manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 15:54

Van Klaas hebben we iig geen foto! Verder weet ik t ff nie meer, zijn ook een aantal foto's ter plekke gewist (ivm met totaal verkeerde blik & verkeerd type ) ben ook zeer benieuwd naar de foto's Haha er zitten egt hele leuke tussen. Van de hele oranje-hawai-slinger gang natuurlijk, haha en van Thirz en mij in actie *Zwieper* Kweenie of die ook geplaatst moet worden hoor...
Citaat:
het volgende wordt je in de kroeg aangerand, nog bijna tot 2 keer toe ook

gelukkig snapte Willem dat de kruk er niet van gedient was en ging over op een ander slachtoffer
Haha ideetje voor de 27ste Joehoe toffe types!?!, Bianz is vandaag jarig! *verschuil ik me daarna zo snel mogelijk achter mn beschermde maten

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:05

Nou ik ben heeeel benieuwd naar die foto's hoor! Wel jammer dat ik Klaas nu nog niet kan bewonderen...
Enneh Anne over dat ideetje van jou... je weet wat ik gezegd heb he, dan regel ik meteen ook ff iemand voor je Hihihihi! Allebei tegelijk jarig zijn heeft zijn voordelen!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 16:15

haha ben benieuwd Bianz, wacht rustig in spanning af op die 27ste (stel dat ze nou met een type al la Klaas Tuinman aan komt zetten, wie wil mij dan redden? )
Enne ons andere plannetje moet je niet vergeten hè Bianz, vergelijkingsmateriaal enzo.. Dus eerst even goed nadenken voor je een persoontje voor mij regelt!
Citaat:
Allebei tegelijk jarig zijn heeft zijn voordelen!!

Jups, bijna niemand zal t ook egt geloven. Dus degene die als eerste als de jarige is bestempeld is de pineut Ghegheghe

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:31

Ow ja da's waar... nou dan spreken we af dat we dat alleen met TOFFE types doen ok? Hahaha anders heb je alleen jezelf er mee!! Enneh... of ze het nou geloven of niet, da's niet belangrijk. Wij zoeken gewoon een reden voor een feestje Doen we nog steeds elke keer kijken is een drankje?? En dan telt t niet of je naar ons of naar de muur kijkt Hihihi!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 16:42

JA! is super idee!!
Alleen de 27ste of altijd (hihi, volgens mij worden we best zat dan Gister de eerste 15 minuten al een redelijk score geteld, tog? ) Tja das wel vals spelen hè Bianz, tis een stuk makkelijker om spontaan naar de muur te kijken dan in iemands ogen, maar ik vind t best (kom maar op met die drankjes )
Citaat:
alleen met TOFFE types doen ok?

Doen we! wat spreken we af over de geestelijke leeftijdslimiet? geestelijk 18 vind ik wel een mooie waarde, enne max.. uhm wat zeg jij?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:07

Whahaha Annemijn, muren of personen, maakt dat uit?? Telt toch niet joh, of je nu net een oranje slinger hebt die aandacht trekt, kijken is drankje! Ow en die geestelijke leeftijdslimiet 18 voor jou, 21 voor mij ok? Kalenderleeftijd trouwens ook wel een jaartje erbij nog hahaha! Zoals een collega van mij altijd zegt; 1 tip, je moet mannen altijd onder hun leeftijdsniveau benaderen

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 20:25

haha *vraagt zich af; waar hebben jullie t over op je werk? Zoek de link met fysio...
Oke dus toffe types tussen de 19 en de 22 (geestelijk tussen de 18 en de 21 ) die moeten te vinden zijn tog? en geestelijk 21 vind ik ook best, dus dat komt mooi uit Op naar ons verjaardags-vergelijkings- onderzoek!
Haha tja en zo'n oranje slinger is wel een mooi aanknopingspunt voor een praatje (dat t dan niet meteen de goeie persoon is, is een kleinigheidje )
Citaat:
muren of personen, maakt dat uit??

