En Dewi krijgt al een grijze toet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dus zo ff goed schrobben onder de douche! 
Ging helemaal stuk
Was zooo grappig 
best hard met Lotje, harder dan vorige week 
Was zooo leukkk 
Pebbs schreef:Vandaag bosrit was echt superrrrr vettt
Natuurlijk wéér die mooie omgeving
We kwamen het halve leger nog tegen die waren aan het oefenen en dat was natuurlijk erruugg eng
Met galop reed ik achteraan dus ben helemaal ondergegooid met zanddus zo ff goed schrobben onder de douche!
Het mooiste was dat de voorste ineens vol in de rem stond dus wij knalden achter elkaar boven op elkaarGing helemaal stuk
![]()
Was zooo grappig
Toen waren we aan het stappen en uit het niets galoppeerde ik wegbest hard met Lotje, harder dan vorige week
En de rest erachteraanWas zooo leukkk
HEEERLIJKKK gewoon echt genieten![]()
Ennn toen ik der was, heb ik geen
!
!
!
Pebbs schreef:Vandaag bosrit was echt superrrrr vettt
Natuurlijk wéér die mooie omgeving
We kwamen het halve leger nog tegen die waren aan het oefenen en dat was natuurlijk erruugg eng
Met galop reed ik achteraan dus ben helemaal ondergegooid met zanddus zo ff goed schrobben onder de douche!
Het mooiste was dat de voorste ineens vol in de rem stond dus wij knalden achter elkaar boven op elkaarGing helemaal stuk
![]()
Was zooo grappig
Toen waren we aan het stappen en uit het niets galoppeerde ik wegbest hard met Lotje, harder dan vorige week
En de rest erachteraanWas zooo leukkk
HEEERLIJKKK gewoon echt genieten![]()
Melanie_B schreef:JEZUS !!!!!!!!!!!!! Wat een stel domme ganzen zitten daar in het wedstrijd geregel.... mijn hemel, nu moet ik alsnog 10.40 eerste proef met WB en mijn laatste met rando 10.13, dat kan toch nooit ???
ZIJN ZE NOU ECHT ZOOOOO DOM????????????????????????????
Mijjn hemel wat ben ik pissed !!!!!!!!!

Melanie_B schreef:JEZUS !!!!!!!!!!!!! Wat een stel domme ganzen zitten daar in het wedstrijd geregel.... mijn hemel, nu moet ik alsnog 10.40 eerste proef met WB en mijn laatste met rando 10.13, dat kan toch nooit ???
ZIJN ZE NOU ECHT ZOOOOO DOM????????????????????????????
Mijjn hemel wat ben ik pissed !!!!!!!!!
Patriciavt schreef:Dat is het risico als je met 2 paarden start
Kan iemand anders niet WB opzadelen en aan de hand losstappen?