Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
naja ik kijk nog wel even..
Ingridje16 schreef:weetje wat mij is overkomenik ging met me paardje taart brengen bij me werk(werk in ee restaurant) omdat ik morge jarig ben, dus ik kom daar aan in de regen helemaal verzopen dus zij segge kom ff hier onder het afdakkie dus ik met twink dat trappetje op, stond ik daar onder het afdakkie maja stond daar ook een beetje ongezellig dus zij helemaal ja kom dan dan binne, dus ik met twinkel naar binne
dus allemaal foto;s gemaakt enso
nou wat denk je gaat die daar staan poepenzo op het tapijt
iedereen helemaal lache je had me baas' kop moete zien
![]()
Echt gewoon geweldig![]()
Nouja heb ik daar een half uur binnen gestaan met twink was wel gezelligging die aan alle plantjes zitten eten enzo
ik zou wel dat bontje meeneme heb zit altijd nog iets beter dan zonder vind ik en je kan het altijd daar nog laten zitten in je tas maar 1 ding wat minder eraan is is dat als het regent je de hele weg een natte bil houd ... Marije91 schreef:ik heb er namelijk wel 1 thuis.. dus ik zou um zo meekunnen nemennaja ik kijk nog wel even..

MhoudvnT schreef:aight das best wel coolik zou wel dat bontje meeneme heb zit altijd nog iets beter dan zonder vind ik en je kan het altijd daar nog laten zitten in je tas maar 1 ding wat minder eraan is is dat als het regent je de hele weg een natte bil houd ...

Ingridje16 schreef:wow, de lucht is hier echt pikzwart![]()
Echt dood eng, keihard waaien en regenen en onweren, de kleren waaide net bijna van me lijf:+
[/quote]
[/quote]

Ingridje16 schreef:Ik krijg helemaal zin als ik die foto;s bekijk![]()
Nog een paar dagen![]()
Gelukkig maar, heb zo'n zin
Kanook bijna niet wachtn, morgen naar Veenendaal voor wat inkopen
Pablo_Lover schreef:Ingridje16 schreef:Ik krijg helemaal zin als ik die foto;s bekijk![]()
Nog een paar dagen![]()
Gelukkig maar, heb zo'n zin
Inderdaadd.. gelukkig dat het nog maar een paar daagjes zijn!![]()
Ik heb er ook zo'n zin in!
Zijn er al mensen geweest
En zo ja HOE WAS HET