?1 persoonsmaaltijd, moet een beetje easy te maken zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?

mntj schreef:hehe vandaaag erg vlot.
kerst boom gekocht en dekaartenbijna allemaal geschreven.
spullen uitgezocht voor de kur. alles staat weer klaar.
zo ff lekker douche.

Tytje schreef:@Ate, heb jij nog die zwarte krullenpruik met dat pak? Jij en Wim hadden dat toen aan op een feest bij manege Veldt? Ik heb een feest met oud en nieuw en helaas is dat verkleed komen. Ik wil vragen of ik dat kan lenen? Of misschien is er nog iemand met een verkleedpak, wat ik lenen kan?
hebben liggen.xan schreef:Tytje schreef:@Ate, heb jij nog die zwarte krullenpruik met dat pak? Jij en Wim hadden dat toen aan op een feest bij manege Veldt? Ik heb een feest met oud en nieuw en helaas is dat verkleed komen. Ik wil vragen of ik dat kan lenen? Of misschien is er nog iemand met een verkleedpak, wat ik lenen kan?
hahahaha, er zijn hier nog wel wat mensen met smurfenpakken![]()
En dan moet ik ook nog ergens mijn Jasmine (van de 1001 nachten) pakjehebben liggen.
En anders naar Jolanda's verkleedkisten, in Wormer, dan heb je voor 17,50 een superleuke outfit.
In allerlei stijlen die je je maar kunt verzinnen.
Kijk maar eens op hun site.
winnitou schreef:Hackie schreef:Nou dat wordt chocolade. (Fondue) hihi:D
je plukt ananas en bananen en die doop je lekker in de fondue. en als toetje neem je spekkies en die doop je er ook nog in

Hackie schreef:winnitou schreef:je plukt ananas en bananen en die doop je lekker in de fondue. en als toetje neem je spekkies en die doop je er ook nog in
Het wordt een patatje met een berenhap
oftewel: de snackbar
Ik had geen inspiratie in de supermarkt
had wel even easy een biefstukje kunnen bakken, maar flikker op, het is weekend

Shenavallie schreef:Hoi!
Hebben jullie Norbert nog in een flits voorbij zien komen bij Ushi & Loesie vanavond? Het ging f*cking snel, maar wel grappig om te zien! Uiteindelijk hebben ze alleen het eerste gedeelte van de shots gebruikt en niet die met de politie-agenten uitgezonden. Dus we hebben nu een beroemd paardje in ons midden!