Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:39

Anique_Vaandrig schreef:
enne, wel leuk weer een stalfeest, ben blij dat het ook voor bijrijdsters is was het nou bij ron dat dat niet zo was?

Ja, was op de Delftse Hout idd. Ik kwam daar toen 4 dagen ofzo in de week, soms iets meer, soms iets minder. Maar toen mocht ik niet eens op dat stalfeest komen. Vond het echt raar, maar ja!
Ja en zonder alle bijrijdsters is het feest niet eens leuk toch Anique! De bijrijdsters op stal zijn nou eenmaal de gezelligste en leukste mensen, toch?????

Reentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:40

En El heeeel veel succes morgen met je examen he! Je kan het!!!

Ktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:40

perdiksvesra schreef:
Serada schreef:
perdiksvesra schreef:Hey,dat kan ook komen door kou,of doordat hij is opgetild na hij gegeten heeft,dan moet je zo'n 1 a 2 dagen wachten..

Hoe is het eigenlijk met jouw slang El?

Ja,goed...Ik ga deze enkelt ook wegdoen...Ik krijg het terrarium niet naar boven,en hier staat ie super in de weg...Ik ga nog wel ff kijken,want het is altijd wel leuk voor indringers en hij is trouwens nog steeds klein

Wat voor soort slang heb je dan??

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:03

Ktje schreef:
perdiksvesra schreef:Serada schreef:perdiksvesra schreef:Hey,dat kan ook komen door kou,of doordat hij is opgetild na hij gegeten heeft,dan moet je zo'n 1 a 2 dagen wachten..

Hoe is het eigenlijk met jouw slang El?

Ja,goed...Ik ga deze enkelt ook wegdoen...Ik krijg het terrarium niet naar boven,en hier staat ie super in de weg...Ik ga nog wel ff kijken,want het is altijd wel leuk voor indringers en hij is trouwens nog steeds klein

Wat voor soort slang heb je dan??

een elaphe guttata guttata,oftewel gewoon doodsimpel:wildkleur rattenslang

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:51

El heel veel succes met je examen morgen!! (ik zal je maar niet vertellen hoe vaak ik er over gedaan heb met mijn auto rijbewijs hihihi)

En mensen..............IK HEB WEER INTERNET THUIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu nog even alles installeren en dan kan ik na het weekend weer msnnen whiiiiiiiiiiiiii

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:25

Hai Elgar, doe je best morgen...
Afbeelding

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:47

Thx allemaal

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:54

hey lin wrm ben je niet online?:P

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:36

Yustin schreef:
El heel veel succes met je examen morgen!! (ik zal je maar niet vertellen hoe vaak ik er over gedaan heb met mijn auto rijbewijs hihihi)

Uhm............ net zoveel als ik Mir??? Hihi!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 22:01

el zet hem op morgen xxx

met whis gaat het wel wat vooruit maar kan het ook weer moeilijk beoordelen omdat ze niet veel inspanning mag leveren.

ben vandaag weer voor het eerst na twee dagen op stal geweest hihi
ik was blij dat ik me poepie weer zag

kijk je uit morgen ireen met longeren whahaha ze is wild hoor
een wilde merrie whahahahha
morgen nog een dag werken en dan lekker lang weekend
nou slaap lekker en tot morgen doei doeixx

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 08:04

hihihi,bedankt allemaal ...

Ik heb de hele nacht doorgeleerd...Ik moet zeggen dat ik er veel van heb opgestoken,dus net wat meer kans op slagen...Ik ga straks nog even lekker verder leren,ik lijk net zo'n purd die ...Maargoed,als ik maar slaag...

Bel ik de scooterwinkel op vanmiddag om te vragen of me stuurslot gemaakt kan worden,vragen die idioten 45 euro per uur...Dus tsja,danmaar geen stuurslot...

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 09:30

Goedemorgen allemaal!!!!

Waar is iedereen??????

Ik ga dalijk lekker naar stal Whis en Froukje doen! Eerst ffies langs de supermarkt voor gebak, he Lin, hahaha! Weet alleen niet of het heel aankomt hoor op mijn brommertje en dan nog over de dijk, haha! Maar ja, dan eten we maar kruimels, hihi!

