Ze zijn nu al een beetje aan het verharen, gelukkig nogniet heel erg maar dr komen binnekort wss heel veel haren uit. Word idd veel poetsen en niezen haha
Ik heb ook ooit een dekje gekocht maar die gebruik ik nu echt nooit meer. Ook heb ik een wit dekje voor de wedstrijden en een lichtpaars halster die ik nog steeds supercool vind!
Morgen weer stage, als ik pech heb zijn we maar met 2 stagiaires....en me mentrix komt op stagebezoek morgen...en dan morgenaaf weer Dixie hobbelen!
ik gebruik altijd zo'n poetssteen om de losse haren weg te halen, werkt er goed! vooral voor de laatste haren enzo maar als ze echt nog dik in hun vacht zitten niet zo super..
Jawel maar met 2 stagiaires bedoel ik, vorige week zijn er 3 weg gegaan en nu zijn alleen Melanie en ik nog over en ik denk niet dat Coco morgen komt. En de stagiaires doen altijd de kattenverblijven, als we maar met ze 2en zijn werken die andere er ook wel aan mee hoor, maar met meer stagiaires is het toch altijd wel gezelliger
Maarja aan de andere kant is het ook niet erg als we maar met ze 2en zijn want dan moeten wij denk ik een verblijf meer schoonmaken, dus dat betekend minder klusjes in de middag Dan maak ik toch liever schoon, kan ik ten minste tussendoor met de katten knuffelen
Onze pc was helemaal gecrashed dus nu heb iemand hem weer opnieuw geinstalleerd, alleen msn was dr dus ook af. Heb ik net opnieuw gedownload, alleen nu krijg ik voor elk gesprek een apart venster onder in de taakbalk maar ik wil gewoon 1 venster met tabbladen bovenin, wie weet hoe dat moet?
Ik heb hem al Heb windows live plus gedownload en daar kon je het instellen ergens Vind dat echt zooooo veel handiger dan tig tabbladen op je startbalk.
Ik mag dinsdag beginnen met Ferro longeren Cynthia heeft een longeersingel en dekje en zweep etc gekocht en ze neemt z'n hoofdstel mee dus ga ik lekker beginnen met longeren, kijken hoe hij dat oppakt. Keer bitje er in enzo
hahaha, mn moeder is niet zo goed met de PC, en heeft een mailtje verstuurd, maar dat ging blijkbaar niet helemaal goed. want hij stond niet tussen verzonden berichten, dus ik dacht, ik stuur m nog wel ff. en mn moeder helemaal stressen omdat het haar dus niet was gelukt enzo, en ze dacht dat het wel was gelukt:P
echt vervelend, want ik moest heel hard lachen, en dat doet vette zeer in mn zij! xD
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 21-01-11 17:18
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt
ja ook mn pink, maar ook mn zij.. ze sprong zegmaar een rondje, en dan draait je onderlichaam heel snel mee, maar je bovenlichaan niet zo snel, dus die spieren heb ik verrekt.. en ik heb ook iets raart met mn pink gedaan, want die is ook dik en bruin/paars..
maar daar gaat het al wel wat beter mee hij is minder bruin geworden, en doet iets minder zeer mn moeder had een zalfje er voor gekocht, en die werkt dus