat omdat mn pa heel vrolijk zei "goeienavond!" de politieman vond t tog al wel "vroege morgen" Tja tis maar hoe je t bekijkt!
Thirz schreef:
Whahaha, ik vind het wel grappig!!

Ja wij ook wel Je had zn gezicht moeten zien Haha, en weer had hij het idee dat hij afgekraakt werd.. wanneer dringt t tot hem door?!
Citaat:
wie weet de volgende keer weer eens tot het einde blijven.

Ja gezellie! Hopen dat de vage types dan wegblijven, en dat de uitsmijter eens wat liever blijft en niet met zn vinger in onze rug gaat prikken en schoppen
Ja t weer viel vandaag idd een beetje tegen, maar t was ook niet egt koud! Vanmiddag een rondje buiten gehobbeld, duurde ff voordat ik iemand zo ver had om met me mee te gaan "t regent!" Ja dus, smelt je ofzo Maargoed uiteindelijk heerlijk met zn 2-en in t totaal verlaten bos lekkr droog gereden. Zelfs nog even een spannend moment gehad! Hihi, in t bos stond ineens om de bocht een verlaten winkelkarretje en das ff schrikken! Vol op de rem! beetje miepen en uiteindelijk ik er langs.. t andere paardje na veel twijfelen tog maar met een grote sprong langs t karretje gesjoeft, bovenop Bravour. Die maar ff moest gaan bokken om beau weg te jagen. Stelletje mutsen Maar wel weer eens lekkr, zo naar buiten!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:50

he hallo,

voice staat weer op ijzers, dus ik kan weer lekker naar buiten.
we gaan ook binnenkort lekker veel met de kar rijden.

Nog 3 weken en dan ben ik getrouwd, echt raar, maar wel leuk!!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 19:55

Ja kan me voorstellen dat t raar is en mij lijkt t ook zo spannend! Over 3 weken al.. das ook egt al snel! Spannie!
Wel fijn die ijzers, kan je met t mooie weer lekkr naar buiten Hopen dat je rug t ook goed blijft vinden, vast wel tog?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:56

Heej Nel, we moeten nog een keer samen op buitenrit!
Wel spannend allemaal die aankomende bruiloft, heb ook al zin in de grote dag, wordt heel gezellie!!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:00

Zo mensen, ik ben ook weer thuis, na een aantal drukke dagen!
Het was in ieder geval erg lekker weer en erg gezellig! Het was daar veel warmer als hierzo !
Verder is met Sharon ook alles prima gegaan... Volgens Iris is ze al helemaal ingeburgerd op de manege, dus dat is mooi!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:14

Fijn dat het goed gaat met Voice op ijzers Nel, ik wilde zaterdag graag gaan rijden als dat kan? Dan kan ik voordat ik naar Denemarken vertrek nog een paar keer lekker rijden. Misschien een buitenritje maken...nou ik hoor het wel.
Fijn dat iedereen weer heelhuids thuis is gekomen

Thirz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:14

Nou, vrij rustig hier zeg!Al hier in de auto rondgescheurd Cis? Want nu moet je het echt gaan leren he, zoals iedereen altijd zegt, hihi En straks in Denemarken kan dat niet meer!

Vanmorgen hadden Kim en ik een mooie fotoshoot met Nous. We hadden dr bandages omgedaan (lekker warm met dit weer ) en hele gave foto's gemaakt. Alleen toen we terugkwamen had Nous lekker op dr banadages gepoept, fijn!! Maar je moet nog maar een paar foto's plaatsen Kim

Hoe ging het trouwens op je werk Bianz, kunnen volhouden? En hoe ging met met je auto door de tunnel? Lekker dat je niet meer met de bus hoeft!
Ik ga nog ff in de zon liggen voordat ik moet werken, toedels

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:19

Nou, hier dus de foto's van onze photoshoot.

Afbeelding
Ik zelf op Nous. OMG, ik heb echt les nodig! Maar goed dat Raymond zaterdag komt! Heb het allemaal; pianohandjes, kapstokjes en mijn handen zitten te laag!

Afbeelding

Afbeelding
Standfoto van Nous (met nog schone bandages, he thirz? ) Jammer dat ie een beetje schuin vanaf dr kont is genomen, want verder is de foto erg mooi!

Afbeelding
Hier hebben Thirza en ik zoooo om moeten lachen.... We probeerden Nous de goeie kant op te laten kijken, maar dat lukte dus niet. Dus thirz gooit een enorme steen het water in. Ja, het kijken was gelukt maar het paard was meteen aan de kletter (let vooral nog op de vingertjes waarmee Thirz nèt nog de teugels vasthoud )

Afbeelding
Lieve foto

Afbeelding
Artistiek he
Bad hair day? Hoezo?