En gister heb ik EINDELIJK weer voor het eerst sinds een half jaar super lekker op Froukje gereden! Ik was helemaal blij! Ik heb wel heel veel gestapt en misschien 5 min. op de ene hand en 5 min. op de andere hand gedraafd. Ik vond het wel heel eng hoor. Het wordt bijna een automatisme om te denken ze zal toch wel niet goed lopen. Dus ik durfde niet zo goed aan te draven, hihi. Maar Rox was in de bak en Peet zat aan de zijkant dus 2 mensen die konden zien of ze goed of kreupel liep. Maar ze vonden haar goed lopen, gelukkig maar!!!
Ik heb alleen hoefslag gevolgd, wat dat moet in het begin nog. Maar ze liep lekker met d'r hooffie naar beneden en ze was voorwaarts. Dus Froukje vond het zelf ook echt weer leuk! Zo heeft ze de laatste maand dat ik nog reed niet gelopen. Toen viel ze naar binnen en kwam ze steeds met d'r hoofd omhoog. Dus waarschijnlijk heeft ze toen ook al die klachten in d'r benen gehad. Maar ja, het had ook puber gedrag kunnen zijn, maar achteraf is het dat dus niet geweest
Nu hopen dat ze vandaag nog steeds goed loopt, dan kunnen we het langzaam aan weer lekker op gaan bouwen.
Na zo'n lange tijd niet meer kunnen rijden, waardeer je het toch wel enorm hoor, als het eindelijk weer eens mag. En ben je super trots op je paardje. In die tussentijd heb ik een paar keer op andere paarden gereden, maar dan zit ik weer op Froukje en dan denk ik: Ja, dit is het toch echt wel hoor, hihi! Voelt weer lekker vertrouwt enzo he!
Dus vanmiddag weer een poging wagen

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 10:34

nog 2 uur voor vertrek ...Ik ga hierzo dood!!! Ben echt onwijs zeneluwelachtig:P...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:53

Reentjuh schreef:
[naam]_Vaandrig schreef:
enne, wel leuk weer een stalfeest, ben blij dat het ook voor bijrijdsters is was het nou bij ron dat dat niet zo was?

Ja, was op de Delftse Hout idd. Ik kwam daar toen 4 dagen ofzo in de week, soms iets meer, soms iets minder. Maar toen mocht ik niet eens op dat stalfeest komen. Vond het echt raar, maar ja!
Ja en zonder alle bijrijdsters is het feest niet eens leuk toch [naam]! De bijrijdsters op stal zijn nou eenmaal de gezelligste en leukste mensen, toch?????

precies! zonder de bijrijdsters is er gewoon geen lol aan

el, succes

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:43

Wat een pannekoekendag vandaag zeg!!!

Ben gezakt...Ik had 8 fouten en je mag er 6 hebben...Wat ik wel raar vind,is dat er ook totaal andere vragen bij zitten,die niet in je examenvragen boek staan,terwijl erop staat dat elke vraag van alle theories erin staan

maargoed...Nu afwachten wanneer ik wel kan gaan halen,ik moet vanaf nu elke dag langskomen in de ochtend,en me inschrijven als reserve,anders kan ik pas weer 26 juli examen doen...Zit gewoon fiets 5 weken tussen

Maarja,in iedergeval:zondag lekker naar delft scootere,schijt hebben aan politie,boetes accepteren,gaan lopen,en op de hoek gewoon weer opstappen natuurlijk ...

Moet nog even kijken,in ieder geval sta ik dinsdag om 8 uur bij het cbr voor de deur...Met een beetje geluk kan ik dan meedoen,en slaag ik wel...

In iedergeval,het heeft me haast de dood betekent van de zenuwen,maargoed...helaas voor jullie: ik leef nog ...

Maar het is echt niet normaal,want in principe,kunnen ze zomaar antwoorden foutrekenen,want het terug inzien kun je niet...

Ik dacht zelfs wel dat ik geslaagd zou zijn na afloop,want ik wist echt een hele boel antwoorden zeker...Maarja,klagen helpt niet...Dus ik ga ze is even lekker laten zien wie er de baas is

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 19:24

Afbeelding

Zo mooie fototje van whis vanmiddag op de wei.

Ireen dankje meid voor de goede zorgen van vandaag.
En frans bedankt voor me stallie toppie

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 19:31

Reentjuh schreef:
Ja en zonder alle bijrijdsters is het feest niet eens leuk toch Anique! De bijrijdsters op stal zijn nou eenmaal de gezelligste en leukste mensen, toch?????

Helemaal mee eens

tollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:22

Daay bedankt voor het bellen en binnen zetten.

