RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_D

Re: RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:16

Kirsten_S schreef:
Zooo weer terug !
Heb nieuwe renschoenen gekregen Haha!! want die andere waren echt niet goed voor het rennen.
Maar echt vet goede winkel, ze laten je rennen met een paar schoenen en dan maken ze een filmpje van hoe je rent. En ik rende helemaal perfect Pling , helemaal recht en niks op aan te merken Haha!
andere schoenen geprobeerd en dan daar weer filmpje van, zoo kan je de beste schoen uitkiezen! Dus nuu kan ik er weer tegenaan..
Jammer alleen dat ze niet verschillende kleuren ervan hadden , tjah we zijn toch vrouwen zei me moeder Clown

Whaha, lol.. Tong uitsteken
Lijkt me wel stom, mezelf zien rennen.. Schijnheilig

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:16

Kirsten_S schreef:
Trouwens vet mooie foto's Melis! Echte winterfoto's! Je staat er echt zoo mooi op met ayla Lovers !

En Vernice wordt ook steeds mooier Ja ! Echt een lekkerdingetje!! Haha!

Thanks.. Bloos Er groeit een paard uit het lelijke eendje..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:17

Jaa hee, ik moest stiekem een beetje lachen Tong uitsteken
vond het ook best wel eng, aangezien er allemaal mensen stonden en die gingen ook kijken.. maar achteraf is het alleen maar beter, dan heb je tenminste schoenen die echt speciaal voor jou voeten zijn. En kan je kijken of je geen voetafwijkingen heb Ja

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:18

Kirsten_D schreef:
Iriis_ schreef:
lieve schat, bij mij ook Bloos

Kan nog steeds niet normaal galloperen met dat beest van mij Nagelbijten / Gniffelen Naja kan wel, maar niet dresuurmatig, en soms gewoon echt niet Bloos

Maar met een beetje gedult komt het vast goed! Haha!

Ja maar die van jou galopeerd.. Schijnheilig
Bij Ven is altijd een verrassing.. Tong uitsteken Heb laatst ,voor het eerst, een normaal rondje gegalopeerd met der(kop hing ergens waar het niet hoorde, maar ik voelde de galopsprongen tenminste..)
Maar je moet idd nog een keertje mee..! Tis alleen zo lastig in de winter, want dan moet je eigenlijk eigen vervoer hebben, want ik ben al afhankelijk van anders.. Op me scooter ga ik niet met die weer, ben bang dat ik uitglij.

Ooh jaa dat is al helemaal lastig. Maar wat doet ze dan ipv galloperen?
Ik kan er zelf wel heen komen hoor Ja
Mamsie wil me vast brengen dan Haha!

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:18

Heb er nog een paar.. Schijnheilig

Je begint met dit:
Afbeelding

Dan krijg je dit:
Afbeelding

en als eindresultaatie dit.. Vingers aflikken :
Afbeelding

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:20

Kirsten_D schreef:
Kirsten_S schreef:
Trouwens vet mooie foto's Melis! Echte winterfoto's! Je staat er echt zoo mooi op met ayla Lovers !

En Vernice wordt ook steeds mooier Ja ! Echt een lekkerdingetje!! Haha!

Thanks.. Bloos Er groeit een paard uit het lelijke eendje..

Nou zoo is het maar net. In de winter vind ik veel paarden nog geen eens mooi met die dikke vacht. Maar vernice vind ik niet lelijker ofzo geworden (niet dat ze lelijk was, alleen een beetje ielig en onbespierd Tong uitsteken!)! ze wordt steeds voller en gespierder dus over een paar jaar is ze denk ik een beeldschoon paard ! Haha!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:21

Moooi Kirs Haha!!
Weet je, volgens mij lijkt ze een beetje op Rebecca van Annika, kwa kleur enzo! Ik ga is een foto van haar zoeken!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:22

Kirsten_S schreef:
Moooi Kirs Haha!!
Weet je, volgens mij lijkt ze een beetje op Rebecca van Annika, kwa kleur enzo! Ik ga is een foto van haar zoeken!

Shtt zeg dat nou niet te hard Nagelbijten / Gniffelen

Vorige keer had je ookal noortje op je dak Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 16:24

ik wordt me toch chaggo van sommige dingen Boos!