Afbeelding
Over t bruggetje heen (altijd spannend natuurlijk)

Afbeelding
In galop

En Thirza: we zullen er maar niet bij vertellen dat het zadel wat erop ligt gejat is door ons he

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:20

De foto's zijn heel gaaf!!
Nous dacht vast dat er een krokodil uit het water kwam springen toen ik er een steen in gooide, hihi! En dat zadel mochten we lenen toch Het zat in ieder geval echt heeerijk!! Volgende keer doe ik wel ff matchende kleren aan, ik steek maar een beetje af met dat roze!

Nu ga ik naar mn werk!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:28

Ja dat is wel een beetje jammer he Thirz! Ik had op zn minst toch wel een setje verwacht!
Je moet shaar ook maar eens komen meeten nu ze op dr nieuwe stal staat!
Zit die mexicaanse neusriem trouwens niet wat te laag?
Mooie fotos hoor, lekker scherp!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 19:03

Wowie super foto's hoor Mooooi! Blijft een super gaaf setje dat blauw! (alleen je sokken hè thirz Nouja t valt iig wel op zo! En je sokken matchen bij je schoenen, is al heel wat tog? ) En die neusriem! Toppie!

Tja en t laten kijken van paarden is Thirz goed in. Denkt aan die ene keer met de fotoshoot van Stud en Nanda. En thirz maar rondjes schuifelen over t grind
Op die *plons* foto ook egt net zo'n hand in beeld! Nouja je had de teugels nog wel, vraag niet hoe maar je had ze. Heel goed Thirz!
Thirz schreef:
We hadden dr bandages omgedaan (lekker warm met dit weer )

Tja je moet er wat voor over hebben om model-paardje te spelen tog?!

T was egt heerlijk weer vandaag (zelfs hier in Zeeland nog even in t zonnetje kunnen zitten) Zou wel leuk zijn als we dit weer ook hadden als we naar de Efteling gingen *beetje vergeten onderwerp gloof ik
Cis wanneer ging jij nou precies naar Denemarken? moeten we ff een geschikte datum zoeken voor die tijd... Iemand een ideetje?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 20:45

Ja t was heerlijk weer, jammergenoeg zat ik de hele dag binnen op mn stage! Ben net nog even bij Sharon geweest, kheb dr even lekker gepoetst en getutteld want ze had nu al 7 dagen achter elkaar elke dag gelopen, dus dan mag ze wel een dagje vrij! Morgenavond ga ik weer rijden...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 19:22

Tis egt heerlijk weer nu om nog een stukje te gaan rijden. Jammer dat je gister niet van t mooie weer hebt kunnen genieten. Vandaag ook niet in t sonnetje gezeten?
*ik heb gister en vandaag ook maar een uurtje net voor t eten ff in de tuin gezeten hoor, de rest van de tijd zat ik of in de trein of op school Tja dat heb je soms... (vertelt er maar niet bij dat we Dinsdag met de hele klas een uurtje of twee op een terasje hebben gezeten in t zonnige Rotterdam Tja je moet wat in je tussenuren )
Hopen dat t in t weekend ook nog een beetje lekkr weer blijft. Hebben we wel verdiend vind ik. Twee hele dagen heel Nederland stralend zomerweer, zitten we hier met een storing boven ons hoofd!

hannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:05

Heeyyy ik heb gehoord van Eshter dat het goed met liberty gaaatt ze staat lekker hele dagen op de wei en ze loopt al beter dus das wel leuk om te horen nou dit was het

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:22

Nou, kwam Bar vandaag tegen (en ik had dr ook al gebeld ) en vandaag van het zonnetje genieten zat er niet echt in geloof ik! Arme jullie. Ik geniet er volop van hoor, tijdens mn werk, tijdens het paardrijden en gewoon thuis in de tuin! Alleen bruin ben ik nog niet echt, duurt altijd even......

Wel fijn voor Liberty, kan ze lekker van de oude dag genieten! Heeft ze ook niet nog een plaatsje voor Flaxy, want die voelt zich erg verlaten door de liefde van zijn leven

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:27

Mooi zo dat liberty nu lekker uit kan rusten! Arme flaxy... helemaal alleen achter gelaten!
Ik heb vanavond nog lekker op Sharon gereden in de buitenbak, ging best lekker, alleen was ze een beetje rennerig!