Hoop voor je dat er wat leuks tussen zit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), ga opzadelen, wil mijn cap (jaja...mijn goede voornemen
) + handschoenen en zweep pakken, zie ik ineens dat mijn zweep gewoon door midden is (vond hem ook al zo kort voor mijn gevoel). Ik heb Lady 2 dagen niet gereden en dus ook mijn zweep niet gebruikt.
Twinklebel schreef:De schimmel was onwijs leuk! Morgen even een video naar mijn instructrise brengen, kijken wat die er van zegt/ op aan te merken heeft.
Ik zit nu op mijn werk met een bakje koffie, even bijkomen van die kl...file. Trouwens, leuke foto's van het strand, dat wil ik in de zomer ook zeker een keer gaan doen.
Serada schreef:Hehe, ik kan eindelijk op dit topic (dank je John voor de tip). Hallo iedereenIk zit nu op mijn werk met een bakje koffie, even bijkomen van die kl...file. Trouwens, leuke foto's van het strand, dat wil ik in de zomer ook zeker een keer gaan doen.
Groetjes Linda
moossie schreef:Wie is er jarig?? ben benieuwd![]()
???
elady schreef:Didl???
Diddle Gefeliciteerd!!!!!!!!!
Binar schreef:Twinklebel schreef:De schimmel was onwijs leuk! Morgen even een video naar mijn instructrise brengen, kijken wat die er van zegt/ op aan te merken heeft.
Maar als jij het paard toch echt leuk vindt, wat doet het er dan toe wat je instructrice er van vindt? als zij hem afkraakt koop je hem dan niet?
. Maarre..na 21.00 uur is best wel laat, hé en 1 mei is al erg gauw. Tot wanneer loopt het strandseizoen? Serada schreef:Maarre..na 21.00 uur is best wel laat, hé en 1 mei is al erg gauw. Tot wanneer loopt het strandseizoen?
Ireentjuh schreef:ik dacht altijd dat het na 19.00 uur was op de meeste stranden?
ik ben een klein beetje aan het flippen voor m'n tentamen zometeen..
?
)
), zo'n afgezet stuk gras zeg maar met zo'n schuilhok erin.
elady schreef:Ireen succes, welk gedeelte moet je tentamenenenenen?
hij banketstaaf aan 1 stuk door! nu heb ik gelukkig tot dinsdag even niks meer.. dan nog 2 hele erge stationstoetsen (met heel veel anatomie)
ik moet het echt goed doen, vorige week 1 stationstoets volledig verprutst
. Die kan je beter aan mij geven
.