Weet er alles van, paarden die vast staan. 
Heel vervelend en heel pijnlijk voor het paard. Zo fijn is het niet merel want zal een tijd duren voor ze zich weer goed voelt en haar spieren zijn er dan zeker niet losser op geworden.
Brecht had vandaag Tempo gereden, ging keigoed! Hij is zo snel en kan zo vast en netjes zitten en dat heb je nodig bij haar. Heb er nog bijna niemand op gezien die met een stille hand haar netjes aan het lopen kreeg maar hij wel. Gewoon alles met zit en dat ben ik nu ook aant leren dus da's echt leuk. 
Van het weekend als ik thuis ben rijdt hij haar ook een keer, echt aardig dat ze zo meedenken met met dat ik mn paard eigenlijk geen 2 dagen stil kan zetten.
Ik had vandaag zijn paard gereden en dat was ook supergaaf. 
En die 5jarige ruin die ik rijd ging vandaag zoo vreselijk goed, gingen ook de buitenbak voor t eerst doen en hij liep echt gruwelijk goed dus ben helemaal blij. 
Mn kamergenootje is naar huis ineens..die trok t niet meer hier..echt vaag.. hoop dat ze morgen wel weer terug komt. Ze is nu net weg moet 2 uur in de auto zitten en ook weer half 8 beginnen morgen dus half 6 in de auto morgen en dan nog perse naar huis willen..
Succes morgen merel.. wat is dat dan voor iemand?