Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:24

Iemand wat van de stroomstoring gemerkt,ben van stal vis de polder naar huis gegaan en daar was alles pikdonker.
Ik kon de wijk bij mij bijna niet inkomen maar daar deed alles het verder wel.In de wijk Noordhove deed het voor de helft maar.
Maar het schijnt een bende geweest te zijn.

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:26

Jaa klopt bij mij in meerzichtt niet maar de leyens bleek ook helemaal plat te liggen

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:57

Cer schreef:
Goedemorgen Haha!

FF snel tussendoor..
Gisteren HEERLIJK gereden, echt superfijn Ja

Ben helemaal trots Vingers aflikken

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 21:22

Goedeavond allemaal!! Heb niks gemerkt van de stroomstoring, 1 van de voordelen dat ik in Den Haag woon misschien Haha!.
Jammer van het stalgeld, maar ja ze hebben het wel goed bij de Groene meer, dus blijf daar wel staan Lachen. Ik en Noah hebben het erg naar ons zin en de paardjes worden super goed verzorgd.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:06

Op weg naar stal zagen we dat ook een stukje van Buytenweg zonder stroom zit. Hier ook (nog) geen last.

Aad heeft met Donniepoonie gestapt en ik heb Baco gereden, wat een super poonie is dat. Hij pakt alles zo snel op. Dinsdag weer voor het eerst lessen sinds half juni.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 22:06

Volgens mij zaten wij net op een randje. Aangezien de straat hiernaast geen stroom had en wij wel. Ben erg blij want ben geen held om door het donker door mijn huis te zwerven.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:27

Hihi ja het was echt een zootje ongeregeld vanavond in Zoetermeer zeg Haha!
Had om 16.00 uur stagegesprek in de Leyens toen halverwege het licht uitviel, zaten we tegen 5'en toch echt wel in het donker... vervolgens tegen stagedocent gezegd dat ik haar wel 'even' af zou zetten op centrum west... pff vanaf de leyens naar centrum west gewoon bijna een half uur over gedaan en in die tijd zijn denk wel zo'n 6 brandweers en polities en alles voorbij gevlogen! Heb best even raar staan kijken wat een stroomstoring wel niet allemaal teweeg brengt zeg Haha!

Maargoed... ik moet zeggen dat ik wel een heerlijke dag gehad heb, stagegesprek was echt helemaal 1000% positief, ik ga binnenkort al mijn eigen clienten aannemen, echt superspannend Haha!

Ook op stal lekker een beetje gekletst hier en daar en onder andere Ruitje heeft mijn dag weer helemaal goed gedaan (toch leuk om te horen!!) Lachen

Tiff ook lekker relaxt gelongeerd, ga er na het weekend eindelijk weer op!!! Go jij! Go jij!

Ik ben vanaf morgen trouwens een weekendje weg met Nick zn familie en Monique zorgt voor mn lieve meisje, dus als iemand mij mist... Haha!

@ taverno en cer: ik zag cer laatst met tence aan de gang en moet zeggen dat ik het er écht superfijn uit vond zien!! Zag er echt lekker ontspannen en fijn uit!!

Fijn weekend alvast allemaal!!!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:31

Citaat:
Jaa klopt bij mij in meerzichtt niet maar de leyens bleek ook helemaal plat te liggen

Nou inderdáád! Boos!

Wij zijn maar gaan overwinteren bij de oma van mijn vriend in Voorburg - lekker warm en verlicht Nors opkijken

Daarnet weer een brandweer met gillende sirende voorbij zien komen....zeker iemand dat kaarsje vergeten uit de doen ofzo Scheve mond

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 23:45

Jeej! eindelijk een voordelen aan in de binnenstad wonen Knipoog
Pony gereden, fitte fitte meid die zich prima vermaakt.
Ach het extra stalgeld kom ik ook wel overheen, ik ga voorlopig niet weg aangezien ik té hoge eisen heb aan een stalletje Knipoog

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:12

Goedmorgen,

Wat is het rustig hier. Is er nog steeds stroomstoring in Zoetermeer?
Wat een storm! Maar even kijken wat ik vanmiddag met Malvin ga doen?
Nog een dagje werken en dan weer fijn weekend. Zijn we allemaal wel aan weer toe!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:37

Morge ... Hier in Delfgauw geen stroomstoring ( helaas, hahaha )
Nog een paar uurtjes werken - tot half 5 - en dan lekker een weekje vrij ...

