winnitou schreef:Tytje en deze voor als je je ex nog tegenkomt
Moest er erg om lachen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ik hebben de 2e prijs gewonnen!!!!
Shenavallie schreef:Yihaaaaaa!!!!!!! We zijn net terug van de Zaanse en guess what: Sytjeen ik hebben de 2e prijs gewonnen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk hebben we toch 2 proeven gereden, waarvan we met de eerste proef 194 punten hadden en de tweede proef 189 punten! Dat houdt in dat we weer twee "winstpunten" erbij hebben, dus hebben we er nu 3 in totaal!!!! Ik ben zo apetrots op m'n vriendinnetje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oege was, zoals m'n broer zo aardig kan vertalen, blij als een aap met 7 l*llen!!!!
Shenavallie schreef:Yihaaaaaa!!!!!!! We zijn net terug van de Zaanse en guess what: Sytjeen ik hebben de 2e prijs gewonnen!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk hebben we toch 2 proeven gereden, waarvan we met de eerste proef 194 punten hadden en de tweede proef 189 punten! Dat houdt in dat we weer twee "winstpunten" erbij hebben, dus hebben we er nu 3 in totaal!!!! Ik ben zo apetrots op m'n vriendinnetje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oege was, zoals m'n broer zo aardig kan vertalen, blij als een aap met 7 l*llen!!!!
De vouwen staan in m'n wangen, ha ha!
Je hebt wat veroorzaakt hoor, ATE!
Shenavallie schreef:Ben net wakker geschrokken, was per ongeluk in slaap gevallen op de bank!De vouwen staan in m'n wangen, ha ha!
![]()
Hebben de jongens in tussen "even" Wesley's kamer gemetamorfoosd, oftewel: Wesley slaapt weer in een stapelbed, zodat er meer ruimte is voor z'n racebaan!Je hebt wat veroorzaakt hoor, ATE!
Tytje schreef:@Win en @ Xan: zowel de piraat als jasmine vind ik leuk, kan ik één van deez lenen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()