Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weet je het zeker?
is idd gister weer open gegaan... heb even gebeld en kan morgen gewoon rijden
nergens voor nodig, het is daar echt supergezellig

OOOOOO ik heb zo zin om te rijden ook he
dat het er gezellig is weet ik wel haha 
dus even paar weekjes oefenen en dan kijken of ik tijd heb, maar ik kom nog een keer foto's maken, haha
Nog even kletsen aan de bar
Na een superdepuper les op Noël
Heerlijk beest
Alleen niet gegalopeert, dat lukt meestal niet zo best bij hem
Maar op t eind liep ie echt als een tierelier, ook helemaal niet sloom meer, wat ie aant begin héél erg was 
Want heb nou 4 week niet gewerkt, en meteen weer van 9tot6... en de vorige keren beviel dat niet geweldig goed 
) heb ik zo rond de middag een Canon EOS 300D met sigma 18-50mm objectief
Maar dan moeten er geen gebreken oid aan zitten waar de verkoper niks van zei... 

)
En hij is gaaaaaaf 

); jammer hoor
Had een mini-meeting kunnen zijn voor jou en Jo
Komt nog wel 
heb dan vrij gevrgaad van werk voor intro op school, maar dat duurt echt niet zo lang
hihi die hoef ik niet speciaal te meeten!
maar lekker kleppen is altijd leuk!!! Toch Jo?
Dus niks spectaculairs
Jolien87 schreef:Absoluut, weer een tijdje terug, was altijd wel gezellig ja, lekker paardjes tutten en babbelen;)
Enig idee op welke dag jij gaat lessen dan Det?
Lotje: weet je al een beetje hoe je nieuwe speeltje werkt dan?de 30e valt op een donderdag dus dan heb ik les, kan je sowieso wel langskomen:)
en de 29e kunnen we wel Fleurtje bezoeken als je dat leuk vindt, moet je maar even kijken:)
ja dat was altijd SUPER GEZELLIG! jammer dat ik toen moest stoppen van mijn ouders
ik neem de eerste tijd gewoon losse lessen. tot ik werk heb, lees mijn onderschrift
Dit is een eerste stap! want om nu al een lessen kaart te kopen is me te duur. nu kan ik gewoon wekelijks sparen voor een losse les, misschien wel wat duurder, maar in verhouding goedkoper voor mij, want 16 euro heb je sneler voorelkaar dan 110 euro hihi maar ik probeer denk ik wel steeds op maandag te rijden 19,30 uur geloof ik ( heb men agenda niet mee hihi )
het is even afwachten tot maandag want dat vald de beslissing wie het wordt!
Misschien target wel
Das mijn wedstrijdtoppertje
Die zwarte poonie :p
Heb eerste foto's van mn nieuwe camera

[/quote]
ook heel mooi geworden
Doe ik even in link, weenie hoe blij die dr anders mee is