annemieke_88 schreef:heeey, ja was even aan t kopieeren! ja gaat goed zaterdag gereden in de drukte. Ze was braaf!! Hoe is t met Fi???
Jaaa Bo was echt lief

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovefi schreef:Nou gister was ie nogal fris okee heel verhaal:
Ik ging rijden in de binnenbak en fi had de hele ochtend binnengestaan, maar ik verwachtte geen moeilijkheden. Dus ik stap rustig op losrijden enzovoort. We gingen springen dus ik reed op een kruisje aan: Fi weigerde en draait om, dus ik geef hem een tikje met mijn zweep op zijn schouder. Nou niet normaal hij sprong een meter de lucht in en op het hoogste punt slaat hij zo ze achterbenen naar achteren. Ik schrok me dood maar bleef zitten. Ik had geen beugels meer en opeens maakt hij een scherpe bocht dus ik vlieg er af( was heel snel na elkaar) Zo op me stuitje. Deed echt heel erg zeer. Kon niet meer rijden en vandaag ook niet, ben bang dat het deze week weinig paardrijden word :'( daag springparcours woensdagnee ik hoop dat het nog beter word maar heb als is iets aan me stuitje gehad en dat heeft een jaarlang geduurd
. Deze bok mag wel in het guinnes book of records echt niet normaal gewoon :S
Fe_m_ke schreef:Ik heb geprobeert om op de manege te komen maar dat is niet gelukt. ik ben een paar straten ver gekomen maar het was geen doen met de fiets.
En ik wou nog wel gaan trakterendalijk loopt heel mijn verjaardag in de soep!