? En de temp?
Ga vandaag naar ruitershop en heb geen regenjas... Dus as echt nodig is moetk er daar maar een halen ....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Ben echt beetje pissig nu! grrrr
dan gezamelijk naar het restaurant ?
.
(tweedehands beurs, resultaat):
, nouja er komen er nog een hoop maar de helft is er al
.
jipje_niekje schreef:Flinke inkopen Colette! Moet ik de beschermers nog voor je meenemen??
Ik heb vanmorgen 1 van de paarden bovenop mijn wreef gehad en nu een voet zo dik dat die niet meer in mijn schoen past.... Lpen gaat oook niet al te handig, dus hoop dat het zo gauw mogelijk afzwakt......
Marcha schreef:jipje_niekje schreef:Voet voelt al als een ijsklomp en is ook steenkoudEn heb hem inderdaad al flink gekoeld, maar heeft niet genoeg geholpen volgens mij
Toch niet stiekem een middenvoetsbeentje gebroken?
Hoop het niet.... maar weet het niet zeker natuurlijk.... Kan nu ff geen gips gebruiken eigenlijk, dus ga me om 5 uur eerst maar is in mijn schoen worstelen, mocht dat niet lukken dan kan ik altijd nog naar de buren gaan (ZKH)
. Dus dan zouden ze meer in de kast liggen dan niet.... Maar mocht het zover komen, en je hebt ze nog pb ik wel
.
. Moet alleen hoop zooi nog verkopen, gelukkig ben ik nu van alle anky pads af 

.
Wie weet nemen we haar over een paar jaartjes ook wel mee! [KS-ITP] Daar is ze dan, Giulietha! ♥ (Unaniem x Burggraaf)
. Evengoed gefeliciteerd met beide aanwinsten! Ik heb een hele oude eend (1968), maar die neem ik maar niet mee naar Ermelo. Hij is niet bepaald snelweg-proof... AHUM. Laat staan trailer-proof. Mijn papa heeft gelukkig ook een heeeule sterke Subaru. Olee!
?