Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 10:25

Spannend hoor Fieke!!
Hoop voor je dat er wat leuks tussen zit Lachen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:01

aaaaaaaaaaaaahhhhhhh....
ik kom op stal, haal Lady uit het land (lekker verregend Ach gut ), ga opzadelen, wil mijn cap (jaja...mijn goede voornemen Clown ) + handschoenen en zweep pakken, zie ik ineens dat mijn zweep gewoon door midden is (vond hem ook al zo kort voor mijn gevoel). Ik heb Lady 2 dagen niet gereden en dus ook mijn zweep niet gebruikt.
Een stalgenoot leent hem weleens, maar altijd als ze het gevraagd heeft. Nagoed...ik leg de schuld dan ook maar bij haar (weet niet of dat aso is). Het is namelijk niet de eerste keer dat mijn spullen gebruikt worden en kapot gaan, gewoon blijven slingeren op stal etc. Heb er gewoon schoon genoeg van, heb in al mijn kwaadheid al mijn dekjes, halsters, zwepen, cap, handschoenen, bandages mee naar huis genomen (vraag me niet hoe, maar het paste op mijn fiets)

Niemand, maar dan ook echt niemand leent meer iets van mij Boos! Bloos
Kijk...als je nou zegt het het kapot gaat, maar nu wil ik het gebruiken en dan is het gewoon stuk. Zit gewoon flink te balen!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 22:22

De schimmel was onwijs leuk! Morgen even een video naar mijn instructrise brengen, kijken wat die er van zegt/ op aan te merken heeft.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 07:52

Twinklebel schreef:
De schimmel was onwijs leuk! Morgen even een video naar mijn instructrise brengen, kijken wat die er van zegt/ op aan te merken heeft.

Maar als jij het paard toch echt leuk vindt, wat doet het er dan toe wat je instructrice er van vindt? als zij hem afkraakt koop je hem dan niet?

Er is er trouwens 1 jarig vandaag, hiep hiep hoera!!
Maar wie o wie is er jarig vandaag?? Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 08:26

Hehe, ik kan eindelijk op dit topic (dank je John voor de tip). Hallo iedereen Doei! Ik zit nu op mijn werk met een bakje koffie, even bijkomen van die kl...file. Trouwens, leuke foto's van het strand, dat wil ik in de zomer ook zeker een keer gaan doen.
Groetjes Linda

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:11

Wie is er jarig?? ben benieuwd Clown
Ik ga zo lekker een peukie roken..het is bijna pauze!! whiiiii

He Linda leuk dat je er nu ook op kunt!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:12

Serada schreef:
Hehe, ik kan eindelijk op dit topic (dank je John voor de tip). Hallo iedereen Doei! Ik zit nu op mijn werk met een bakje koffie, even bijkomen van die kl...file. Trouwens, leuke foto's van het strand, dat wil ik in de zomer ook zeker een keer gaan doen.
Groetjes Linda

Hoi Linda!!
Welkom op het roddeltopic Clown

na 1 mei mag je trouwens pas na 21.00 het strand op (je mag dan wel gewoon in de duinen rijden)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:13

moossie schreef:
Wie is er jarig?? ben benieuwd Clown

Doe maar een gok Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:39

Didl Clown ???

Ik ben gewoon nu al uit...heerlijk toch dat schoolleven Tong uitsteken

Ik ben naar lee Doei!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:49

elady schreef:
Didl Clown ???

Je gaat door voor de koelkast Haha!

Kleine Diddle is vandaag 3 jaar geworden!!
Morgen wat lekkers in de kantine Vingers aflikken

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 10:11

Ja Diddle Gefeliciteerd!!!!!!!!! Ja

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 10:26

Binar schreef:
Twinklebel schreef:

Maar als jij het paard toch echt leuk vindt, wat doet het er dan toe wat je instructrice er van vindt? als zij hem afkraakt koop je hem dan niet?

