Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zirano schreef:Shirley,Kaartje voor je zit in halster Ilion,Bloemen krijg je nog want ik denk dat Il ze anders opgegeten had.
Super dat Zirano zo is gegroeid Marjan 
ShirleyA schreef:Vanaf 1 oktober was t toch over met t weideseisoen? Maar jij had toch een afspraak met Piet Ellen? Hoe zit dat dan?
maar hij was lekkerrrrr Shir!!
Jammieeee!

(grapje he Shir) 
(zie mijn onderschrift)
ShirleyA schreef:Van wie allemaal heb je het dekje gehad dan?Hahahahah Daan heeft volgens mij en foto gamaakt v t roze homepaardje. Nou l*llen jullie maar maar ik vond t heeeeel mooi staan en ben heel blij met dat knal-dekje! Heb ook begrepen dat het bloed zeet en trane heeft gekost om m te vinden: dus ben jullie des te dankbaarder meiden!!!
Was wel even een bestorming vd zwarte parels idd in de bak, maar t ging prima, tot Lona binnen kwam, dat vind ik altijd eng omdat ze zo ongecontroleerd door de bak scheuren en dan ook nog even lekker kei hard in galop dwars door iedereen heen..... doodeng!
Hoe is t met je rug Bren?
Hij is wel erg roze maar wel moooooi! 

ik had ook niet tegen beau ......knol mogen zeggen want hij is geen ......knol hij is jong en niet erg slim nog hij is onbehoude
maar toch ook wel en schatje.