Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amanda1980 schreef:Even een korte update. Het lijkt erop dat Doubey buiten levens gevaar is. Ze begint zelf weer te eten! Ze is ook weer alerter. Wel moet ik haar nog elk half uur- uur dwingen met drinken. Ook krijgt ze nog medicijnen. Maar zoals ze nu is, is al zo'n verandering met van de week. Ze was toen zo goed als opgegeven door de da en was echt alleen maar een slappe vaatdoek waar bijna geen leven meer in zat.
God wat voelt het toch goed haar heel langzaam met kleine stapjes op te zien knappen!!!

hihihi
hij lag met zijn koffie in zijn hand al weer bijna te slapen hihi.Binar schreef:Pres, deze sneeuwdans komt echt niet bij mij vandaanIk zou vandaag weer op Biz mogen stappen maar met die sneeuw gaat dat natuurlijk niet lukken
![]()
En ook Ko had ik vandaag nog x willen oppakken maar ook dat valt in de soep denk ik
maar op die foto, voor 2 jaar is het echt een reus.
Ik gok dat hij rond de 1.68 zit. Want je voorhoofd is er ook nog en je ogen zitten lager. Over hem heenkijken red ik gelukkig wel.
Met mijn 1.80.