Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 09:38

Ja, ik heb het zeker naar mn zin daar! Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:22

@ sheilarianne, het andere meisje van Kai gaat op Jasmijn 31 maart wedstrijdrijden, dus kun je misschien wel even kijken ofzo. Het gaat erg goed met rijden tussen hun 2, zei ze. In de galop ging ze altijd erg snel, en kon ze haar niet onder controle houden, maar nu wel.. Zoiets zei ze Clown

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:06

RianneH schreef:
Als eerste, super leuke hoofdstellen zeg! Die zullen zeker netjes staan Haha!

En ik vind Wapper voor het plaatje ook beter bij hem passen. Met Kai leek het raar... Vooral wanneer Kai zijn rug eruit drukte.
Daarnaast vond ik dat hij zijn handen wat vast zette, en Kai daarmee weinig ruimte gaf, maar dat heb ik in januari gezien dus ik weet niet voor hoever dat nu nog is.

@Dildo, is het nog gelukt met annelies en je spullen?
@Juul, welkom terug! Hoop dat het gezellig was Knipoog

Nee nog niet gelukt helaas, ik heb haar een mailtje gestuurd maar nog niks teruggekregen ik zal zo snel mogelijk even naar haar bellen Knipoog.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:10

Sence schreef:
Ik kwam op stal en ik dacht; waar is in mn paard gebleven?! Wow!
En er stonden ook maar heel weinig paarden,...
Bleek dat hij in Ginger zn stal stond Clown Ik denk dat hij daar nu staat omdat zijn voerbak helemaal loshing, dat denk ik dan teminste. Maar ik heb Ginger en Tarzan beide niet gezien, weet ook niet waar ze zijn :S

Maar goed...
jammer dat ik er zo stom op sta Clown

Hier zijn de foto's!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ah staat vet leuk zeg Haha!, mag je van sabine nu ook de deken gebruiken zou wel beter zijn.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:43

Ik mag 'm gebruiken ja, maar weet niet of ik het doe.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:46

aaaawww leuke Kai-fotos!

Is het een zweetdeken?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:48

fleece, komt op t zelfde neer toch Nagelbijten / Gniffelen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:51

fleece/zweet whatever... het is hetzelfde ja... Haha!

Hoe ist met kai? Loopt ie al wat beter? Nu rij je zeker niet, of wel? Op een ander bedoel ik dan...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:54

Nee, ik rij nu helemaal niet. Het mag wel, maar het hoeft niet van mij. Ik zal vandaag even vragen of ze er weer na willen kijken, of er al weer gereden kan worden. Maar ik wil ook niets overhaasten!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:57

Nee, nee zeker niets overhaasten, want dan forceer je het alleen maar en staat ie snel weer stil!

Ik heb gister ook fotootjes gemaakt Haha!

Moet nu hard bezig voor school... heb geen zin...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:00

Ik had de foto's gezien, erg leuk!! Of teminste, die dan een blz terug staan geloof ik?

Ik moet nog een engels boek lezen + leesverslag maken, morgen moet ik het afhebben Nagelbijten / Gniffelen

Straks eerst film kijken met me vriend, Snakes on a plane ofzo Clown

Heb ik vanochtend serieus een uur erover gedaan om uit te kiezen wat ik aan wou doen, wou wel weer es wat anders... maar dan val ik toch weer altijd op hetzelfde terug! Heb trouwens mijn alles eerste rijbroek net in me kast terug gevonden! Erg schattig, zo klein Haha! Zo'n blauwe Harry's Horse, met van die ribben Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:04

haha ja erg herkenbaar, ik sta vaak ook lang voor de spiegel... fohnen, stijltang, opmaken... kleren uitzoeken... een en al drama vaak Knipoog

Ik moet een swot-analyse voor een bedrijf analyseren en uitleggen waarop die gebasseerd is Frusty erg leuk... en een engels artikel samenvatten en moet de was nog ophangen Verdrietig

Snake on a plane? gaat dat over een slang in een vliegtuig? Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:15

Was ophangen is zo'n rotwerk! Als ik ergens een hekel aan heb.......

Ja ik weet niet precies, zo'n vliegtuig en ineens zit het vol met giftige grote slangen ofzo Clown Met Samuel L Jackson, is wel redelijk nieuwe film Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:16

Oja, ik ga vanavond weer naar stal. Waarschijnlijk neem ik de camera álweer mee... Zijn er behalve Kai nog andere paarden waar jullie graag een foto van willen?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:18

Wapper off course Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:20

Is goed, zal er wat foto's van schieten! Hopelijk kijkt ie niet zo chagrijnig Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:22

Trouwens, sinds Kai niet meer bereden kan worden, heb ik dus niet meer gereden. Ik ben 2 kilo sowieso al aangekomen Nagelbijten / Gniffelen Kun je zien hoe snel zoiets dan gaat! En dat paardrijden wel degelijk een sport is Clown

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:24

Ow echt? Nou ik merk nog niks, misschien het omdat ik veel sjips eet. Tong uitsteken ... ben wel een keer 8 kilo afgevallen na een zomer werken op vlieland.. toen was ik echt veel afgevallen, nu is het vaak 5 kilo na de zomer maar dat zit er snel ook weer aan na een maand...

Ik wil nog steeds gaan 'sonjabakkeren', alleen ik kan gewoon niet weinig eten.. dan wordt ik zo licht in mn hoofd...