Nouja, voor mij wel
Maar ik vindt t best hoor, plafond is ook een muur hè OEh, denk dat wij heel veel drankjes gaan ontvangen!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:31

Whahaha tsja kinder(fysio) en mannen; zitten ongemerkt véél overeenkomsten in! En mijn collega brengt mij dat graaag bij in het kader; je kunt van alles nog leren!
Ons onderzoek komt helemaal goed, dat heb ik al door. Nu nog maar hopen dat er genoeg testpersonen zijn; moeten we alvast maar gaan werven en checken volgende week
Plafond, muur, persoon: maakt helemaaaal niks meer uit als je al zo zat als een kanarie bent hoor Anne!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:33

Hoi hoi, ff snel een berichtje vanaf de werkvloer! Kan niet bijlezen, want moet zo kids naar bed brengen. Had dus eigenlijk een dagdienst, maar aangezien er weer iemand ziek was, heb ik me opgeofferd om de slaapdienst maar te draaien. Die paar overuren kunnen er ook nog wel bij, heb er toch al genoeg

Dus morgen zal ik de foto's plaatsen, ok?! Veel plezier op vakantie Annemijn!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:38

Pfoeh Thirz, dan zul je wel heeel gaar zijn morgen. Top van je hoor! We wachten gewoon rustig op de foto's!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 20:39

Nou ik denk(hoop) dat zelfs als ik zo zat ben als een kanarie-pietje nog wel t verschil weet tussen t plafond, de muur en een bepaald persoon.. Lijkt me best rot als je je ineens vergist
Ah thirz, wéér over uren! Hè jammer hoor thirz, moet ik een hele week wachten op de foto's. Ach het was voor een goed doel hè, en ik denk dat ik t ook zonder wel even overleef.
Denk dat je t bijlezen ook beter kan bewaren voor thuis Hihi, al je aandacht voor nodig
t plezier op vakantie zal wel lukken hoor (al zal ik t bokken wel missn Maar vandaag met Bianz alvast een inhaal slag gemaakt dus kan der weer ff tegen!)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:01

Hier dan de foto's!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zien we er niet leuk uit?!

En hier nog de leuke boys....
Afbeelding

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:49

hey thirz, ik mis nog een foto!!!!!!!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:26

Gave foto's hoor!
Ik heb een nieuwe avatar, kvind m best leuk!
Enneuh ben vandaag een dagje in rotterdam geweest, op bezoek bij een vriendin, was echt gezellie!
Ik heb voor mn verjaardag (ja beetje laat) nog een nieuw dekje gehad, we waren namelijk langs de hyporama gegaan!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:40

leuk bar, zo'n groen plaatje

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 15:41

iemand nog iets leuks gedaan?

hannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:15

`ja :p rotterdam gewinkeld en inkopen gedana :p

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 16:09

Nou, tis rustig hier!!
Vanmorgen zijn Kim en ik op een leipe ( ) Nusanna op buitenrit geweest, we deden af en toe een poging voor foto's maken, maar mevrouw wilde echt niet stilstaan!!! Zal de foto's die gelukt zijn nog wel plaatsen Kim!

Wel lekker dat het eindelijk zomers weer is he! Vanmiddag ff lekker in de zon gelegen. En dan is het zo weer tijd om te gaan werken! Doeidoei

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 16:19

Hahaha die Nous; helemaal blij dat ze buiten was met haar 2 fans!! Enneh... volgende keer wel de fietsers heel laten he Kim!
Tsja het is hier echt rustig, ik denk dat we Annemijn missen! Voor als je het leest als je terug bent Anne: heb je het overleefd zonder internet?
Het weer is idd echt super. Heb vandaag voor het eerst geprobeerd een stukje te fietsen en het ging wel, dus de stijfheid er de komende dagen een beetje uitfietsen en trainen op langere stukken!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:19

Bianz, ik moest je de groeten doen van je grote vriendin die nu bij mij onder behandeling is!
Verder staat sharon nog steeds niet op de manege en loopt Jolande (waar ik nu sta) flink tegen me te zeiken dus ik heb er een beetje de balen in. Vooral omdat ik vrijdag, zaterdag en zondag weg ben !