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:24

Iriis_ schreef:

Nou meestal gaat het zo: Ze bokt en galopeerd dan aan, neemt een hele hard spurt, na een klein stukje heb ik der terug, gaan dan de bocht in, sputtert wat en galopeerd na de bocht weer heel hard door.. Schijnheilig

Maar het hangt ook wel van der dag af. Van de week was ze echt scheef(had paar dagen weinig gelopen), dan galopeer ik ook niet met der, want dan weet ik dat het toch niet lekker gaat. Het is bij haar gewoon heel verkeerd aangeleerd en daarbij is ze ook nog een draver, dus dat maakt het ook niet beter.. Schijnheilig

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:25

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:26

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:
Moooi Kirs Haha!!

Shtt zeg dat nou niet te hard Nagelbijten / Gniffelen

Vorige keer had je ookal noortje op je dak Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Clown
ik vergelijk paarden gewoon graag Tong uitsteken

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:26

Kirsten_S schreef:
Nou zoo is het maar net. In de winter vind ik veel paarden nog geen eens mooi met die dikke vacht. Maar vernice vind ik niet lelijker ofzo geworden (niet dat ze lelijk was, alleen een beetje ielig en onbespierd Tong uitsteken!)! ze wordt steeds voller en gespierder dus over een paar jaar is ze denk ik een beeldschoon paard ! Haha!

Ze is wel half geschoren.. Schijnheilig (alleen dan moet je wel heel goed kijken.. Tong uitsteken)
whhaa, ze is nu niet meer iellig, wel nog beetje onbespierd. Maar het grappig is gewoon, toen ik net kreeg bokte en steigerde ze eigenlijk nooit.
Nou als je er in de paddock opjaagd, springt ze alle kanten op.. Dan merk je toch wel dat ze spieren krijgt.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:27

Kirsten_D schreef:
Iriis_ schreef:

Nou meestal gaat het zo: Ze bokt en galopeerd dan aan, neemt een hele hard spurt, na een klein stukje heb ik der terug, gaan dan de bocht in, sputtert wat en galopeerd na de bocht weer heel hard door.. Schijnheilig

Maar het hangt ook wel van der dag af. Van de week was ze echt scheef(had paar dagen weinig gelopen), dan galopeer ik ook niet met der, want dan weet ik dat het toch niet lekker gaat. Het is bij haar gewoon heel verkeerd aangeleerd en daarbij is ze ook nog een draver, dus dat maakt het ook niet beter.. Schijnheilig

Oooh okee.. En hoe spring je aan in galop? Want je kunt ook heel hard gaan draven op het verkeerde been en dan zooo hard dat ze in de galop aan springt. Dat doen ze vaak bij jonge paarden. Dat is makkelijker met hun evenwicht vinden enzo.

Ik dacht dat ze helemaal niet ging galloperen joh Tong uitsteken Maar dat valt dus nog wel mee Tong uitsteken

En kan je niet vaker longeren? Dat ze het aan de longe kan oefenen?

Kirsten_D

Kirsten_S schreef:
Opzich vind ik er nog een beetje op lijken! Alhoewel ze niet zo'n klein kolletje heb Tong uitsteken
http://www.dpfotografie.nl/simpleviewer/Annika/

Ven is in de winter inderdaad die kleur, zal wel effies foto zoeken.
Maar Ven heeft net iets meer bruin in der vacht, net als astor.

Kirsten_S

Oh iris vet grappig nog, ik liep afgelopen dinsdag met ine en action naar ze stal en liep voorbij val ze stal.
Zag ik hem echt zooo schattig kijken Lovers. Echt zo scheef met ze hoofdje en oren naar voren Tong uitsteken
Ik moest echt een beetje lachen Tong uitsteken Wat een drolletje Lovers

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:28

Kirsten_D schreef:
Kirsten_S schreef:
Opzich vind ik er nog een beetje op lijken! Alhoewel ze niet zo'n klein kolletje heb Tong uitsteken
http://www.dpfotografie.nl/simpleviewer/Annika/

Ven is in de winter inderdaad die kleur, zal wel effies foto zoeken.
Maar Ven heeft net iets meer bruin in der vacht, net als astor.

jaaaa iets donderker jah, nu ik het zie!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:29

Kirsten_S schreef:
Oh iris vet grappig nog, ik liep afgelopen dinsdag met ine en action naar ze stal en liep voorbij val ze stal.
Zag ik hem echt zooo schattig kijken Lovers. Echt zo scheef met ze hoofdje en oren naar voren Tong uitsteken