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:25

Sence schreef:
@ sheilarianne, het andere meisje van Kai gaat op Jasmijn 31 maart wedstrijdrijden, dus kun je misschien wel even kijken ofzo. Het gaat erg goed met rijden tussen hun 2, zei ze. In de galop ging ze altijd erg snel, en kon ze haar niet onder controle houden, maar nu wel.. Zoiets zei ze Clown

leuk man! hopen dat het goed gaat op wedstrijden, want Nasmijn wilde altijd op onbekend terrein raar gaan doen Knipoog Clown Duivel

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:25

Jeetje, dat is veel!!

Normaal sporte ik wel gewoon min. 1x per week maar nu helemaal niet. Ook geen gym op school ofzo, want heb vakantie. Maar ik loop wel veel met Kai,... Maar goed, gaat snel Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:28

Ja dat kon je ook echt duidelijk zien, had een kledingmaat kleiner! Wil dat nu ook wel graag weer maar hou gewoon van lekker eten en chips... misschien maar eens de tussendoortjes laten staan... Ik rij 3 keer in de week, soms 3 uren per dag als ik op vlieland ben, en fiets 4 keer in de week 2x20 min naar de NHL, genoeg beweging dacht ik zo...Haha!

Mn buik mag wel wat af, voor de rest ben ik tevreden, nou ja... afgezien van dat andere probleem waar jij een topic over bent gestart Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:31

Pfff, jij hebt het dan druk zeg!

Vroeger was ik erg tevreden over mijn buik, maar ik merk wel dat ik met de jaren mee nog groei rond mn heupen enzo Nagelbijten / Gniffelen En ja, dat wel bekende probleem, pff.. Niet dat mn vriend er problemen mee heeft hoor Clown Maar ik ben bv. 2 jaar blijven zitten met school, en zit in een klas met jongetjes van 2 tot 3 jaar ouder, dan voel ik me er toch wel ongemakkelijk bij eigenlijk, weet niet hoe het komt.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:34

Hmm nou ik zat er vroeger wel meer mee, nu wat minder, wordt ook ouder Knipoog maar ze nemen je maar hoe je bent.. maar soms dan wil ik gewoon dat er niks zit hahaha

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:41

Ow ja, Ik had via marktplaats wat gekocht: een nieuwe bodywarmer van PK en een nieuwe bruine HH cap, alles leek goed te gaan en heb zelfs adressen gekregen. Ik heb een week geleden het geld al overgemaakt en ben toen naar vlieland gegaan maar heb nog niks opgestuurd gekregen...mijn mails worden sinds vrijdag niet beantwoord en nu ben ik bang dat ik slachtoffer ben geworden van oplichters...Ik heb wel vaker via bokt of marktplaats wat spullen verkocht en overgekocht en is tot nu toe altijd goed gegaan. Stoom uit je oren

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Kreeg gister eindelijk bericht van een van de aanbieders, ze zou het vandaag opsturen, met een grote smoes, en van de ander hoor ik maar niks! Als ik vandaag nog niks hoor licht ik marktplaats in! No Cheer

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:10

Oh wat kuuut!! Oplichters heb je er inderdaad ook tussen zitten helaas Boos! Was het veel geld?? Hopelijk komt het nog goed!

Wat vet dat Tarzan en ginger ook in een box staan!! Is wel beter.. Als iemand nog fotootjes wil maken van Tarzan Tong uitsteken En natuuuurlijk van Big Ben en Kai Haha! Maar eigenlijk zijn alle paardjes leuk Haha!

Hopelijk is Kai snel weer de oude, maar wel goed dat hij er nu ook nog veel uitkomt. Dat is wel beter voor hem. Dat andere meisje gaat dus wedstrijd rijden op Jasmijn?? Wil ze daarna Kai weer terug ofniet??

Juuuul, wat een cute fotos van black!! In zn wintervachtje ziet ie er superlief uit!!! Haha! Maar in de zomer ziet ie er natuurlijk ook heeeeel mooi uit Haha!

Ooooh... wat hebben we weer een damesproblemen Tong uitsteken Hierzo nog eentje Haha! Ik kan ook nooit kiezen wat ik aan moet en dan kom ik ook vaak op hetzelfde uit. Je hebt nou eenmaal dingen die je goed staan en waar je je lekker in voelt Haha! En ik merk ook dat ik wat ouder wordt.. het ga ineens meer de breedte in Tong uitsteken Vroeger was ik echt een spriet Tong uitsteken maar voordeel met mijn bouw is wel dat ik gewoon alles kan eten wat ik wil Tong uitsteken Komt er toch niet bij Lachen Al was mn buik vroeger wel wat platter Tong uitsteken Maarja.. dat heb je gewoon als je ouder wordt.. ik ben nog tevreden Lachen Ben alleen minder tevreden met mn conditie Tong uitsteken Niet dat ik elke dag stil zit ofzo.. Ik fiets ook heel veel, paardrijden nog steeds.. Maar de conditie is niet zo goed als vroeger Tong uitsteken Nog zon bijkomstigheid van ouder worden geloof ik.. Ik heb een fitness pas nu, maar ik kan me echt nooit toe zetten om daar heen te gaan.. vind ik zo saaaaaaai.. maar miss moet dat maar es... he juul, anders gaan we op vlie hardlopen over het strand Knipoog

@RianneH: Die wedstrijd was toch 18 maart?? Op een zondag toch? Want als het vrijdag 16 maart is dan kan ik niet Tong uitsteken Maar ik moet op 18 maart tot 12 uur werken, dus ben half 1 thuis en dan kan ik half 2 wel weer ergens zijn.. Lachen Ik hoor het wel.