en tam is ged ik hepl vanmiddag wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Ik heb vandaag een actie opgericht........help Karin de dag door........gisteren was het erg druk op mijn werk dus toen was de dag snel om......vandaag wordt het rustig en dan is tot 21:00 uur erg langggggggggggggggggggg!!!!!!!! Dus HELP MIJ ......
spettertjuh schreef:Ja dat denk ik ook want ik wil niet dat de andere daar last van hebben. Moet het nog even overleggen met Kim, Tessa, Tamara van Moonlight of hij daarbij mag en dan kan ik hem "omruilen" met Helion. Hahahaha omruilen.......
Voor degene die de grote ruinengroep eventueel buiten gaat zetten, laat Blando maar staan vandaag. Misschien kan hij even in de paddock gezet worden met Dox ofzo zodat hij er toch even uitkomt en niet de hele dag in zijn stal hoeft te blijven staan. Misschien mag hij anders alvast in de kleine ruinengroep mee vandaag.......... Dus als iemand dit nog leest van de kleine ruinengroep ....... zou het dan missschien kunnen voor vandaag. Zelf ben ik er pas morgenmiddag weer........
maar inprencipe kan ie niet bij mn voer staat een grote ton op met een deken erin en deksel zit er stevig op maar zal wel ff aan nuggie vragen 
doppie45 schreef:Goede morgen allen,
Het groepje van Tink en Eviet zet ik vanmiddag zelf buiten,even zonder Eviet vandaag![]()
Tink liep heel erg moeizaam gisteren,echt sneu om te zien hoor,gelukkig paste Eviet haar tempo aan en bleef lief een paar keer op haar wachten onderweg![]()
Xeen en Femke halen jullie ze er dan weer af vanmiddag,ik wil ze graag een uurtje of twee laten staan.
P.s Xeen,ze staan al op een eigen stukje gelijk achter de bak.
Ireen,heel veel sterkte vandaag,zo"n onderzoek is altijd erg zenuwslopend![]()
Tot vanmiddag.

. Aangezien Blando een dramkontje is wat betreft spelen moeten we dat proberen hoe het allemaal gaat, we hebben er niks aan als het allemaal fout gaat. Er zijn maar twee ruinengroepen dus we moeten het met elkaar gaan doen, ik had ook liever gehad dat Blando gewoon in onze groep had gepast maar dat gaat nou eenmaal niet. Deze groep heeft jongere paarden en misschien is dat beter voor hem en gaat dat wel goed.
spettertjuh schreef:Nog even een berichtje van mij
Voordat zich allemaal weer wilde verhalen in de ronte gaan doen over het land en Blando enzo, komt hier het verhaal.
Het is de bedoeling dat Blando in het land van Mos, Champ. moonlight en dox gaat maar we moeten wel even rekening houden met elkaar en het moet in goed overleg gaan. Ook omdat er nog voorzichtig gedaan moet worden met Champoo en we niet willen dat hij volgende week weer ziek, kreupel of aan het infuus ligt. Aangezien Blando een dramkontje is wat betreft spelen moeten we dat proberen hoe het allemaal gaat, we hebben er niks aan als het allemaal fout gaat. Er zijn maar twee ruinengroepen dus we moeten het met elkaar gaan doen, ik had ook liever gehad dat Blando gewoon in onze groep had gepast maar dat gaat nou eenmaal niet. Deze groep heeft jongere paarden en misschien is dat beter voor hem en gaat dat wel goed.
Dus......conclusie ..... maak er aub niet meer van dan het is.....![]()
voor vragen kunt u terecht tijdens het spreekuur van nu ....tot een uur of acht vanavond.......![]()

okey ...