, Ik ga ook zo de trailer pakken en lekker met stal genootje naar het bos
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,
Er zat een kat in het hok, heb echt geen idee hoe die er in is gekomen.. De een heeft nou een wondje bij haar snavel, dus heb haar voor de zekerheid maar even apart gezet, aangezien kippen de ander nog wel eens dood kunnen pikken als ze bloed zien..
hoe komt die daar, moet wel ff kijken of er niet ergens een gat zit, want de volgende keer ben je er miss niet...
. Galop gaat steeds beter!
.
zullen ze ook wel een beetje zijn maar goed.. Romana01 schreef:ik vaag, hoor van een paar mensen dat ze er aan mee willen doen
Bleeegh ik heb geen zin om huiswerk te maken, maar ik moet morgen een heel hoofdstuk economie af hebben en ik ben nog niet zo heel erg ver zegmaar.

, maarja ben niet getalenteerd
Emmaa_ schreef:Dat wordt echt een groepje kinderen die zich elite gaan voelen op die manegezullen ze ook wel een beetje zijn maar goed..
Vind het een beetje onzin dat één groep betere lessen en meer begeleiding zal krijgen omdat zij eerder uitsteken boven de rest.
esiebessie schreef:Romana01 schreef:ik vaag, hoor van een paar mensen dat ze er aan mee willen doen
Ja een meisje uit mn vorige klas die heeft haar paard op AHC staan en zij en haar moeder zijn ook heel betrokken bij de manege dus die vertelde het me begin vorig jaar ergens.![]()
Verder vind ik hetzelfde, er wordt nu al onwijs op je neergekeken als je geen eigen paard hebt daar..