zit er gaaf uit kim en de bodyprotector staat je goed ahha. zit die met rijden prima?
vandaag PVB op school ben nu toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden. dit is zegmaar mijn examen alleen doe je het dan in de praktijk. daarna nog een kreterium gericht gesprek!!1 heb daar altijd zoon hekel aan!
Nee dat heeft Dees geregeld geloof ik, iets over een hittegolf
Splinter
Geplaatst: 21-06-10 09:02
gaaaaf Kim!!! ziet er goed uit Je zit beter dan de vorige keer!
Hittegolf jammie
Gister nog even lief en tif gevoerd, was wel even lastig met die zwarte aangezien zij toch echt de emmer wilde, Enfin lief weggelokt bij het hek en alsof tif het wist ging ze met een grote boog eromheen, ik gauw hek open, tif rende naar der emmer en net op tijd hek dicht
Nicam
Geplaatst: 21-06-10 09:10
Hittegolf??? Nah ja...wel beter dan afgelopen weekend...brrrr wat een herfstuitstraling was dat zeg. Stoute Liefie, slimme Tif...ik had je graag zien klorrissen (raar woord) bij het hek . @King....succes vandaag....
Werk ze iedereen.
Splinter
Geplaatst: 21-06-10 10:50
het zal er vast grappig uitgezien hebben
lief heeft trouwens een prachtig rood/wit/blauw halster om
taverno
Geplaatst: 21-06-10 11:00
Ja Tav is weer aan het werk,zucht.Ben het nu al zat.
O,was dat Lief met dat rood/wit/blauwe halster.Dacht dat het Onyx was. Ik kan die twee niet zo goed uit elkaar halen.
Splinter
Geplaatst: 21-06-10 11:01
lief is bolletje rond, Onyx heeft haar 'figuur' nog
ik heb verder niet echt gevolgd, dusse waarvoor ben je geslaagd??
taverno
Geplaatst: 21-06-10 20:02
Gefeliciteerd king en hoe gaat het dan nu verder?
Tence is gereden voor mij,dat kwam mooi uit want ik had vreselijk pijn in mijn rug.
Terug liepen de merries op het padstuk waar ik normaal Tence naar achteren over moet brengen.
had een lekker zweepje mee genomen,door de springtuin en toen de gewaagde onderneming om Tence door het hek te krijgen.
Hij had 2 paarden aan zijn lekkere kont hangen,het arabiertje was echt opdringerig,die heb ik een tik verkocht en een zwarte merrie beginnend met een A en eindigend op lief,die vond tence geweldig want ze kwam al op hem af toen ik nog in de springtuin liep.
Ik zag het rood wit blauwe halster, cool hoor :H Hope moet de zijne eigenlijk ook om, ligt in de kast haha. En uhh.. IK BEN OVER NAAR 6VWO!!!
PowerHorseW
Geplaatst: 21-06-10 20:17
dank jullie wel allemaal dit betekend dat ik een deel van de diploma al heb afgerond. vrijdag nog een proeve. daarna volgend jaar nog 1 en dan heb ik als het goed is mijn diploma. dit gaat niet meer via een testweek. maar via BPV