Fijn dat je het zo leuk hebt gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

! Jeetje mina! Wel leuk met familie, en ook nog effe shoppen. 
Annie_ schreef:ZO ben weer terug het was in 1 woord super.
wat een top paardje is jassie
?!
?! Yaraa schreef:nou ik ga ervandoor, me oom, tante & me neven zijn er,
daar gaan we straks mee uit eten
Ik verwacht morgen een verslag hé, Anna!![]()
!
Annie_ schreef:Iris moet haar avonturen maar vertellen die knip ik er uit bij de mijne![]()
!!
.
:!De lijst!: 
,
.
) en beugels verloren enzovoort.
) en dan ook in 1 keer , er was ook een soort heg ik was er vet zenuwachtig voor maar ze sprong hem gewoon braaf
.
.
door sterke Saskia!
.
. Maar langzaam naar beneden wou ze gewoon niet snappen….

Kirsten_S schreef:Dames en Heren! Iedereen die mee wil op 14 september naar horse-event, wil die zich dan hier inschrijven. Zodat we weten hoe groot de groep word en de kaarten besteld kunnen worden.
Kosten:
Volwassenen: Zondag 14 september: € 25,--
Jongeren tot 16 jaar: Zondag 14 september: € 15,--:!De lijst!:
-Jane
-Kirsten
-Anna
-
-
toch wel leuk dat crossen ? Annie_ schreef:Zondag.
Jas en tino in de trailer gedumpt en richting reealer ‘gecrossed’
We leken wel slakken Whahaha 80 Km/h is echt traag,
Maarja je mag niet harder.
Jas heeft lekker zitten stampen in de trailer de auto bonste op en neer.
Daar aan gekomeen braaf de trailer uit en stalletje in. Later op de avond zouden we gaan rijden. Jassie gedroeg zich echt super liep overal braaf langs en liep gewoon lekker
over de rug en nagevelijk. Daarna der biksjes op gesmikkeld en slapen maar.
Maandag.
We gingen eerst in de bak oefenen voor asl we buiten reden ( volgens mij) en beugels verloren enzovoort.
Toen jas biksjes gegeten en ik brood.
Daarna estafette en politie training dat ze ook superdeed.
Dinsdag
Eerst op buitenrit het verliep super ook al was jas der rem kapot
Daarna de Cross ik had er echt heel erg tegen op ge keken maar ze deed het gewoon geweldig![]()
Sprong alles ( wat ik wou springen) en dan ook in 1 keer , er was ook een soort heg ik was er vet zenuwachtig voor maar ze sprong hem gewoon braaf
.
(marloes heeft er een filmpje van tino reed achter jassie aan dus 2 muggen in 1 klap)
Woensdag
De eerste dag trektocht![]()
![]()
Onze begeleiding was saskia en maike![]()
.
Der rem was weer wat kapot en ik ben tegen een boom aan geknald,
Stuurde netjes om de tak op het ruiterpad maar had de boom niet gezien![]()
Me beugel was er afgevallen na 15 min hadden we hem er pas weer opdoor sterke Saskia!
Ze heeft de hele trektocht der eten braaf in 5 minuten op gegeten![]()
En ze kon het super vinden met de andere eigen paardjes.
Jas en tino werden langpootmuggen genoemd.
We hadden ook alle speel kwartiertjes gedaan ze snapte eerst het hard om hoog gaan niet helemaal. Maar langzaam naar beneden wou ze gewoon niet snappen….
Donderdag
Hadden we het in haal pad .
Ze snapte eerst helemaal niet dat ze hard mocht, maar na veel aan moedigen haalde ze kelt (paard voor me in) en later ook maroc !! En ik ging even hard als marloes op salerno..
Vrijdag
De laatste dag ze heeft de hele weg zitten stuiteren. In stap draven, in draf galoperen en in galop knoerd hard proberen te gaan
Ik werd er strond ziek van![]()
Als we stil moesten staan de hele tijd draaien en springen, en op het laats eindelijk bij reelaer aan gekomen vlak voor de ingang van de bak moest ze nog een steiger sprong hups maken en natuurlijk galoperen
Me week was gewoon echt super en we hadden een super gezelligen groep meiden bij elkaar![]()
Volgend jaar ga ik gewoon weer
!
! 
. Dat zit indd niet echt lekker