nou ilse van Angel_moby het meisje van wie ik het heb gehoord van de droes krijg ik verder ook geen reaktie meer heb haar een berichtje gestuurd maar hoor er niets op. Je zal het donderdag zelf wel horen of er wat heerst of niet.
Nou bij ons was er wel weer staking vandaag! Toen ik op school kwam, stond de halve lerarenploeg (20 man) te checken of we wel echt van OZL of OVZ waren. Naja eigenlijk staakte alleen het vmbo, die stonden daar allemaal met z'n allen en af en toe ging er een rotje af. Toen stonden er allemaal andere scholieren voor de poort dus hek ging dicht, maar dat is maar 80 cm hoog ofzo, dus ineens gingen ze (stond ook nog 1 politiemotortje) allemaal rennen op dat hek, zag er zo gruwelijk grappig uit, en ze kwamen erover heen. Toen met zijn allen naar de Breul, ondertussen hebben die sukkels nog een paar bushokjes ingeslagen echt triest en daar zijn 4 meisjes van OVZ opgepakt. Verder niks gebeurd, wij zijn (bijna iedereen) lekker binnen gebleven! Maar dat rennen leek wel een filmscene het was echt zo mooi
bij ons waren ze het nogal zat geloof ik .. je mocht je afmelden als je wilde staken en gewoon naar huis! zonder gevolgen of wat dan ook, dus iedereen zich afmelden enzoo.. en na afloop gingen ze alle ouders bellen hahaha
Lol! Wij zaten ook zo van "Ja. wij gaan staken. " in de pauze bleven we 10 minuten van de les weg toen de bel ging met zn 3en.. Dat was wel de hefigste actie van onze school Het schijnt dat bij ons vrijdag de leraren gaan staken tegen het staken xD XD
Wij mogen nu niet meer staken van de rector, uit elke klas komt nu een vertegenwoordiger en die gaan het dan samen met de rector over een normale manier van staken hebben.
Echt geinig, onze maatschappijleerdocent had een stakingsoproeppapiertje gevonden bij vmbo, hij wilde bijna gaan staken voor meer lesuren, omg wat een spelfouten en geen van de zinnen had de juiste zinsbouw! Er stond MESCHIEN en nog veel meer echt te erg!
Haha ik zat net te zappen en toen keek ik ff naar trauma-centrum ofzo en ineens kwam onze overbuurvrouw voorbij , niet als patiënt hoor ze was met een collega mee!
Gaan er vrijdag nog mensen naar het Malieveld in Den Haag? Wij mogen misschien van school