_Irene11_ schreef:Echt? Waar stond ik dan?
Je stond bij de les van Larissa en Angela te kijken.. Maar je leunde zeg maar op 1 been en dn gaat je kont naar achter haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Undercover schreef:En anders kan je vragen of je op andere dagen mag werken?
_Lisanne schreef:_Undercover schreef:En anders kan je vragen of je op andere dagen mag werken?
Dat kan niet.. Op vrijdag rij ik Gipsy altijd en dan red ik het niet om op tijd en gedoucht op mn werk te zijn. Hij werkt wel op een andere afdeling dus het is niet dat ik de hele tijd met hem werk, dat scheelt wel weer hahaha.

_Lisanne schreef:Nouja hij werkt in hetzelfde bedrijf als ik. En vorige week begon hij helemaal over dat ik wel met m mee mocht op vakantie enzo. En ik zei dat ik dat niet wilde, maar een paard wilde haha.Dus toen zei hij: ja als we later samen wonen, krijg je een heel weiland vol met paarden!
En als ik langs loop dan komt hij meestal meteen achter me aan (ook als hij midden in n gesprek is met iemand)!
En gister toen moest ik wat bij hem op de afdeling brengen en toen zei hij: denk je alles te hebben gehad, komt de mooiste vrouw van het hele bedrijf ook nog langs.
En hij zit al heel de tijd te vragen of ik mee ga met hem op een terrasje wat drinken enzo.
_Undercover schreef:En toen we in de auto zaten zei Veerle dat je naast haar zat toen de foto's werden bekeken
en dankje Lisanne, alleen ben ik er idd wel te onzeker voor