Melanieetjuh schreef:Flevolander schreef:Ik liep eigelijk ook per toeval tegen mijn toenmalige vz paard aan(nouja vz paard, ik reed hem regelmatig voor dr.. moet echt op je pad komen denk ik.. Als je wat ouder bent wordt je ook eerder gevraagd.. Elena heb ik ook gevraagd om Bandit bij te gaan rijden. Ik had toen een advertentie op marktplaats staan, en dr zijn ook wel een paar mensen op af gekomen die hem hebben mogen proberen. Alleen ik was niet onder de indruk van die mensen... dus toen zat ik op msn en heb ik aan Elena (was toen een oude bekende van de manege voor mij) gevraagd of ze hem is wou proberen om evenueel bij te rijden nou die is gekomen en nooit meer weg gegaan en rijd ondertussen alweer 2 jaar.. Nu zit ik weer in het zelfde riedeltje omdat ik naar IJsland ga en iemand Elena moet bij staan. Dus het hele spelletje begint weer overnieuw..
Das idd wel waar ja! Wat je zegt over die leeftijd!!
Opzich wel, maar het ligt nog meer aan je rijervaring en kusten, al gaat dit vaak wel gepaart met je leeftijd
.

, ze heeft zelf vroeger 2 eigen paarden gehad, en ze weet nog dondersgoed hoe blij ze was met die kans!. Veldstar zou evt. nog wel kunnen, alleen is dan het probleem weer dat mijn vader fulltime werkt, en dat we verder geen auto hebben om mee daar naartoe te gaan
.
Hhaha
Echt geen zin, maar het moet maar.
. Normaal is 's avonds het drukste gedeelte van de dag! 
.