stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 09:49

Ja,dat komt door al die aandacht en knuffelen die hij van jullie allemaal krijgt.Goed gras,Goed eten,Rust,spelen en veeeeeeel aandacht dat zijn alle ingredienten die hij nodig heeft en krijgt.
Ik ben ook ontzettend blij.
Il heeft een wordteltje uir mijn zak gejat(schoffie he) ik stond te praten met wortels in mijn zak voor de mannen alleen Il had het eerder door.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 09:52

Shirley,Kaartje voor je zit in halster Ilion,Bloemen krijg je nog want ik denk dat Il ze anders opgegeten had.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 09:59

Zirano schreef:
Shirley,Kaartje voor je zit in halster Ilion,Bloemen krijg je nog want ik denk dat Il ze anders opgegeten had.

Hahahah nee hoor Il pikt alleen wortles hahahah maar ja ik weet wel door wie dat komt......? He Marjan.... liet jij m niet altijd iets lekkers uit je zak pikken hihi. Dat vergeet hij echt niet hoor, slimmerikje is t. Ben je niet om 3 uur op stal Mar?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:06

Mogguh allemaal. Fijn Dat Zirano en Omar het vanochtend zo naar hun zin hadden Haha! Super dat Zirano zo is gegroeid Marjan OK dan!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:39

Mogguh! Ohnee Middag! Haha!
Gaan jullie paardjes nog wel naar buiten, bij lekker weer? Bella staat nu nog wel op het land, maar Raisa dus niet meer. Het zal van de week wel afgelopen zijn vrees ik.. helaas!

Tot vanmiddag! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:43

Vanaf 1 oktober was t toch over met t weideseisoen? Maar jij had toch een afspraak met Piet Ellen? Hoe zit dat dan?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:44

Nee alle paarden mochten na 1 oktober op het land blijven mits het goed weer blijft. Zodra Taams zegt dat ze naar binnen moeten dan is het weideseizoen afgelopen... boehoe was het maar weer voorjaar... ik haat de winter Boos!

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:45

Ik begreep van Rachel dat de paarden nog naar buiten mochten als het weer goed blijft. Ko & Kyra staan vandaag ook nog buiten. Als ik naar buiten kijk, zal dat wel de laatste dag zijn:-(

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:56

Ik ben dol op de winter....oh nee dat lieg ik hahahahah. Geef mij idd maar de lente/zomer! Cool

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:56

ShirleyA schreef:
Vanaf 1 oktober was t toch over met t weideseisoen? Maar jij had toch een afspraak met Piet Ellen? Hoe zit dat dan?

Ja klopt, dat als het knap weer is, dat we ze nog naar buiten mochten gooien. De afgelopen maanden heb ik 1.50 per nacht bij moeten betalen, omdat ik Bella naar binnen haalde, elke avond, maar vanaf nu betaal ik 1.50 per dag dat ze eropgaat. Maar als ik het zo zie zal dat maar om een paar daagjes gaan vrees ik.

Ik wil ook WEER VOORJAAR! hahaha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 11:58

Hoe laat is iedereen er vanmiddag, dan kijk ik even of ik eerst ga rijden of na de taart...

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 14:38

Hoi Shirley ik ben er zo rond 6 uur.Eerder lukt echt niet.Ik heb nooooooiiiiiit ilion iets laten pikken(hmmmmmm)Haha hij is inderdaad niet stom hoor.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:15

Ik denk dat om 6 uur de taart al op was Tong uitsteken maar hij was lekkerrrrr Shir!! Haha! Haha! Jammieeee!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:46

de taart was zeker niet verkeerd shir!! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:08

De soesjes waren veruuuukkkkeluuuuuuuukkkkk.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:10

Ohja Shir, en wat zag Il er toch schattig uit he.. 'my little homo-paardje'! hahaha Zo helemaal in het roze, jij en Il. Roze bandages misten nog Tong uitsteken

Was het nog gelukt met het 4 tal, Esther? Ik dacht, ik ga die bak maar uit, zooooo druk hahaha. Heb toch ff in de buitenbak in het Zonnetje (met omweer! op de achtergrond) gereden Haha! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:15

Ik ga helemaal met je mee Dabo het is echt een Homo-paardje maar die zijn wel heel erg lief.Vlak shirley ook niet uit wat een kapsones hoofd zeg.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:34

hahahahahhahahaha jaaaaah door dat roze petje he!! Haha! Haha! Haha!
hahaha Tong uitsteken (grapje he Shir) Knipoog

