.Ben echt helemaal dood van gister
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
.
.
.
.
.
Mijn nicht heeft dat ook gedaan omdat ze gelijk haar rijbewijs moest hebben toen ze 18 werd

Emmaa_ schreef:Je mag ook al in een echte auto rijden hoor, als je 17 bentMijn nicht heeft dat ook gedaan omdat ze gelijk haar rijbewijs moest hebben toen ze 18 werd
Sabinee__ schreef:Melanie_B schreef:Hallo en doei
Ik ga naar Rarando toe
Ga even de kleine shetlander scheren voor Wim, als verassing
hij's weekend weg en ik zou dat nog een keer doen, en straks
als die terug komt is die dus al kaal
Waarom gaan jullie voor de winter de shet scheren ? Word er zo veel mee gedaan dan ?
Want heb nog wel ff wat te doen, pony scheren, Rarando, Vendee & Wonderboy rijden
Emmaa_ schreef:Nou we gaan vanmiddag naar opa dus ik had m'n hele nagels gedaan omdat hij zei neem de tijd maar. Maar ik ging nog mee boodschappen doen dus begint hij na een uur te schreeuwen dat ik moet opschieten.. Maarja ik had net stickers op mn nagels die eerst goed moeten drogen. Dus ik had er nog een topcoat overheen gedaan, maar daardoor wordt m'n nagellak weer "nat" zeg maar, dat hij er weer af kan gaan als ik er te hard op druk. Dus dat was ik vergeten, ging ik me snel aankleden. Schoenen aan, kijk ik naar m'n nagels.. Al die dure stickers eraf die ik er helemaal op had geplakt, m'n hele kleding onder de nagellak. Dus hij werd boos en zegt: 'het is maar stomme kútnagellak en die stickers zijn niet eens mooi'. dus ik werd SUPER boos op hem.. Maar goed, ik ga me er maar niet over uitlaten, het is niet de eerste keer dat hij me lekker de grond in trapt. Laat staan dat normaal doen tegen mij de laatste paar weken er niet in zit.
Zou jij hem in je kastje willen hangen? Donderdag ben ik weer op de manege, dan zie ik je wel toch?
.