Geen spoilers hier hea! Ik ben nu deel 2 aan het lezen.
Ik vind Lola en Amy leuke namen, de rest niet zo.
Ik ben de serie bloedverwanten aan het kijken, me moeder had seizoen 1 gewonnen bij de postcodeloterij, best verslavend weer Ik ben gewoon echt onwijs verslaafd aan series, zowel in boeken als in tv.
nouja vind t eigenlijk niet eens zo raar.. en vorig jaar hadden ze het een paar keer over de zwartbonte halfbroer van Classic die beleerd werd. en dat zal Imor dan wel geweest zijn
Goedemorgen!! Ik gaat zometeen even me fooi vast ophalen, die kan ik best wel gebruiken...en dan vanmiddag langs me tante met me mams even thee drinken, dan door naar de tandarts en dan hopelijk vnaaf met Ella naar the hunger games, maar dat hangt van Ella af. Chill dagje weer dus.
@ Lucy: die serie heartland, is dat echt de moeite waard om te kijken? Want ik zit eens op bol te speuren naar tv series en kwam die ook tegen. Maar dat is 4 afleveringen voor 10 euro....das toch best wel duur....ik heb wel toendertijd alle boeken gelezen.
ik vind het wel een leuke serie, maar zou hem niet zo snel kopen.. je kan anders ook eerst paar afleveringen op youtube bekijken, kijken of je het wat vind. of downloaden (doe ik ook)
Suuskipje
Geplaatst: 03-05-12 12:59
_Lucy schreef:
vorig jaar reed ze volgens mij helemaal niet mee, jaar ervoor volgens mij wel af en toe met verhuur. en nu blijkbaar ook weer
Hmm dan hoop ik dat we Puck van de zomer eens meekrijgen, lijkt me zo'n gaaf paard
Puck loopt wel vaker met verhuur mee hoor, vorig jaar al.
Puck hebben wij ook een keer mee gehad als leiderspaard. Mijn vriendin vind haar geweldig! . We wouden haar afgelopen keer weer graag mee, maar ze had het hele jaar nog geen rit gemaakt dus dat kon niet , helaas.