het is gewoon een verschrikkelijk kinderachtig persoon .. zich zo ontzettend heilig voor doen bij de hogere hand ... om alles klikken en snitschen .. ze is gewoon heel erg achterbaks .. ! Doet der werk niet goed maar krijgt het wel voor elkaar dat de "hogere"personen denken dat ze het wel goed doet ... ze heeft nog net geen slakkenspoor achter zich van het slijmen !
Veel mensen vinden mij nooit zo aardig omdat ik best direct kan zijn .. maar beter dat als zo n schijnheilig typje grrr wordt er woest van! Sorry heb even een opfok dag vandaag
ja doe ik doe ik heb me wel leren inhouden de laatste tijd hahah kan zo n lekker flapuit zijn soms .. maarrr mn hoofd doet zeer dus hou me rustig haha .. waren net al lekkere nummertje op de radio dus word ik vrolijk van
Ik heb een insectenbeet in mijn gezicht, op mijn linker jukbeen.... komt waarschijnlijk door een paardenhorzel... wil mijn baas Banjer de schuld geven... dus ik zeg "een paard heeft geen angel"
Zegt mijn baas zo heel droog "Mooi dat ze wel een angel hebben" en hij houdt zijn handen op formaatje "olifantenslinger"...