Zo me les ging wel lekker! We gingen ook appuyeren en wonder boven wonder deed Dix dat best goed! Daarna ging ik even dr voet afspuiten want ze heeft een wondje net onder de kogel, trekt ze zo me touw kapot, grrrrrrrr!!! Maar ik kan hem denk nog wel met duktape weer aan elkaar maken.
Morgen ga ik naar de hunger games! Ben zeer benieuwd!
Dixie gaat weer weg Ze hebben nu teveel paarden nu de paarden die kreupel waren weer meelopen. En Dix is niet officieel van de manege dus makkelijke keuze om haar weg te doen. Volgende week vrijdag gaat ze. Stel het is druk die dag dan is ze er vrijdag miss nog wel maar ik ga er niet van uit. Zondag nog wedstrijd op dr en verder niet meer
Ik ben met Leonie onderweg naar Utrecht voor the hunger games, ben heel benieuwd!!
kim345
Geplaatst: 05-05-12 13:43
_Lucy schreef:
Heb m nog niet gezien, ben nu met het 2e boek bezig. In de boeken vind ik gale leuker! Maar in de film kan t besr anders zijn :p
in de boeken vond ik peeta ook leuker, maar ik had eerst de film gezien. Maar toch in de boeken vindt ik peeta ook leuker!
Jammer linn, maar het is wel een manege paard die komen en gaan meestal. Maar toch wel jammer, gelukkig mag je de wedstrijd nog wel op haar rijden Veel plezier bij de hunger games!
Nou het is nu pauze. Doordat ik het boek al heb gelezen mis ik heel veel in de film, das wel minder. En qua looks in de film vind ik Gale knapper. Maar in het boek vind ik ook Peeta leuker!
Omg ik deed dit wedstrijden rijden voor me lol toch.... Elke keer als zo akelig vroeg de wekker gaat vraag ik me af waar de lol is. Maarja even goed wakker worden en het gaat wel weer. En nog akeligger is dat morgen me wekker nog veel vroeger gaat!!