Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paradox_

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 06:56

sterkte ireen Ach gut

en tam is ged ik hepl vanmiddag wel Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 07:06

Goedemorgen

Irene veel sterkte bij het onderzoek voor Evita en maar hopen dat je snel uitslag krijgt en eindelijk weet wat er aan de hand is met haar.

Kan iemand mij vertellen of Blando zich nog gedraagt in de ruinengroep? Is hij nog steeds bezig met Spetter en Diddle te plagen?
Hoorde het gisteren van Anushka dat hij zo bezig is en blijft, anders moet hij naar een andere groep. Vervelend voor mij maar beter voor de paardjes.

Voor het mesten van het land en mezelf daarvoor opgeven moet ik even afwachten wat er met Blando gaat gebeuren en dan mezelf indelen.
Ik ben vanavond om half tien ongeveer even op stal om voer klaar te zetten en zal dan de lijsten wel bekijken en kijken op wat voor dagen ik kan binnenhalen/buitenzetten. De éne week zal dat meer keren zijn dan de andere week.

Ik hoorde gisterenavond idd van Cilla dat het slecht ging met Tinkie gisteren, kwam Kayleigh/Cilla tegen op de derde werelddreef want ze stonden met pech op de weg met de auto.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 07:09

Ik heb vandaag een actie opgericht........help Karin de dag door........gisteren was het erg druk op mijn werk dus toen was de dag snel om......vandaag wordt het rustig en dan is tot 21:00 uur erg langggggggggggggggggggg!!!!!!!! Dus HELP MIJ ......

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 07:24

spettertjuh schreef:
Ik heb vandaag een actie opgericht........help Karin de dag door........gisteren was het erg druk op mijn werk dus toen was de dag snel om......vandaag wordt het rustig en dan is tot 21:00 uur erg langggggggggggggggggggg!!!!!!!! Dus HELP MIJ ......

haha werk ze hoor en ikke Karin niet de dag doorhelpen ,ikke vanmiddag naar het strand hihi.Sorry en ja Blando loopt achter een rustig paard goed mee naar het land.Maar daar blijft hij om de 10 minuten exploderen en rent dan achter Spetter en Caram aan en daardoor de hele kudde van slag en moeten alle oude peerdjes rennen.Hij krijgt wel van Joer en Bizz op zijn donder maar helpt niks en ik mjoet eerlijk zeggen dat Spetter geen leven heeft.Gister ook Diddle erg opgejaagd en die is met Caram in ander land gaan staan daardoor.Ik zou ff andere ruinengroep proberen als ik jou was dat zijn toch wat jongere paardjes.
Maar verder gaat het goed werk ze hoor.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 07:32

Ja dat denk ik ook want ik wil niet dat de andere daar last van hebben. Moet het nog even overleggen met Kim, Tessa, Tamara van Moonlight of hij daarbij mag en dan kan ik hem "omruilen" met Helion. Hahahaha omruilen.......

Voor degene die de grote ruinengroep eventueel buiten gaat zetten, laat Blando maar staan vandaag. Misschien kan hij even in de paddock gezet worden met Dox ofzo zodat hij er toch even uitkomt en niet de hele dag in zijn stal hoeft te blijven staan. Misschien mag hij anders alvast in de kleine ruinengroep mee vandaag.......... Dus als iemand dit nog leest van de kleine ruinengroep ....... zou het dan missschien kunnen voor vandaag. Zelf ben ik er pas morgenmiddag weer........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 07:35

spettertjuh schreef:
Ja dat denk ik ook want ik wil niet dat de andere daar last van hebben. Moet het nog even overleggen met Kim, Tessa, Tamara van Moonlight of hij daarbij mag en dan kan ik hem "omruilen" met Helion. Hahahaha omruilen.......

Voor degene die de grote ruinengroep eventueel buiten gaat zetten, laat Blando maar staan vandaag. Misschien kan hij even in de paddock gezet worden met Dox ofzo zodat hij er toch even uitkomt en niet de hele dag in zijn stal hoeft te blijven staan. Misschien mag hij anders alvast in de kleine ruinengroep mee vandaag.......... Dus als iemand dit nog leest van de kleine ruinengroep ....... zou het dan missschien kunnen voor vandaag. Zelf ben ik er pas morgenmiddag weer........

nou gewoon proberen hoor we moeten nou eenmaal allemaal een plekje vinden .En ik ben alleeen dus waarschijnlijk zet ik er maar 5 buiten en mogen de andere 4 vanmiddag of vanavond door een ander gedaan worden,Want 9 buiten en binnenzetten is te veel .Wordt vervolgt

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 07:56

Snap ik....spetter mag ook het land niet op, heeft aardig huisgehouden in de zadelkamer vannacht en ik weet niet wat hij allemaal op heeft. Ik hoor het allemaal wel..........

