Nou 1 ding, het regent niet dat scheelt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ben iig al lang blij dat ze niet meer blijft terug komen op die trauma's die ik m aangebracht heb haha

,

Echt alles wat ik zag/aan had vond ik niet mooi haha. maarja uiteindelijk nogwel schoenen gekocht, kleren kun je nu toch nog niet aan met dit weer
echt erg. 

ik was mooi blij de mini's en liep zo door de loopstal heen en ging er aan de achterkant uit voor het hooi aan te schuiven... dus ik stap mooi op die rand en toen bam kop tegen zo'n kapot houten plaatje dat heelmaal bovenin zat
normaal kom je daar nie aan omdat je erdoor stapt zag maar maar ik stapte er een x op... ooo deed super fijn ik dacht bij mn eigen niet flauwvallen niet flauwvallen! en was niet flauwgevallen jeuhhh
zit wel een bult midden op mn hoofd ...
en had mama laten kijken zat een heel klein gaatje in met een rood puntje haha
hij was beetje mank wij naar de dierenarts was waarschijnlijk beetje overbelast dus kleine stukjes lopen, toen gingen ze dr op zondag middag even uitlaten en toen zag ze een hondje en rende daar naartoe en ineens valt ze en kei hard piepen en piepn en toen stond ze niet meer op dat pootje...
dus zijn frank en mama meteen naar de DA gegaan foto's laten maken, pootje gebroken maar helemaal zwart op de foto's dus waarschijnlijk botkanker... nog een paar foto's laten maken en ze zat gewoon helemaal onder:( hebben nog de foto's opgestuurd naar utrecht voor de zekerheid en ja hoor maandag kregen we dde uitslag botkanker... dinsdag hebben we dr laten inslapen
komt wel goed! hij is schattig
dan denk ik wel dat mn cap gekrakt was 
Ik moet nog gauw een keer mee kijken!!