Morgenavond kom ik zelf. We zouden vanaf vanmiddag naar de camping gaan, maar de plannen zijn weer eens gewijzigd. Tijn heeft net de laatste schuttingkant gehaald en gaat morgen met de buurman deze plaatsen. Morgenavond zijn we dus op stal. Zelf heb ik ineens weer een schoonmaaktik, dus alle ramen zijn gezeemd. Volgende week komen mams en paps eten en dan moet het huis wel blinken, anders krijgen we weer commentaar... Zij zeemt elke week haar ramen.....

Zondagochtend vroeg doe ik madam. En dan gaan we naar de camping tot en met maandag eind van de middag. Als iemand zo lief is haar zondag binnen te halen van de wei... graag...

Ik ga weer aan de schoonmaak...doeiiii

Dayna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 07:06

tollie schreef:
Daay bedankt voor het bellen en binnen zetten.

Graag gedaan hoor!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 07:53

Goede morgen.
Day ik heb je sms je ontvangen.
Maar hij zit de hele week al weer onder de bulten hoor.
Ik ga het dan ook even nader onderzoeken.
Hij heeft ook basisbrok gehad en weer op het land geweest.
dus kan verschillende oorzaken hebben.

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:06

zo mams en ik hebben net weer ef schandalig veel geld uitgegeven bij divoza !!
lin ik heb een bodywarmer dus das geregeld..
k ben vanavond op stal gelijk uit me werk
kan iemand anders niet voor me werken vandaag ? blegh heb echt geen zin :S
maargoed ik ga ef douche dan werken en dan zien jullie me vanzelf verschijnenen vanavond .. ef me nieuwe spulletjes showen!
x

tollie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 13:28

nou Git, jij blijft ook maar kopen he!
Ik ben benieuwd wat je nu weer in het rose hebt gescored. Toevallig die rijlaarzen hihih

Tot vanavond

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:43

Hallo allemaal,

Peet hoe gaat het nu met je? Hopelijk alweer wat beter.

Met mij gaat het weer redelijk. Heb veel pijn gehad. Vandaag nog even rustig aan gedaan.

Misshien dat ik/we vanavond nog even naar stal kom/komen. Eric is nl nu met het eten bezig dus even kijken hoe laat het wordt. Hij is gehaktbood aan het bakken.

Morgen heeft Eric zijn verrassingsdag voor vaderdag alvast omdat we met vaderdag in Drenthe zitten bij zijn vader. Ik heb 3 dingen in petto. Hij is de hele week al aan het gissen maar ik heb nog steeds goed mijn mond kunnen houden.

Ben benieuwd hoe het met Froukje is gegaan vandaag. Hoorde van Ireen dat ze gisteren linksom wat stijf liep. Hopelijk is het wat spierpijn geweest. Ik vind het allemaal zo spannend en eng. Baalde ook zo van de pijn ik had er zo graag bij willen zijn. Maar goed het was even niet anders dat moet ik maar accepteren.

De hoefsmid komt waarschijnlijk woensdag. Hij had vrijdagmiddag al willen komen maar hij kon niet met zijn busje op het erf komen.

Nou misschien tot zo en anders tot gouw.

Liefs Tonke.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:14

Heej Elgar wat k.lote voor je zeg! Terwijl je nog wel zo je best heb gedaan met leren. Nou ja, op naar de volgende keer, laat je niet op je kop zitten

Shir, heel veel plezier op de camping. Er is voorspeld dat het weer goed zal blijven voor de komende dagen

Tonke, ik hoop voor je dat je de komende dagen wat beter zal gaan voelen

Daay, ik zag je vandaag niet meer maar ik wil je bij deze een hele fijne vakantie wensen in Turkije. Geniet er maar lekker van want het is snel weer voorbij

Thom en ik hebben vandaag weer voor het eerst sinds afgelopen week in de bak geoefend. Je kan merken dat hij weer de hele dag op het land heeft gelopen want hij was niet echt vooruit te branden en hij heeft weer een hele dikke pens Maar geeft niet, we gaan deze week weer lekker aan het werk...

Oh ja en even voor iedereen van het ruinenland!! Arjan heeft vandaag het land gemaaid omdat het wel erg hoog stond. De mannen kunnen er de komende dagen niet op. Arjan zal op het bord vermelden wanneer het wel weer kan

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:44

zeker niet lin,de aanhouder wint ..dat bedoelde ik met ik zal laten zien wie er de baas is ...

daay,ik wens je ook een hele fijne vakantie je verdient het