Echtt? Keek ie lief? Tong uitsteken Dat is ook zeldzaam, haha, volgens mij vind ie Action wel leuk Schijnheilig
Daar issie niet bang voor Nagelbijten / Gniffelen Voor de meeste paarden is bij een beetje bang, en dan kijkt hij altdij heel lelijk als ze lang lopen .. Boos!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:30

Kirsten_D schreef:
Kirsten_S schreef:

Ze is wel half geschoren.. Schijnheilig (alleen dan moet je wel heel goed kijken.. Tong uitsteken)
whhaa, ze is nu niet meer iellig, wel nog beetje onbespierd. Maar het grappig is gewoon, toen ik net kreeg bokte en steigerde ze eigenlijk nooit.
Nou als je er in de paddock opjaagd, springt ze alle kanten op.. Dan merk je toch wel dat ze spieren krijgt.

jaaa daarom! na mate de jaren strijken word ze vanzelf beter en gaat ze steeds meer ontwikkelen! Echt grappig om dan vanaf het begin te kijken en dan hoe het bijvoorbeeld over 5 jaar straks uit ziet Tong uitsteken

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:30

Iriis_ schreef:
Oooh okee.. En hoe spring je aan in galop? Want je kunt ook heel hard gaan draven op het verkeerde been en dan zooo hard dat ze in de galop aan springt. Dat doen ze vaak bij jonge paarden. Dat is makkelijker met hun evenwicht vinden enzo.

Ik dacht dat ze helemaal niet ging galloperen joh Tong uitsteken Maar dat valt dus nog wel mee Tong uitsteken

Aan de longe kan ze vaak normaal galoperen, het gaat vooral onder het zadel.

Nou het harde draven wil ik eigenlijk niet doen. Het is een draver en ze wilt van nature al hard.
Als ik aangalopeer, draaf ik wel ietsje hard voordat ik bij de bocht kom(zit wel gewoon door, want lichtrijden werkt niet bij ven), ik hou me handen ietsje lager, want anders valt ze helemaal uit elkaar. Ze moet der koppie laag houden, anders springt ze op der 'dravers' aan en krijg je een vet plat galopje.

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:31

Ven in winteroutfit

Afbeelding

Iriis_

Kirsten_D schreef:
Iriis_ schreef:

Aan de longe kan ze vaak normaal galoperen, het gaat vooral onder het zadel.

Nou het harde draven wil ik eigenlijk niet doen. Het is een draver en ze wilt van nature al hard.
Als ik aangalopeer, draaf ik wel ietsje hard voordat ik bij de bocht kom(zit wel gewoon door, want lichtrijden werkt niet bij ven), ik hou me handen ietsje lager, want anders valt ze helemaal uit elkaar. Ze moet der koppie laag houden, anders springt ze op der 'dravers' aan en krijg je een vet plat galopje.

Oooh okee Tong uitsteken

Longeer je der 'aangespannen' ? Tong uitsteken

Kirsten_S

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Echtt? Keek ie lief? Tong uitsteken Dat is ook zeldzaam, haha, volgens mij vind ie Action wel leuk Schijnheilig
Daar issie niet bang voor Nagelbijten / Gniffelen Voor de meeste paarden is bij een beetje bang, en dan kijkt hij altdij heel lelijk als ze lang lopen .. Boos!

Jaaaaa echt zoo van, heee wie is dat Tong uitsteken

Nou amore vond action niks Tong uitsteken Ik was aan het lopen in de bak, en toen stond ze effe stil met amore en ik liep langs. Gingen ze vettt schattig met oren naar voren neusje neusje doen Clown . Gebeurde er niks.. Ik loop verder, probeert amore hem vanachter te trappen Nagelbijten / Gniffelen. Dus action moest effetjes wat sneller lopen Ach gut

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:32

Kirsten_D schreef:
Ven in winteroutfit

Afbeelding

Aaah vet!!
Ik wilde ook zoo graag foto's van Tinus in de sneeuw! Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:33

Jaaa iris daar ben je nu een beetje laat mee Tong uitsteken .. De sneeuw is alweer weg, maar missss in het weekend kan het gaan sneeuwen Ja ! Dus opschieten Tong uitsteken