Want de lijst was weer veranderd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanieetjuh schreef:
Inspringen. Lekker laag!
Melanieetjuh schreef:Ik was uiteindelijk 9de!
Want de lijst was weer veranderd!
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:
Jaa dat vind ik ook wel indd.. Ik had een topic geopend met spring foto's van Valentino en mij.
En daar had ik ook heel erg mijn handen zo naar voor. Maar daar gaf een meisje ook de tip om dat
niet te doen, omdat je anders na de hindernis ineens je teugels weer op maat 'trekt' zeg maar,
en dan krijgt het paard ook weer een ruk in z'n mondDat is natuurlijk ook wel een beetje zo!
En ik vind het zelf ook wel fijner als ik hem wat korter heb. Want dan kan je hem/ haar wat meer
aan elkaar rijden. Vooral bij Rox is dat echt goed om te doen want dan springt je met nog meer
kracht enzo, wat hogerDat had ik iig altijd toen ik nog op der sprong!
Melanieetjuh schreef:Emma heeft ook wat gemaakt.. weet alleen niet welke allemaal!
Ze heeft ook 2 wel gave springfoto's van mij en Wor!
. Als ik iedereen alle hindernissen op de foto zet, dan gaat mijn geheugenkaartje véél te snel vol. Die galopfoto's zijn wel leuk geworden Iris !
Melanieetjuh schreef:Kijk Rox!
Emmaa_ schreef:Ik heb van bijna iedereen maar 2. Als ik iedereen alle hindernissen op de foto zet, dan gaat mijn geheugenkaartje véél te snel vol. Die galopfoto's zijn wel leuk geworden Iris !

Met lau, lin en ik!
Liisette_ schreef:Goedenavond!![]()
Zooo, ik heb lekker gesprongen!![]()
![]()
Hij was wel echt super sterk en wilde echt heel hard!![]()
Uiteindelijk eerste geworden!![]()
Iedereen ging volgens mij wel goed, waren wel veel balken gevallen..
Was ook niet echt een makkelijk parcour. De bochten waren nog best lastig! Zag je ook toen alles hoger ging!
Hé mel, besef je wel dat jij voor de eerste keer met Worlino een parcour heb gesprongen! Ghihih!![]()
![]()
Zit nu bij Laura, blijf gezellug slapen!![]()
Morgen het bos in!Met lau, lin en ik!
Liisette_ schreef:[naam], ik ben echt benieuwd naar de foto's! Had je ook van mij nog springfoto's gemaakt of niet?
Emmaa_ schreef:Liisette_ schreef:Emma, ik ben echt benieuwd naar de foto's! Had je ook van mij nog springfoto's gemaakt of niet?
Geen idee, volgens mij wel