nou dan kun je de mooiste daarvoor eruit kiezen, er zitten vast wel een paar mooie bij! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nou dan kun je de mooiste daarvoor eruit kiezen, er zitten vast wel een paar mooie bij!

!

Wat een kanjer
Basis ging echt toppie
nou toen de barrage en ik wist dat ik daar problemen mee zou krijgen want ik ben der absoluut niet goed in. Daar had ik een weigering omdat ik echt in de war was en ik te schuin aanstuurde.. maar dat maakt niet uit
Ik was supertrots op Dun. Ze deed het wel weer mooi 

!
!

Heel fijn! 1 balkje maar gehad.. door me zelf..
beter dan ik had gedacth! Zat zelfs een 3 sprong bij! Helemaal vlekkeloos gesprongen!
*Trots..
*

! Charmante foto !

hahaha

Melanieetjuh schreef:Vind je houding wel mooi hoor!!
Ben benieuwd haha!
Melanieetjuh schreef:Vind het stom dat ik vele niet heb kunnen zien!
Dus kan er ook niet echt op reageren!
Behalve dan dat jullie het goed gedaan hebben!
Iriis_ schreef:Goede gedaan allemaal!![]()
Ik ben ook tevreden over vandaag.. Was veeeeeeeeul te laat met in rijden.. Dus was echt poedersuiker..
Hij was echt totaal niet aan mijn been. Dat gaan we volgend keer even anders doen
In het parcours was hij zwaar sloom, maar ook gewoon heel onzeker.
Heb hem met wat tikkie's dat erxtra beetje pit/ zelfvertrouwen gegeven, en ik had uiteindelijk een balkje in het basis parcours!
Al een hele vooruit gang vergeleken de vorige keer!hahaha
Ben trots op mijn gekkie
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Vind het stom dat ik vele niet heb kunnen zien!
Dus kan er ook niet echt op reageren!
Behalve dan dat jullie het goed gedaan hebben!
Jaaa, ik had ook echt dat ik gewoon niet meer wist wanneer ik moest gaan zadelen enzo.
Alles ging zo snel, en ik kon eigenlijk helemaal niet naar mensen kijken![]()
Heb het uiteindelijk wel gedaan, maar daardoor was ik toch een beetje te laat![]()

Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Vind je houding wel mooi hoor!!
Mwuaah, niet echt, mag iets meer terug met me handen.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo!
Dat had ik iig altijd toen ik nog op der sprong!

Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Goede gedaan allemaal!![]()
Ik ben ook tevreden over vandaag.. Was veeeeeeeeul te laat met in rijden.. Dus was echt poedersuiker..
Hij was echt totaal niet aan mijn been. Dat gaan we volgend keer even anders doen
In het parcours was hij zwaar sloom, maar ook gewoon heel onzeker.
Heb hem met wat tikkie's dat erxtra beetje pit/ zelfvertrouwen gegeven, en ik had uiteindelijk een balkje in het basis parcours!
Al een hele vooruit gang vergeleken de vorige keer!hahaha
Ben trots op mijn gekkie
Goed gedaaan! Ik ben ookk trots op rox.!
Jaaaa dat inrijden was echt erg! Elja moest naa mij, en zij was der al op en zegt jaaah : sander zei dat ik erop moest. Nou lekker moest ik heel erg haasten.
Maar Melanie had natuurlijk al uitgestapt enzo. Dus uit eindelijk had ik alleen nog maar Lisette en Kitty voor me
hahaha