Vanavond ga ik maar weer eens Donna stappen in de binnenbak ...

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:07

De zon gaat schijnen hier! Wel heel veel wind! Politie en brandweer rijden voorbij op de Oostvlietweg richting De Vlietlnden?????? Wat gebeurd?

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:22

Hellooo,
Net klaar met werken.. Heb mijn les afgezegd voor vandaag. Die wind is echt keihard en af en toe komt er een bui. Het zou heel slecht worden dus het leek me verstandig om maar niet te lessen. Versta er dan toch geen bal van en ik denk dat de bak ook wel nat is. Vanacht heeft het ook keihard geregend. Volgende week dan maar les Lachen

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:09

Vandaga langs m'n werk af en aan brandweer ambulance en politie. Dat heb je met die storm he, had een lift naar m'n werk vanmorgen stonden we bij het stoplicht vielen er twee schooljongens op...*heel sadistisch* vond het een hilarisch gezicht toen ze tegelijk omvielen en ook echt bleven liggen zo van Verward wat is hier gebeurt Haha! Haha!

Pony heeft weer achterijzers dus die kan ook weer wat meer gaan doen nou...als die mok nou eens over wilde gaan.
Ik heb morgen weer eens les, met Taggerty en zondag met Ba'kara zal mij benieuwen wat ze voor rottigheid gaan uithalen dit keer...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:19

desyma schreef:
De zon gaat schijnen hier! Wel heel veel wind! Politie en brandweer rijden voorbij op de Oostvlietweg richting De Vlietlnden?????? Wat gebeurd?

Er was een drenkeling geloof ik.

Morgen is geloof ik weer de hele dag les van die Wim Vonck,wel lastig met dit weer.Je weet nooit welke bak er gebruikt gaat worden.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:08

ach nee he wim vonck...ik heb zelf morgen ook les om half elf, nah ja zie wel kan ook prima in de kleine bak rijden.

Mijn meisjes hebben mooie nieuwe dikke jassen aan...tag vond het helemaal leuk maar Pony vond het prima in d'r blote bips rondwandelen.

Morgen is een spannende dag voor Flash, morgen worden er zadels gepast!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:09

Goedemorgen.Afbeelding Afbeelding

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:10

Wees gerust, de les van Wim gaat niet door.

Jammer, ik had graag eens les van hem gehad....

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:13

BBreedveld schreef:

Goh wat erg nu. Haha!

Ik zie helemaal niets in zijn manier van les geven maar dat ziet natuurlijk iedereen anders.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 14:20

taverno schreef:
BBreedveld schreef:

Goh wat erg nu. Haha!

Ik zie helemaal niets in zijn manier van les geven maar dat ziet natuurlijk iedereen anders.

Nee hoor, niet iedereen Haha! ik zie er ook helemaal niks in.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 14:37

Ik zie er ook niets in.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 14:51

@desyma , hoe laat ben jij op stal vandaag ?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:09

Wat een weertje hè!

Desyma en ik hebben samen de dijk getrotseerd in de storm met hagel en sneeuwbuien. Haha! Hoe bedoel je die zijn gek! Tong uitsteken
Vooral van mijn kant was dat een hele overwinning want afgelopen winter heb ik niet meer met dit weer kunnen rijden omdat Tence zo jolig werd. Duivel Maar vandaag was hij braaf,liep zelfs met lange teugel rond te kijken

Aan het einde van het fietspad zijn we toch maar omgedraaid,je hoeft tenslotte geen moeilijkheden op te zoeken.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:50

Dat omdraaien was op mijn verzoek. Malvin had o.a. een rug als een snaar. Uit ervaring weet ik wat hij vervolgens kan gaan doen. Ik merk dat aan de kleine dingen. In de winter heeft hij af en toe zo'n bui. Dan raakt hij steeds meer van de kook.
Ook al heb je al een rit van een uur achter de rug.
Tence was wel heel braaf!
Jammer jammer! Ik had graag een rit willen maken.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:01

Joh maak je niet druk,die ritjes samen komen er vast nog genoeg.
En als een paard niet goed aanvoelt moet je het niet gaan opzoeken door toch maar verder te gaan.Dan gebeuren er juist ongelukken.

Toen ik naar huis ging was er op de australieweg weer eens een ongeluk gebeurd.De andere rijbaan stond helemaal vast.

En net was er een onweersbui,de kat was gelijk vertrokken naar een donker hoekje!