Hij is ooke cht super lief. Nog niets in huis gedaan en ligt nu lekker te slapen. buiten met de labrador van vederop gespeeld en lekker los gerent in het park. Braaf buiten gepoept en geplast. Ook met de kat gaat het tot nu toe goed.
Ja maar wij waren bang dat de kat problemen ging maken, die is mishandeld geweest en is twee weken vechten egweest toen onze andere kat die inmiddels is overleden kwam. Maar ging goed.
alleen wennen voor de kat, de hond is het al gewend natuurlijk! Die was in de winkel op de boerderij al bang voor twee kittens, hihi. Hij heeft nu een grote doos als mandje met een grote handdoek, morgen komt de benche met kussen waars. binnen. Hij luistert nu nog goed, loopt lekker los inhet park en in de woonwijk en heeft nog niets in huis gedaan. Net voor de tweede keer buiten gepoept en geplast. Mijn ouders wouden m eerst niet maar zijn helemaal verliefd, hihi
msn gesprekken met een rot kind: { ' Elsemieke}(so) zegt: noah vindt ik een mooie naam ' d ominiqu ee. 15 dagen -.- zegt: omdat je bf zo heet { ' Elsemieke}(so) zegt: maar jij beslist ' d ominiqu ee. 15 dagen -.- zegt: :f { ' Elsemieke}(so) zegt: bff? noa is me beste vriendin niet hoor ne ik ken haar gewoon maar senna vindt niet zon honden naam ' d ominiqu ee. 15 dagen -.- zegt: dat is dan heel jammer * { ' Elsemieke}(so) zegt: *maar jij beslist *met je moeder
nou had zadel 3 hoofdstellen en casco helm opgeven ze verwachten 30 min reiniging dus 100 euro en certificaat is 20 euro naar nu vraag ik me af hoeveel certificaten het zijn want als het er gelijk 5 zijn dan is dat gelijk al weer 200 euries heb ut maar effies gevraagd aan dr heb nu nog geen toestemming gegeven
Amanda: Dagmar wist het ook niet zeker en geeft ook aan: ga er maar vanuit dat het per ding is.
Ik heb zadel, 3 hoofdstellen en 1 halster opgegeven. (schoonmaaktijdsindicatie = 30 minuten) Ik ga alleen 1 zadel en 2 hoofdstellen doen als het per artikel is dat ik een kleefmonster + certificaat moet hebben. Tenminste als het een stuk minder tijd kost (ga ik wel vanuit) dan.