Ik had ze eigenlijk ff op de foto moeten zetten, voor op de SETJES-site!! Haha! Haha! (zie mijn onderschrift) Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:40

Ja dat vind ik ook scoor je vast mee.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:50

Ik ga jullie gedag zeggen,er ligt een stapel met boekhouding en strijkwerk op mij te wachten.Alvast welterusten en morgen gezond weer op.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:51

Hahahahah Daan heeft volgens mij en foto gamaakt v t roze homepaardje. Nou l*llen jullie maar maar ik vond t heeeeel mooi staan en ben heel blij met dat knal-dekje! Heb ook begrepen dat het bloed zeet en trane heeft gekost om m te vinden: dus ben jullie des te dankbaarder meiden!!!

Was wel even een bestorming vd zwarte parels idd in de bak, maar t ging prima, tot Lona binnen kwam, dat vind ik altijd eng omdat ze zo ongecontroleerd door de bak scheuren en dan ook nog even lekker kei hard in galop dwars door iedereen heen..... doodeng!

Hoe is t met je rug Bren?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 20:14

ShirleyA schreef:
Hahahahah Daan heeft volgens mij en foto gamaakt v t roze homepaardje. Nou l*llen jullie maar maar ik vond t heeeeel mooi staan en ben heel blij met dat knal-dekje! Heb ook begrepen dat het bloed zeet en trane heeft gekost om m te vinden: dus ben jullie des te dankbaarder meiden!!!

Was wel even een bestorming vd zwarte parels idd in de bak, maar t ging prima, tot Lona binnen kwam, dat vind ik altijd eng omdat ze zo ongecontroleerd door de bak scheuren en dan ook nog even lekker kei hard in galop dwars door iedereen heen..... doodeng!

Hoe is t met je rug Bren?
Van wie allemaal heb je het dekje gehad dan? Haha! Hij is wel erg roze maar wel moooooi! Haha!
Dat die Lona ongecontroleerd door de bak scheurt is niet alleen doodeng, maar ook gevaarlijk.. dus eigenlijk best wel asociaal!!

Nog last van je rug Bren? Balen! Wat was er nou vanmiddag gebeurd? Had je schop van Bo gehad? Ik zag jullie wel etteren op het land, toen ik met Raisa van het land af kwam. Het begon net te gieten.. stom weer!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 20:24

Het mooie knalroze dekje heb ik van Daan, Anky, Bren en Nancy. En ze hebben me er heel blij mee gemaakt!
Ja ik vind die mensen met Lona ook wel wat gevaarlijk, maar het is wel zo dat iedereen ooit n beginner was... alleen zouden ze niet zo moeten gelopperen als t zo druk is in de bak, beter zouden ze een rustig tijdstip kunnen kiezen en dan in een les op de galop oefenen. het is dat Lona zo'n lief beest is....

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 21:05

ja ellen ik heb een flinke harde trap van beau in me rug gehad. Verdrietig
ik kreeg ook even geen lucht Boos!
shir & abdere die het gehoort en mee gemaakt hebben, sorry Bloos ik had ook niet tegen beau ......knol mogen zeggen want hij is geen ......knol hij is jong en niet erg slim nog hij is onbehoude Tong uitsteken maar toch ook wel en schatje.
hij had nooit gericht mogen schoppen maar ja ik stond op de verkeerde plek en verkeerde tijdstip dus ik kreeg hem echt heeeeeeel vuil in me rug.
ik heb ook echt 2 hoefafdrukken ban hem staan in me rug.
1 precies mmmmm hoe ga ik dat uitleggen. Verward
ja als je je elleboog in je zij doet en dan ietsje naat achter doet daar op die plek heb ik een trap gehad en recht op me ruggengraad.
en ja het doe verschikkelijk veel pijn met bewegen en met adem halen.
maar beau en pascha blijven me beste vrienden

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 21:23

Ik zou dan toch maar even naar de huisarts gaan als je ruggengraad is geraakt bren. En eh geen rare dingen meer tegen je paarden zeggen, dat staat zo raar en je kwets mensen er ook mee (ik zit nu bv midden in de kanker-ellende met mijn moeder en dan voel ik zo'n opmerking wel hoor...).
Daarnaast weet iedereen dat je v je paarden houdt, dus moet je dat ook niet zeggen. En ja Body is nog zo jong die kan je dat niet kwalijk nemen al moet hij wel weten dat schoppen echt niet mag! Ook niet als hij jong is.