Ik wil het best meenemen Mel maar ik zie Tries denk ik ook niet meer voor die tijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!

Emmaa_ schreef:Broccoli schreef:Ben net al stiekem bij haar het land ingelopen (ssssssst).
Hebben we even staan knuffen weer. 't Is ook zo een lieverd.
Doe je wel voorzichtig?. Super natuurlijk dat je even kon knuffelen, maar wel voorzichtig toch?

en m'n laarzen zijn nog niet gemaakt dus ik moet WEER in m'n jodphurs rijden... Want m'n chaps zijn ook gestolen, dus die heb ik ook niet... Dan ga ik ook liever niet het bos in
Emmaa_ schreef:Nouja ik snap het in principe wel... Als je zo veel problemen hebt en iedereen heeft zon hekel aan je, of ze nou gelijk hebben of niet, dan zou ik ook niet meer willen leven.. Is wel een goede manier om van al je problemen af te komen iig
Liisette_ schreef:Nog gefeliciteerd, Sabine! Hoe was je verjaardag?
Vanmorgen fotoshoot gehad met Dewie, door Melissa!
Ik heb al enkele foto's gezien en ik vind ze echt wel goed gelukt! Vooral met zo'n gekke hond als Dewie.
Ik dacht dat ze niet zo moe zou worden, maar ze ligt al vanaf dat we terug zijn te snurken.. haha!

, en Liset wat zie jij er goed uit! 

Hij besloot nog wel
en nu op naar Wonderboy
Broccoli schreef:Ben benieuwd wat er waar is van Joran gerucht!
Samantha gefeliciteerd met je verjaardag!
Merania staat weer lekker thuis. Ze staat in het land en ze heeft het wel naar d'r zin. 't Was echt superfijn om haar weer te zien! Ze kwam helemaal knuffelen.
Melanie_B schreef:Melissa, hoelaat kom je zaterdag?
En wat een mooie foto's!, en Liset wat zie jij er goed uit!
2de foto; inlijsten
Pff.. paard loopt éindelijk weer lekkerHij besloot nog wel
ff op zn achterbenen te staan, maar daarna liep die wel fijn..
B ging ook lekker..en nu op naar Wonderboy

Kirsten_D schreef:Emmaa_ schreef:Nouja ik snap het in principe wel... Als je zo veel problemen hebt en iedereen heeft zon hekel aan je, of ze nou gelijk hebben of niet, dan zou ik ook niet meer willen leven.. Is wel een goede manier om van al je problemen af te komen iig
Nou ik vind het persoonlijk niet echt een goede manier om van je problemen af te komen..
Mis voor jezelf ja, maar voor je omgeving niet..
Je laat op zo'n manier heel veel vragen onbeanwoord en mensen gaan het zichzelf kwalijk nemen,
je zadelt iemand anders er onbewust met jou problemen op..
Er zijn naar mijn idee geen problemen waar je niet van af kan komen om mee kan leren leven.
Er zijn zat problemen waar ik niet mee zou kunnen leven. Bijvoorbeeld als ik iemand vermoord zou hebben. Pfff zou niet meer met mezelf kunnen leven. En zo zijn er nog wel meer dingen waar ik niet mee zou kunnen leven.
Al denken wij natuurlijk niet als moordenaars, misschien vind hij het juist leuk
Broccoli schreef:Kirsten_D schreef:
Nou ik vind het persoonlijk niet echt een goede manier om van je problemen af te komen..
Mis voor jezelf ja, maar voor je omgeving niet..
Je laat op zo'n manier heel veel vragen onbeanwoord en mensen gaan het zichzelf kwalijk nemen,
je zadelt iemand anders er onbewust met jou problemen op..
Er zijn naar mijn idee geen problemen waar je niet van af kan komen om mee kan leren leven.
Ik ben het alleen met je laatste zin niet eensEr zijn zat problemen waar ik niet mee zou kunnen leven. Bijvoorbeeld als ik iemand vermoord zou hebben. Pfff zou niet meer met mezelf kunnen leven. En zo zijn er nog wel meer dingen waar ik niet mee zou kunnen leven.
. Lekker uit eten geweest 's avonds en 's middags nog even lol gehad met de meiden van stal! Net terug uit de stad, gelijk even geld uit gegeven
.