Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Uprica schreef:Maar goed ik ga in beroep omdat er namelijk geen bord aan die kant van de weg staat dat ik daar NIET mag fietsen, tuurlijk weet ik dat ik fout zit maar ook hun zitten fout ( gewoon zonde van hun werk en de mijne want dit feit ga ik hoogst waarschijnlijk toch winnen ) ongelovelijk zeg?

Uprica schreef:Ga ik ook doen, is 10 min werk want op internet zijn er al kant en klare brieven die je zo over kan nemen.
is nu afwachten op de bekeuring zelf. weet niet of jij of Dave dat weet Lin, maar ik las dat je niet de bekeuring moet betalen als je een bezwaarschrift in heb gedient, dat bekend namelijk dat je de boete accepteerd en dus akkoord gaat ( bezwaar maken heeft dan geen zin )
. CharlyBrown schreef:Hoi Meiden!
Ik ben vandaag met Chef bij Christie Dreessen geweest bij de Raaphorst, voor zijn tandjes...
Voor degene die hun paard ook laatst hebben laten doen door de jongens uit België... ik zou jullie willen adviseren om jullie paard binnenkort nog eens na laten kijken door een andere tandarts. Wellicht kunnen jullie gezamenlijk Christie laten komen? Het is wel een stuk duurder, maar erg professioneel.
Je paard krijgt een klein roesje, maar hierdoor kan ze erg zorgvuldig de tanden na kijken... Ze schijnt met een zaklamp de mond in. Zelf kan je dus ook erg goed bekijken wat ze doet.
Chef zijn gebit zat vol scherpe randen en ongelijke tanden... en had allemaal putjes en sneetjes in zijn wangen. De jongens zijn zo'n 3 maanden geleden nog bij Chef geweest (ik had ze laten komen omdat de osteo zijn gebit niet vertrouwde) En ze vonden het er nog prima uit zien...
CharlyBrown schreef:Yes.. ik wil dan wel mee doen!
Ze komt namelijk niet voor 1 paard... althans dat wordt wel een erg dure grap om een tandarts en een dierenarts te laten komen voor 1 paard...En omdat ik geen goed gevoel bij die tanden had, wilde ik graag snel naar Christie. Daarom was ik er vandaag heen gereden. En dat bleek een verstandige keus!
CharlyBrown schreef:Hoi Meiden!
Ik ben vandaag met Chef bij Christie Dreessen geweest bij de Raaphorst, voor zijn tandjes...
Voor degene die hun paard ook laatst hebben laten doen door de jongens uit België... ik zou jullie willen adviseren om jullie paard binnenkort nog eens na laten kijken door een andere tandarts. Wellicht kunnen jullie gezamenlijk Christie laten komen? Het is wel een stuk duurder, maar erg professioneel.
Je paard krijgt een klein roesje, maar hierdoor kan ze erg zorgvuldig de tanden na kijken... Ze schijnt met een zaklamp de mond in. Zelf kan je dus ook erg goed bekijken wat ze doet.
Chef zijn gebit zat vol scherpe randen en ongelijke tanden... en had allemaal putjes en sneetjes in zijn wangen. De jongens zijn zo'n 3 maanden geleden nog bij Chef geweest (ik had ze tussendoor nog een keer laten komen omdat de osteo zijn gebit niet vertrouwde) En ze vonden het er nog prima uit zien...
VOlgens Christie kan Chef nu weer 10 maanden vooruit!