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:22

morge Gaaaap

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:25

Goedemorgen Vera

Ga jij vandaag nog naar stal? wil jij ook even kijken wat je eventueel mist aan voer of iets dergelijks, Spetter heeft daar huisgehouden vannacht omdat de deur niet goed gesloten is gisterenavond. Heb Kayleigh er al op aangesproken.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:27

nee kom niet op stal vandaag Bloos maar inprencipe kan ie niet bij mn voer staat een grote ton op met een deken erin en deksel zit er stevig op maar zal wel ff aan nuggie vragen Knipoog

ohoho stoute pony hij zal het wel naar zn zin gehad hebben Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:44

ik geloof dat hij zich aardig tegoed heeft gedaan aan de appels en peen aldaar, dus laat het me maar even weten dan haal ik wel nieuwe.......

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:46

hha hij is eigenlijk dom..... ik had lekke rin het land gaan staan Clown

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:53

Ja erg slim is hij niet maar appels en peen zijn ook erg lekker, peen is niet zo heel erg maar appeltjes ben ik minder blij mee.

Het zal wel aan de dag van vandaag liggen: Vrijdag de 13de!!!!!!!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:58

oh je chips had ik nog niet over nagedacht Bloos

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 09:03

Had me vanmorgen al verslapen, nu dit weer met spetter........ik blijf binnen (moet toch wel hahaha)

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 09:05

haha goed plan van jou Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 09:44

doppie45 schreef:
Goede morgen allen,

Het groepje van Tink en Eviet zet ik vanmiddag zelf buiten,even zonder Eviet vandaag Huilen
Tink liep heel erg moeizaam gisteren,echt sneu om te zien hoor,gelukkig paste Eviet haar tempo aan en bleef lief een paar keer op haar wachten onderweg Haha!

Xeen en Femke halen jullie ze er dan weer af vanmiddag,ik wil ze graag een uurtje of twee laten staan.
P.s Xeen,ze staan al op een eigen stukje gelijk achter de bak.

Ireen,heel veel sterkte vandaag,zo"n onderzoek is altijd erg zenuwslopend Ach gut

Tot vanmiddag.

Okidokie Ja
Hoelaat zet je ze erop ? Bloos

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 09:55

Nog even een berichtje van mij

Voordat zich allemaal weer wilde verhalen in de ronte gaan doen over het land en Blando enzo, komt hier het verhaal.

Het is de bedoeling dat Blando in het land van Mos, Champ. moonlight en dox gaat maar we moeten wel even rekening houden met elkaar en het moet in goed overleg gaan. Ook omdat er nog voorzichtig gedaan moet worden met Champoo en we niet willen dat hij volgende week weer ziek, kreupel of aan het infuus ligt . Aangezien Blando een dramkontje is wat betreft spelen moeten we dat proberen hoe het allemaal gaat, we hebben er niks aan als het allemaal fout gaat. Er zijn maar twee ruinengroepen dus we moeten het met elkaar gaan doen, ik had ook liever gehad dat Blando gewoon in onze groep had gepast maar dat gaat nou eenmaal niet. Deze groep heeft jongere paarden en misschien is dat beter voor hem en gaat dat wel goed.
Dus......conclusie ..... maak er aub niet meer van dan het is..... Knipoog

voor vragen kunt u terecht tijdens het spreekuur van nu ....tot een uur of acht vanavond....... Haha! Gaaaap

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 10:02

spettertjuh schreef:
Nog even een berichtje van mij

Voordat zich allemaal weer wilde verhalen in de ronte gaan doen over het land en Blando enzo, komt hier het verhaal.

Het is de bedoeling dat Blando in het land van Mos, Champ. moonlight en dox gaat maar we moeten wel even rekening houden met elkaar en het moet in goed overleg gaan. Ook omdat er nog voorzichtig gedaan moet worden met Champoo en we niet willen dat hij volgende week weer ziek, kreupel of aan het infuus ligt . Aangezien Blando een dramkontje is wat betreft spelen moeten we dat proberen hoe het allemaal gaat, we hebben er niks aan als het allemaal fout gaat. Er zijn maar twee ruinengroepen dus we moeten het met elkaar gaan doen, ik had ook liever gehad dat Blando gewoon in onze groep had gepast maar dat gaat nou eenmaal niet. Deze groep heeft jongere paarden en misschien is dat beter voor hem en gaat dat wel goed.
Dus......conclusie ..... maak er aub niet meer van dan het is..... Knipoog

voor vragen kunt u terecht tijdens het spreekuur van nu ....tot een uur of acht vanavond....... Haha! Gaaaap

zo is het eerst ff proberen en dan zien we weer verder.Er is verder niks aan de hand alleen staat ons land vol met oude knarren en brekebenen.Haha misschien is hij meer onder de indruk van de jonge garde.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 10:38

Nagelbijten / Gniffelen
*LOL*

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 11:08

zo ik ga iedereen verlaten ,nog ff je best doen Kaar op deze lange eenzame werkdag

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 11:11

Ja dank je, gelukkig de laatste..........

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 11:41

Doei!
succ6 karieeejn Lovers

Vanmiddag met Spetter losspringen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 11:44

Nee Xenia niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je hebt PB en ik heb je moeder gebeld.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 11:57

Bloos! okey ...
mijn mama gebelt ?
Vertel