Ze zal hem niet afkraken omdat die haar niet aanspreekt, maar wel haar mening geven over de kwaliteit van de gangen, bouw, enz..
Zij heeft daar meer kijk op dan wij. Een paard met een verkeerde beenstand slijt veel eerder. Bovendien wil ik met het paard ook wedstrijden gaan rijden en graag verder komen dan de L, daar heeft een paard ook de nodige kwaliteit voor nodig.
Ook heeft zij wat meer kijk op wat de handelswaarde van een paard op dit moment is.
Ik hecht dan ook wel een zekere waarde aan haar oordeel, maar ga niet alleen daar op af.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 10:41

Gefeliciteerd met kleine Diddle, een echte kerel in zakformaat Knipoog . Maarre..na 21.00 uur is best wel laat, hé en 1 mei is al erg gauw. Tot wanneer loopt het strandseizoen?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 10:48

Diddleeeee Gefeliciteerd stoere, gevaarlijke hengst!!!!:D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 11:39

Serada schreef:
Maarre..na 21.00 uur is best wel laat, hé en 1 mei is al erg gauw. Tot wanneer loopt het strandseizoen?

Ik dacht dat Kim (van Moskai) zei dat het tot 1 september was, maar ik weet het niet meer zeker, kan ook eind september zijn..
Je kunt altijd nog lekker in de duinen gaan rijden en na 21.00 het strand opgaan...

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:00

ik dacht altijd dat het na 19.00 uur was op de meeste stranden?

ik ben een klein beetje aan het flippen voor m'n tentamen zometeen.. Nagelbijten / Gniffelen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:06

Ireentjuh schreef:
ik dacht altijd dat het na 19.00 uur was op de meeste stranden?

ik ben een klein beetje aan het flippen voor m'n tentamen zometeen.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik dacht dat Kim 21.00 zei, misschien is het per strand verschillend??

Ireen, succes met je tentamen!!
Heb je die druppels nog gehaald? Volgens mij heette het Bach remedie?? (o.a. te koop bij Kruiderij Minerva in de Hoven, heb het pas gezien)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:24

Ireen succes, welk gedeelte moet je tentamenenenenen Haha! ?

Ben net weer terug van stal. Stal uitgemest, paard gewandeld en netjes gepoetst op stal...strakjes terug voor een buitenritje.
Mijn les laat ik varen vanaf vandaag t/m na de bevalling. Het gaat een kwartiertje goed en daarna is het tankje leeg. Buitenrijden houdt ze nog wel vol (dat is minder inspannend natuurlijk Knipoog )

Met wandelen was ze altijd super alert op alles, steeds draven, ineens stilstaan, omdraaien etc. Vandaag was ze heel rustig, wilde alles zien, horen, voelen, ruiken, proeven etc. Dook met d''r koppiej zo een konijnenhok in (konijn vond het iets minder leuk Bloos ), zo'n afgezet stuk gras zeg maar met zo'n schuilhok erin.
Verder super braaf gewandeld. Die hormonen zijn toch ergens goed voor Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 16:45

elady schreef:
Ireen succes, welk gedeelte moet je tentamenenenenen Haha! ?

het was een anamnese + onderzoek bij een "simulatiepatient" van buitenaf, wat een irritante patient was dat zeg Clown hij banketstaaf aan 1 stuk door! nu heb ik gelukkig tot dinsdag even niks meer.. dan nog 2 hele erge stationstoetsen (met heel veel anatomie) Scheve mond ik moet het echt goed doen, vorige week 1 stationstoets volledig verprutst Clown

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 18:22

Die Bachdruppels werken echt Ireen, tenminste bij Tos wel, dus hopelijk ook bij mensen. Kan je gewoon bij de drogist halen en je wordt er absoluut niet suf van.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 18:26

anatomie: geen leuk onderwerp Haha!

En...staat het:

Afbeelding?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 18:52

Nee, Elady, dat staat verschrikkelijk Haha! . Die kan je beter aan mij geven Knipoog .

De mevrouw van de schimmel belde net. Er heeft iemand een bod gedaan. Maar ze verkoopt haar liever aan mij. Ze wil geen druk op me zetten en houdt het bod nog tot vrijdag af. Als ik dan nog geen beslissing heb genomen is ze weg. Vanavond even mijn instructrise bellen of er volgens haar nog beperkingen/ slechte punten aan het paard zitten en anders ga ik er voor.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:00

Ik gebruik ook Rescue remmedie van Bach........... werkt als een tiet Haha! Haha! Haha!

Overigens als beste uit de klas geslaagd met een dikke vette 8 Haha! Haha! Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:09

Fieke: Als ik heel eerlijk ben ligt hij op dit moment niet zo als hij hoort te liggen. Dat komt natuurlijk door haal bolle buik. Stel dat hij nou nog steeds niet ligt zoals hij hoort te liggen als ze dunner is...dan hoor je het van me Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:04

Is dat paardje op die foto ook een Fries?