hij oefent nu toch ook nog steeds? voor de dressuur kan die die niet gebruiken.. maar kan die die ook niet bij de andere onderdelen gebruiken dan?
sambagirl
Geplaatst: 27-10-10 12:59
Het scheelt dat hij indoor met de Lippi's rijdt, dus die hebben eigen tuigen en er zal vast nog wel ergens een wagen staan die hij er achter kan hangen. Indoor heeft andere onderdelen dan outdoor, dus volgens mij volstaat een marathonwagen, hoeft hij geen dressuurwagen te hebben.
Desalniettemin is het wel een WK met hindernissen geweest voor hem, geloof dat die wel leukere WK's heeft om op terug te kijken
IJsbrand heeft nog een nieuwe kar staan. Heeft tie al een paar jaar maar nog niet mee gereden, dus kan hij gewoon starten. Voor Koos is er ook al een andere kar geregeld. Maar t zit ze niet mee.
Hey lies, is de zadelmaker nog geweest?
sambagirl
Geplaatst: 27-10-10 13:17
het is geloof ik ook al opgelost, volgens Hoefnet inderdaad nieuwe tuigen voor de Lippi's en er stond nog ergens een nieuwe marathonwagen in een hoek, die hij nog niet had gebruikt
Ben benieuwd hoe het indoorseizoen met de Lippi's gaat, ze zullen wel weer praatjes krijgen in de les denk ik.....
Ik heb voor de liefhebbers deze week 3 bakjes met whiskas dentabits... Volgende week heb ik weer 4 zakjes hondenkoekjes en 8 beefsticks... Als iemand het wil neem ik donderdag mee
Is goed hoor ....Was met iris der verjaardag voor jullie vergeten...ze zei dat ze vrijdag zou komen, maar niet gezien dus nu maar in de vuilnisbak gegooid... wist toch dat er weer een en ander uit ging
leuke brillen femke. ik wil vanavond op... lovis. moet nog even kijken hoe laat ik ga rijden. moet nl noddy (annemieke d'r verzorgpaard voor 2weken) ook doen vanavond. En aangezien ze niet op dezelfde lokatie staan zal het wel weer haasten worden.