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:20

Hahaha ok Bar, doe je de groeten terug? Alles ok met d'r?
Wel zuur zeg dat het op stal steeds meer gezeur wordt. Waarom kun je nog niet naar de manege dan? En hoe moet het nu met Shaar het komende weekend?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 16:34

He hallo, ik dacht ook evenm 2 minuten vrij te maken voor bokt.
heb het echt veel te druk voor een sociaal leven, hopelijk is dat volgende maand anders..!?

Lekker weer vandaag, heb flink gelopen vandaag, breng elke dag ong. 60 paarden naar de wei. en het is nog eens 5 minuten heen en terug lopen.
Dus ben 10 minuten per paard weg, maar kan er af en toe 2 tegelijk meenemen, ligt er aan hoe braaf ze zijn.

Ze vonden al dat ik meer moest gaan eten, want blijkbaar val je hier van af....?!
Zal wel zien...

Heej bianz, het gaat al weer beter met mn rug, echt in de goeie riochting, probeer echt elke keer optijd te stoppen, heb zelfs vandaag zonder zadel een half uurtje op voice gereden en heb nergens last van, echt heerlijk!

Hee thirz op welke paarden reed jij nou het meest bij de eendracht?
want dat wil ik wel eens weten, nu ik alle paarden ken!

ok ik ga weer!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 17:57

Zo ik heb vandaag echt een drukke dag gehad, vanmiddag heb ik namelijk Sharon (en al mijn zooi, dus een hele volksverhuizing) naar Groot Prooijen overgebracht. Ik was wel blij dat ik er vandaag heen kon want vanavond ga ik op vakantie. Iris gaat op Sharon rijden, dus t is ook wel makkelijk voor haar want haar paard staat daar ook gestald.
Nouja ik kwam daar dus aan, ik was gewoon met shaar aan t halster op de fiets ernaar toe gereden. Ze kon meteen in de wei met wel 10 andere hafjes (en nog wat andere pony's). Sharon had helemaal geen oog voor die anderen, alleen voor t gras! Als ik haar riep gluurde ze met 1 oog even onder haar voorpluk door, maar ze bleef gewoon door grazen! Snik, de liefde voor mij gaat waarschijnlijk bij haar door de maag !
Maarja wel beetje zonde voor Sharon dat ik nu 3 dagen weg ga, misschien denkt ze wel dat ik haar achter gelaten heb... Naja dat zal vast wel niet omdat ze toch op de wei staat, volgens mij is ze nu super gelukkig!

Enneuh Neline, ik reed de laatste tijd op de eendracht altijd op Little, daarvoor reed ik vaak op Bartje (die is alleen dood, gebroken been ) of op Sadiek.... heel vroeger reed ik ook wel eens op Jaqueline of op Vaillantre!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 13:16

Buongiorno
Ik ben ook weer in het Nederlandse aangekomen, Annemijn en Bianz wat kunnen jullie kletsen over niets zeg!
Heb een supervakantie gehad, het weer was helemaal geweldig dus ik heb een lekker bruin kleurtje. De foto's zijn leuk, van ons stappen haha alleen die foto van mij is een beetje lomp...
Hopelijk gaat het met jullie goed, ik ga nu even lekker in het zonnetje zitten, eigenlijk moet ik wat voor school doen maar daar heb ik dus echt totaaal geen zin in hihi
xxx

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 13:16

oja bar, super dat shaar nu eindelijk verhuisd is! Ik kom gauw een keertje dr nieuwe woning bewonderen