zeker mooie foto melis...en van welke viel je dan af? die Nienke?? klinkt allemaal vrij gevaarlijk ja, los lopen op de dijk, dat kan er maar met 1, IMEA....
Ja melis ga nog wel met jullie mee hoor.. vind ik zo zielig anders als je gaat huilen.. Ik ben echt vet pissig, heb net gewoon een uur gezeten aan me strafwerk en ik ben nog niet eens op de helft.. en melis gaat vandaag lekker naar de stad en ikke niet want mn moeder wilde pas om 3 uur ofzo.. en dan ga ik natuurlijk bij deb's proefje kijken hea.. zielugh ben ik toch
Hmm zijn dat die 2 friezen die bij dat huis stonden daar? Jeetje, kom er bijna dagelijks langs, maar is me nog nooit opgevallen dat die beestjes zo verwaarloosd waren
nee, niet daar tegenover die vage mini camping, waar ze ook die trike's enzo verhuren. ( ik weet alleen dat je daar ook af kan rochting de karveelstraat, de overige straatnamen weet ik niet )
ik komn niet kijken bij debbie wij waren de stad in monqiue was met ons mee en die moest een nieuwe jas hebben dus werden wij de hele strad met haar mee gesleept maar goed en toen gingen we nog naar de mac hahah was wel lekkker komt de leukste jongen van de klas daar ow schaamde me dood haah maar volegnds mij hebt debbje het heel goed gedaan ze zegt altijd van niet maar ... haha":P
hoeveelste ben je trouwnds geworden deb of ben je nog niet heel geweest??
ik ken geen vage mini camping.. ist bij de lange vliet daarzo? of bij de korte vliet..? vlak bij manege noorderlicht? melis als je niet naar de mc was gegaan kon je wel bij debby kijken.. ik wou ook naar de stad maar mn moeder wilde weer eens niet meewerken..
hahaha, dan moet je je pc maar even schoppen anders kan ik het je ook niet uitleggen. ja vanaf de bethlehem rechtdoor, bij de doggersvaart langs ( richting falga zeg maar, die kant op ) dan kun je op een gegeven moment naar rechts, woonwijk in. en het is tegenover die afslag ongeveer. zo'n vaag huisje, zooitje, met 2 friezen.