LIQUITA schreef:Erik is aan het schilderen, nog een klein stukje en dan is 1 raam en de helft van de dakgoot klaar.
arme jongen
en dat is zijn vakantie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:LIQUITA schreef:Erik is aan het schilderen, nog een klein stukje en dan is 1 raam en de helft van de dakgoot klaar.
arme jongenen dat is zijn vakantie
![]()
Nicole1995 schreef:@Liquita;hebben je ouders je ook zien rijden.Me opa en oma zijn eens meegeweest.oma heeft vroeger altijd een paard gehad waar ze mee werkte en een honh die het halstertouw vast pakte en hem het land uithaalde.Verteld ze altijd over.Ik heb toen ff gereden en had haar bijna zo gek dat ze op steeg hahahhaha
. ATE schreef:Nicole1995 schreef:Ben ik weer,moet niet bukken want dan gaat alles draaien.Ik weet niet wat ik heb maar allemaal van die kleine niets zeggende dingetjes bah...word er niet goed van.
zal het niet aan je medicijnen kunnen liggen ?/
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:@Liquita;hebben je ouders je ook zien rijden.Me opa en oma zijn eens meegeweest.oma heeft vroeger altijd een paard gehad waar ze mee werkte en een honh die het halstertouw vast pakte en hem het land uithaalde.Verteld ze altijd over.Ik heb toen ff gereden en had haar bijna zo gek dat ze op steeg hahahhaha
Jaja...ze hebben me ook zien rijden. Ze vonden First een TOPPERTJE.