Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RianneH schreef:Als eerste, super leuke hoofdstellen zeg! Die zullen zeker netjes staan
En ik vind Wapper voor het plaatje ook beter bij hem passen. Met Kai leek het raar... Vooral wanneer Kai zijn rug eruit drukte.
Daarnaast vond ik dat hij zijn handen wat vast zette, en Kai daarmee weinig ruimte gaf, maar dat heb ik in januari gezien dus ik weet niet voor hoever dat nu nog is.
@Dildo, is het nog gelukt met annelies en je spullen?
@Juul, welkom terug! Hoop dat het gezellig was
. Sence schreef:Ik kwam op stal en ik dacht; waar is in mn paard gebleven?!![]()
En er stonden ook maar heel weinig paarden,...
Bleek dat hij in Ginger zn stal stondIk denk dat hij daar nu staat omdat zijn voerbak helemaal loshing, dat denk ik dan teminste. Maar ik heb Ginger en Tarzan beide niet gezien, weet ook niet waar ze zijn :S
Maar goed...
jammer dat ik er zo stom op sta
Hier zijn de foto's!
, mag je van sabine nu ook de deken gebruiken zou wel beter zijn.

Zo'n blauwe Harry's Horse, met van die ribben

erg leuk... en een engels artikel samenvatten en moet de was nog ophangen
Met Samuel L Jackson, is wel redelijk nieuwe film
Kun je zien hoe snel zoiets dan gaat! En dat paardrijden wel degelijk een sport is
... ben wel een keer 8 kilo afgevallen na een zomer werken op vlieland.. toen was ik echt veel afgevallen, nu is het vaak 5 kilo na de zomer maar dat zit er snel ook weer aan na een maand...Sence schreef:@ sheilarianne, het andere meisje van Kai gaat op Jasmijn 31 maart wedstrijdrijden, dus kun je misschien wel even kijken ofzo. Het gaat erg goed met rijden tussen hun 2, zei ze. In de galop ging ze altijd erg snel, en kon ze haar niet onder controle houden, maar nu wel.. Zoiets zei ze
En ja, dat wel bekende probleem, pff.. Niet dat mn vriend er problemen mee heeft hoor
Maar ik ben bv. 2 jaar blijven zitten met school, en zit in een klas met jongetjes van 2 tot 3 jaar ouder, dan voel ik me er toch wel ongemakkelijk bij eigenlijk, weet niet hoe het komt.
maar ze nemen je maar hoe je bent.. maar soms dan wil ik gewoon dat er niks zit hahaha
Was het veel geld?? Hopelijk komt het nog goed!
En natuuuurlijk van Big Ben en Kai
Maar eigenlijk zijn alle paardjes leuk
Maar in de zomer ziet ie er natuurlijk ook heeeeel mooi uit
Hierzo nog eentje
Ik kan ook nooit kiezen wat ik aan moet en dan kom ik ook vaak op hetzelfde uit. Je hebt nou eenmaal dingen die je goed staan en waar je je lekker in voelt
En ik merk ook dat ik wat ouder wordt.. het ga ineens meer de breedte in
Vroeger was ik echt een spriet
maar voordeel met mijn bouw is wel dat ik gewoon alles kan eten wat ik wil
Komt er toch niet bij
Al was mn buik vroeger wel wat platter
Maarja.. dat heb je gewoon als je ouder wordt.. ik ben nog tevreden
Ben alleen minder tevreden met mn conditie
Niet dat ik elke dag stil zit ofzo.. Ik fiets ook heel veel, paardrijden nog steeds.. Maar de conditie is niet zo goed als vroeger
Nog zon bijkomstigheid van ouder worden geloof ik.. Ik heb een fitness pas nu, maar ik kan me echt nooit toe zetten om daar heen te gaan.. vind ik zo saaaaaaai.. maar miss moet dat maar es... he juul, anders gaan we op vlie hardlopen over het strand 
Maar ik moet op 18 maart tot 12 uur werken, dus ben half 1 thuis en dan kan ik half 2 wel weer ergens zijn..
Ik hoor het wel.