Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zozo, Marion, was jij opeens weer op ons topiccie! Wel leuk, schriktraining, maar ik hoop toch dat je dat paardje niet al terg laat schrikken!
, nou het is wel lekker weer om te werken haha en toevallig ben ik dat sinds vandaag 7u.

...alleen het laatste onderdeel de trailler daar begon madam niet aan met als gevolg dat ze haar oude trukendoos weer open trok en ik een keer of 6 met lege handjes stond en Mandy stond te grazen langs het randje van de rijbak
bleef. Natuurlijk gaat ze niet in de trailer....ze heeft het daar prima naar haar zin, dus waarom zou ze?:)

) met inspringen weigerde hij 1x maar in 't ecchie 5 

en wat kunnen ze toch sterk en snel zijn die lieverdjes
amber2202 schreef:ziet dr leuk uit marion !! Heb t met amber ook wel eens gedaan mr verwaterde op den duur.. misschien weer leuk om te doen..
Was n onderlinge wedtrijd met jury van buitenaf.. Wie t is moet ik ff kijken op mn protocol.. Maar was nog n jonkie volgens mij
Getver Aniet! Een bult onder je oksel en een dikke vinger.....zorg je dat je weer toonbaar bent eind van de maand?

dus dat legde hij uit.