Misschien wel (al had yvon me al van de lijst geschrapt ), maar ik zou bellen als ik weer zou gaan . (gaat ik eerst wel ff aan margriet vragen of ik bij Ko kan oefenen met opstappen .
maar van de asterstraat daar naar toe is het ongeveer 12 min (moet ik wel over de snelweg en daar moet ik even over nadenken ... Kan ook via een andere weg en die werkt denk iets beter voor mij )
Heb net foto's gezien van het rijden en Es, waarom maak ik mijn rug in godesnaam zo Bol tijdens de landing? Dat moet ik echt afleren
Verder , Mazzel heeft gehuppelt Eerst balkjes stappen/draven, hij pakte het best leuk op. Hoewel hij er overheen struikelde, over de schouder weg viel en ik echt beter wil kunnen rijden ging het leuk. Daarna een sprongetje, Mazzel deed het braaf Ik moet nog veel leren, hij ook hoor, maar toch was het leuk
en Het lijstje. Fenn - Boy (en dat wil ik niet) Sas - Koos Wen - Bowie.
Ja, hoewel dit ook geen springen is hoor. Mazzel ziet de hindernis, ik drijf wat bij, Mazzel valt stil voor de hindernis en springt/struikeld er dan toch nog over heen En ondertussen doe ik alles volledig fout en maak ik mijn rug dus bol (waarom... ) Maar goed, ik was al dolblij dat hij zover kwam, en nu laat ik dit even rusten. Donderdag is het volgende grote project: Naar Smit rijden. Houden jullie je mobiels aan voor als het mis gaat?
Ja zal ik doen, moet zelf immers ook een mobiel mee voor het geval dat...
Mazzel doet wel allerlei nieuwe ervaringen op met jou. Misschien gaat hij ooit nog snappen dat hij over die balken echt moet springen. En heb je een foto van zo'n bolle rug, ik geloof niet dat ik het helemaal voor me zie
Ik zal even wat opslaan, maar het is echt beschamend Hij doet inderdaad allerlei nieuwe dingen, ook wel veel de laatste tijd. Ik zit me ook af te vragen of het goed is dat ik dit in zo'n sneltreinvaart doe. Of dat ik eigenlijk weer even een stapje terug moet doen? Hij was wel kapot na vandaag...
Ja, ik laat dit springen ook nu echt weer even een tijdje liggen. Hoewel balkjes lopen wel goed voor hem is, ik denk dus dat ik dat ook nog wel vaker op zal pakken Foto's opslaan, ik heb nu mail 1 gedaan